Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zoufalství z kolekce Básně do tmy
Autor: Elinka (Občasný) - publikováno 26.3.2013 (01:00:00)
další ve sbírce>
Zoufalství


Čistota nevinnosti
v krvi se topíc

.... o pomoc volá

Nenacházeje slova

Jak ztracena v propasti ztrácí

vše zas a znova.

Hledaje rána,

nenacházeje noci,

znovu a znovu se oddává vyšší moci.

V marnosti zoufalství

přichází o žití

touží a nenachází.

Jak pohár z půli vylitý

V jistotě marnosti hledá

vše zas a znova.

Hledá

a… nenachází

Prázdnota.

Pláče…


Poznámky k tomuto příspěvku
noemus (Občasný) - 26.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 27.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 27.3.2013 > děs ta prázdnota, fakt.
<reagovat 
 Elinka (Občasný) - 27.3.2013 > fernet> Teď si nejsem jista, jak pochopit Váš komentář, můžete mi jej prosím vysvětlit? (jen tak pro informaci, zajímá mě, co si lidé myslí)
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 28.3.2013 > Elinka> Tak já si to teda lajznu. Je strašně těžké vyjádřit verši něco tak silného anebo hlubokého anebo nesnesitelného, jako je např. "zoufalství, prázdnota, marnost". Já si na to hned tak netroufnu a oceňuji Tvůj pokus. Ale zkus to za pár let znovu, prosím!
<reagovat 
 Elinka (Občasný) - 2.4.2013 > fernet> Děkuji za odpověď. Možná, někdy.. Ale radši doufám, že mě k tomu nic nedovede.. Motivem pro psaní básniček je pro mě to, co se odehrává v mém nitru. Tahle básnička je stará a byla provázena opravdu velkými pocity zoufalství.. Asi nemá umělecké kvality a popravdě pro to nemám ani žádné amibice.. A to asi je na mých básničkách znát, že je většina silně emočně zatížena, pro někoho jiného pak pozbývají ten význam, který stále nesou pro mě.. Možná chyba, kladu si pak otázku, zda je mám vůbec zveřejňovat či nemám?
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 4.4.2013 > Elinka> nemám na mysli žádné "umělecké kvality", nejsem teoretik. Metodu vidím asi takto (zvlášť pro ženy): Pokud to, co cítím, je opravdu silné, musím obstát sám (sama) před sebou při výběru prostředků, abych to nedevalvoval(a). V první řadě jsou zrádné fráze (často užívané), byť lyrické.

Je třeba říci, že mně se to prostě podaří málokdy.

Ale držím palce!!
<reagovat 
 Elinka (Občasný) - 4.4.2013 > fernet> Chápu už asi, co tím myslíš.. A i ty fráze vidím a uvědomuji si jejich vliv, zkusím popřemýšlet, hlavně při příštím tvoření, ale obávám se, že nezaručuji výsledek. Zvláštní je, že nás obklopují fráze, neustále opakované, které nám již přijdou naprosto všední a přesto po nich často saháme a těžko se bez nich obejdeme.. Ještě jednou děkuji a přeji mnoho štěstí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 15 16 17 (17) 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter