Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Střívko hrdiny
Autor: adonis (Občasný) - publikováno 16.3.2013 (12:22:00)

Střívko hrdiny

Mezi hrdinou a idiotem je jen tenká hranice. Možná proto není mezi námi mnoho hrdinů. Stojíte pod reflektorem a lidé kolem vás vám mohou tleskat, ale nemusí. Jaké to je stát před publikem, které vám netleská? Jaký je pocit herců po premiéře, ta vteřina, ve které čekají na potlesk, co cítí? Nic není jisté. Opovržení hodný pohled, krutý nelítostný, neprobádaný, drásající pocit z toho, že jsem se stal přes noc blbcem - ne hrdinou. Lidé, kterým jsem chtěl pomoct, se mi smějí. Dělat dobro pro dobro a nechtít za to nic, je vyváženo nepochopením a zneuznáním osobnosti? Staneš se myškou v krabičce od zápalek. Už nikdy necítit, to hlodání, svědění a pálení z toho, že jsi někomu ublížil, když jsi chtěl být za hrdinu. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Tak ráda bych tomu nevěřila, zavrhla to, odsoudila a znovu se postila do hrdinství. Říká se, že nic není nemožné, ale jak to správně provést? Škrábance, kopance. Psaním zkouším najít sama sebe, najít v sobě cenu a snad i talent. Několikařádkové žvatlaní, které Tě čtenáři možná unudí, ale stejně cítím potřebu Ti to psát snad z pocitu, že je to tak správné. Z pocitu, že Ti to třeba může pomoct. Ty i já zjistíme, že jsme na to dva. Nejsi sám a já sama, známe oba ty drásající pocity myšky v krabičce od zápalek. Stálé toužení po uznání, pochopení, soucitu a dobré vůli. Chci, chci, chci…



Poznámky k tomuto příspěvku
Hajdalák (Občasný) - 16.3.2013 > Zní to jako včera, že? :-)
Body: 5
<reagovat 
 adonis (Občasný) - 24.3.2013 > Hajdalák> děkuji, bohužel Včera neznám, ale děkuji :-)
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.3.2013 > divadlo jednoho herce holt neni pro každýho herce
<reagovat 
 adonis (Občasný) - 24.3.2013 > anae> tak tak :)
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 17.3.2013 > To po mně tak toužíš, chlapče? Smůla....
<reagovat 
 adonis (Občasný) - 24.3.2013 > fernet> tak nedá se nic dělat.. :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter