Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Repotáž ze soutěže lodních modelářů Velké Přítočno 2012. z kolekce Lidé
Autor: lada34 (Občasný) - publikováno 21.3.2013 (19:10:20)
následující v kolekci>

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Creative_process (Občasný) - 21.3.2013 > fotografie jsou pouze technicky kvalitní. Uměleckou ambici bohužel nevidím
Body: 3
<reagovat 
Creative_process (Občasný) - 21.3.2013 > fotografie jsou pouze technicky kvalitní. Uměleckou ambici bohužel nevidím
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 21.3.2013 > Creative_process> Je to jen informace, jak se také lidé ve svém volnu baví. Nic víc jsem tím ani nechtěl zdělit. Nároky na umělecké fotografie si vážně nedělám. Ale i tak díky a hezký večer.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.3.2013 > jako externí novinář musím říci, skvělé!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 21.3.2013 > sadaf> Díky. Je to opravdu jen jako info.
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 21.3.2013 > Líbí se mi ty ceny - pohárky a i modely jsou pěkné a pěkně velké. Hračky pro velké kluky :))

Celkem fajn fotosérie.
<reagovat 
superfly (Občasný) - 21.3.2013 > A pak že na Totemu už nevzniká umění!

...přímá následnost kritik Cyberiana (právem rohořčená - byť naivní - v duchu "Pak by jsme se ale asi měli vážně rozhodnout, JESTLI CHCEME TOTEM JEŠTĚ PROVOZOVAT") a sadafa (jeho dokonale odzbrojující a zabijácké "jako externí novinář musím říci, skvělé!!!!") je jedním slovem kouzelná a nemůžu než dát doporučení!
Jako externí specialista na polévkové nudle musím říci, bravo hoši! :D
Doporučil 
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 21.3.2013 > superfly> sešlo se to ukázkově :) Já se tu teď směji také
Doporučil 
<reagovat 
 Jok_er (Občasný) - 21.3.2013 > superfly> A kvůli tomuhle mě taháš z postele? No dobrá, uznávám, že Cyberianovo zachmuřené mladé čelo a rozhalená hruď nastavená šípům maloměšťácké zaprděnosti zdejších sračkařů skutečně JE drobátko k pousmání... Byť jeho rozhořčení a nejsvětějším úmyslům zcela věřím. Sadáfův výrok, který se jistě zapíše do učebnic žurnalistiky, neboť dal vzniknout novému druhu novináře, je samozřejmě pitomý... ale to jsou jeho komentáře prakticky neustále. A na fotografiích nahoře může být snad zajímavý jen neskutečný a vpravdě bezbřehý nedostatek invence, vzdělání, talentu a vkusu. To ovšem není k pousmání. To skutečně JE pobuřující. Ale že by to nějak výrazně vybočovalo z mantinelů které si všechny ty jaxxany, sadafové, světlonošky, ladové 34 a další packalové vystavěli kolem své politovny? Ani mi nepřijde čéče...
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 21.3.2013 > Cyberian> ...pak se tu na to nevyser jako už mnozí předtím žejo :)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 21.3.2013 > Jok_er> No ono to samozřejmě nijak výrazně nevybočuje z toho, na co jsme tu už za ty roky zvyklí, ale původně ty dva komentáře byly přímo pod sebou, což bylo vskutku kouzelný. No už je to bohužel pryč...
<reagovat 
 čtenář Jok_er - 22.3.2013 > superfly> Aha, tak tohle kouzlo nechtěného mi uniklo... :-)
<reagovat 
čtenář karhaj - 22.3.2013 > krasna debata pod nespravnym autorom : )ale je lahko sa rozhorcovat pod niekym, co nebojuje spat a este je skromny. Videl som tu stokrat horsie reportaze z roznych 'cteni'. Ako osoba, co ma k modelarstvu blizko som si pochutil. Ale na druhej strane taketo debatovanie patrilo stale na totem a som rad, ze sa tu vracia, len prosim orientujte to tam, kam, kam to patri.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.3.2013 > Jok_er a ostatní :-)

Dnes ráno se mě nevstávalo zrovna nejveseleji, ale debata zde mě tak zvedla náladu, že s úsměvem na rtech jdu pokorně vykonávat svojí externí novinařinu :-)

Světlu zdar !!!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.3.2013 > ...počasí přálo, akce se podařila, pěkné odrazy na hladině, dokument pro fanoušky....Předešlá série byla ale o něčem jiném. Momentky některé parádní i pro diváka, který se zájmově pohybuje kdekoliv ....Jen můj laický názor...
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 22.3.2013 > Mima> Díky.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 22.3.2013 > jasné a ostré fotky
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 22.3.2013 > zochrova> Díky moc.
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 21.3.2013 > Nechtěl jsem nikoho pobouřit. Myslím že pár fotek co tu na Totemu mám, zas nejsou úplně k zahození. Tohle bylo fakt myšleno jako informace. Možná, že to sem opravdu nepatří. Ale to je asi spousta fotek i jiných autorů.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 21.3.2013 > lada34> Ono to pobuřující není ale spíš je to problém 95% lidí, kteří zde publikují. U tebe to alespoň není odpad. Já bych tu ty nicky mohl jmenovat, ale hned by se urazili...
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 21.3.2013 > Cyberian> Ok, ale pravdu máš. Možná že jsem potřeboval trknout abych si to uvědomil. Díky.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 21.3.2013 > Cyberian> Ale jen ať se urazí! Dokud budete tenhle server provozovat s tím ,že hlavně ať se někdo neurazí, tak ten hnůj nevykydáte (přesněji - díky tomu, že se tu tahle strategie dlouhou dobu pěstovala, tak vás to zavalilo a o něco se snažit TEĎ už je opravdu čirá naivita)
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 22.3.2013 > superfly> Díky moc. Slibuji že již žádné reportáže nebudou. Tady by to opravdu mělo být o něčem jiném.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 22.3.2013 > lada34> Špatně žáku! :)
Reportáž jako fotodisciplína je samozřejmě naprosto v pořádku (sám mám reportážní fotografii hodně rád). Klidně zkoušej dál, ale zkus to napříště pojmout tak, aby člověka bavilo na to koukat.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > lada34> to je ale blbost! fotoreportáže jsou skvělé..jen je třeba umět vybrat tu správnou fotografii, umění je jich publikovat tak akorát - nepřehnat to. ale určitě s tím nekonči, to je hloupost.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.3.2013 > lada34> ...to bys to "zabalil" hodně brzo! Reportáž může být umělecky luxusně pojednaná a zároveň i poskytne zajímavou informaci z jakékoliv oblasti. Vždyť je zde publikováno spousta sérií kytek, zvířat, lesních zákoutí, výlovů rybníka aj......, tak proč by ne turnaj ve hře o kuličky a modeláři...Fakt je, že není potřeba dávat sem nutně všechno, výběr těch nejlepších fotek stačí, aby si divák udělal představu o autorovi a dal mu nějakou zpětnou vazbu komentářem. Publikuje zde opravdu už žalostně málo autorů, kteří si pinkají navzájem s bodama a doporučeníma....Ale o tom byla už mockrát řeč. Buď to tady brzo padne, nebo zázrakem pookřeje...Záleží na každém, jak tu situaci pojme, a redakce...?....Opakovala bych se zas, poznámky se prostě nezobrazují jako dříve, a zřejmě už nikdy nebudou...., a to není zdaleka všechno.....
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 22.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 23.3.2013 > beljaksen> Díky moc.
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 21.3.2013 > Pak by jsme se ale asi měli vážně rozhodnout, JESTLI CHCEME TOTEM JEŠTĚ PROVOZOVAT.

Co jsem tu byl, tak to vždy byl umělecký server, kde se lidé snažili tvořit. Teď to už vypadá že si sem dává denní příspěvky několik lidí, kteří si i těm největším sračkám dávají navzájem 5 bodů + doporučení. Opravdu zajímavých fotek si prakticky už nikdo nevšimne. Pokud někdo napíše kritiku rázem je ukamenován, nebo vyargumentován (např. autor to tak zamýšlel, mě stačí jedno ostré místo...). Spíš se tu z toho pomalu stává facebook a tím myslím tu směsici příspěvků, které praticky nestojí ani za shlednutí.

Kdy jste byli naposledy na výstavě fotek či obrazů? V renomovanější galerii, třeba v hlavním městě svého kraje? Nebo v uměleckoprůmyslovém muzeu v Praze? V národní galerii.
Běžte se tam podívat, nechte se inspirovat. Choďte do fotografických kroužků a sdružení. Přebírejte fotky, nedávejte sem vše co vyfotíte, ale jen to nejlepší.

Dychtěte po umění. Buďte jako tihle lidé. Je to fronta před domem umění v Ostravě o neděli, kdy je vstup zdarma:

Tato fronta je tam prakticky po celou otvírací dobu v neděli.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 21.3.2013 > Cyberian> to teda sorry, ale tahle reportáž je asi o sto procent na vyšší úrovni, než ta, kterou jsi tady nedávno uveřejnil ty. tím myslím, ty děsné fotky z vaší svatby.. víš jak se to říká: zameť si před vlastním prahem.. myslím, že kritika zrovna u reportáže, není na místě..
<reagovat 
 plesk (Občasný) - 22.3.2013 > Cyberian> No, tak ťeď jsem trošku na rozpacích. Se zájmem jsem si přečetl Tvůj příspěvek, který je naneštěstí doplněn stejnou "sračkou", o kterých tady vedete duchaplnou debatu. Nebo se snad mýlím a jde o uměleckou fotografii? Nebo jsi nám snad chtěl něco sdělit, přiblížit, či reportovat, dokumentovat? Ale proč se v tom případě proboha toto "dílo" objevuje na umělecky zaměřeném serveru? Nestačil by pouhý text? Pokud jsi přesvědčen že ne (a to bych pochopil), pak se nemůžu nezeptat proč tolik vadí sdělení obrazové sdělení autora lada34. Chápu, že Tvé "dílo" není na rozdíl od výše zmíněného přímo v galerii, ale přesto tu (podle Tvých měřítek) , nemá se svou technickou kvalitou a uměleckou úrovní co pohledávat a jistě bychom všichni pochopili, k čemu nás (právem) nabádáš.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 22.3.2013 > plesk> Ta fotka fronty je jen doplnění textu a je to náhodný link pro větší výmluvnost. Ani nevím čí je...
Pokuď to někdo nepochopil, nechť si přečte tuto krátkou studii o hloupých lidech :)
http://www.national-geographic.cz/detail/proc-si-hloupi-lide-mysli-ze-jsou-nejchytrejsi-vlastni-neobjektivita-je-potvrzena-vedci-39473/
Ve zkratce. Pouhý text nestačí. Použil jsem co bylo v dosahu
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 22.3.2013 > mmiiaa> Milá mmiioo, za prvné to nebyla reportáž a za druhé jsem tam napsal, aby se to nehodnotilo, neb to byli fotky pro lidi co nás tu znají a chtěli jsme je potěšit. Tímto děkuji za všechny gratulace...
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 22.3.2013 > mmiiaa> Tento komentář je dost mimo... Fotky z naší svatby zde byly uveřejněny, protože se málokdy stává, že by se totemák a totemák vzali (pokud vím, tak se to ještě nestalo). To za prvé. Děsné fotky? Větší polovina z nich nebyla naše. Moje byla první a Cyberianova poslední. Takže teoreticky - hodně lidí nás zná, tak měly tyto fotky nějaký přínos. Ale fotky ze soutěže, kde nikdo z nás nebyl nebo o ní neví, totik přínosné nejsou, že ano. Fotografie z autorského čtení taky nejsou po umělecké stránce dokonalé, ale Totemu se to prostě týká... Ale o to snad ani nešlo. Problém je v tom, že lidi dávají na totem (a v lepším případě na facebook) fotky, aby je lidi poplácali po zádech. Ale to není účel Totemu. Ten jsem vždy brala jako místo, kde dostanu konstruktivní kritiku. Bohužel tomu tak již mnoho let není.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > huwik> tys zde někdy dostala konstruktivní kritiku? já tak možná před šesti lety naposled... nemusíš mi vysvětlovat, proč jste zde uveřejňovali fotky z vaší svatby. to snad pochopí i ti méně inteligentní jedinci. nejsem zase tak hloupá. asi nešel můj příspěvek pochopit, ale to jsem již zvyklá. takže to je fuk. mě se tahle reportáž líbí, ráda pozoruji konání druhých lidí.. myslím si, že reakce jaká zde vznikla měla být u naprosto jiných snímků, popřípadě reportáží. tady se to prostě nehodí, včetně té doprovodné fotografie.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > huwik> jo a když mluvím s tím redaktorem, smím se zeptat, proč se reakce nezobrazí jako dřív ale spadnou do zpráv?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 22.3.2013 > Cyberian> tady to asi těch šest lidí včetně mě, co vám gratulovalo, číst nebude.. no a přesně takhle funguje ten zdegenerovaný facebook.. lupneme to na zeď, ať to všichni vidí. já nechci nijak rýpat do vaší svatby a vašeho štěstí proboha, to bych si nedovolila, tak to tak neberte. jen vám chci ukázat, kdo ten totem dělá a jak. tak se ničemu nedivte, všechno tohle na lidi působí.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 22.3.2013 > mmiiaa> OK, přesuneme se k Bovalovi ? :) Já už jsem lada34 psal, že je v tom tak nějak nevině, ač jsem byl hybatelem. Jenomže kam to napsat. Byl to můj výkřik do tmy. Chci se tu těšit na parádní fotky a zas mít ten pocit, že chci něco změnit.
Tuhle jsem se včera koukal k Jok_er na fotky a chrochtal jsem blahem.
Nechci stále chodit do místní galerie a zvracet jedničkové a dvojkové body a nadávat :-/

<reagovat 
 huwik (Občasný) - 23.3.2013 > mmiiaa> to je po přehození Totemu na jiný server (nebo tak nějak) od té doby to chybuje. Tyhlety technické věci dělá admin, já můžu tak akorát hodit nehodný příspěvek do koše, to je tak všechno :o)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 23.3.2013 > Cyberian> ani nevíš, jak moc Ti rozumím...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 23.3.2013 > huwik> jo aháá..díky za odpověď
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 29.3.2013 > Ahoj Láďo. Na druhé fotce ten kluk v té čepici, není to Milan Tesař? Je mu dost podobný a také se zabývá modelařinou. Má svůj oddíl v bývalém svzarmu dnes AVZO Neratovice, dělá spíše do papírových modelů. Ale občas mi vyprávěl i o takových to akcích.
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 29.3.2013 > popleta79> Byla to náhoda. Znám tam jen jednoho Kladeňáka jinak nikoho. Díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter