Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hello World! z kolekce pro ajťáky
Autor: noemus (Občasný) - publikováno 26.3.2013 (23:35:41)
další ve sbírce>

Say HELLO to WORLD
DO living WHILE there
IF happy THEN joy
ELSE bye GOTO death



Poznámky k tomuto příspěvku
fernet=kranad (Občasný) - 27.3.2013 > Tak tentokrát bez překladače a líbí se mi to. Ovšem ten konec nepřeložím přesně, budu muset nechat působit....co vlastně? Představivost? O smrti?

Hele; mezi námi: proč je tak nebetyčně zající rozdíl mezi Noemem "láseček" a tím vědeckým? Mi se to ňák nezdá. Můžeš se odkopat?
<reagovat 
noemus (Občasný) - 28.3.2013 > Poslední "lásečkovou" báseň (alespoň z těch co tu jsou) jsem napsal před 15 lety a tohle jsem napsal ten den co jsem to publikoval - před 15 jsem ještě ajťák nebyl a ani jsem to neplánoval.
K té básni - je to jen hříčka, ta zvýrazněná slova představují od druhého řádku příkazy v programu a zřejmě ti dělal poťíže příkaz GOTO, ten znamená "pokračuj na následujícím místě". V programech které GOTO používají se často vyskytuje "GOTO exit" já jsem to tady změnil na GOTO death.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 30.3.2013 > noemus> ajťáci musí být "creattivní" s Billem Gatesem na nebi, to se nedá. GOTO vzpomínám ještě z dob sálových vetřelců a jejich vývojových diagramů tuším, jen netuším, jak už dělaly účtárny ty děrné štítky a pak se toho všude válelo.......
No ne, ale ta technická poloha Ti svědčí, i ta "s překladačem", neřešitelná otázka, z vysoké formální logiky, jistě víš, že to nemusím ani přesně pochopit, "stačí", aby mne to inspirovalo.
Doporučil 
<reagovat 
 noemus (Občasný) - 30.3.2013 > Kranad> Já jsem si jako dítě s děrnými štítky i páskami hrál, táta nám párkrát sálový počítač ukázal a programovat jsem se učil v BASICu - ještě na 8 bitovém počítači "Sord M5", takže příkaz GOTO mne provází již velmi dlouho.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter