Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modlící se - viz Karhaj 18.3.
Autor: alice (Občasný) - publikováno 22.3.2013 (21:42:12)
...zkusila jsem taky akvarel podle fotky Karhaje z 18.3


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 22.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 23.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 23.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Marten (Občasný) - 23.3.2013 > Moc hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 23.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 23.3.2013 > velmi zajímavé obrázky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marten (Občasný) - 23.3.2013 >
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 24.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář karhaj - 22.3.2013 > Spominana fotka nie je moja, len predloha, ktoru som nasiel na googli, ked som hladala predlohy ludi rozneho veku na skicovanie a studie.
Praca sa mi paci, je presna, co sa u mna neda povedat : ) Vyprdol by som sa na ostre ciary (vrasky pod ocami a ustami)Vrasky pod ocami posobia akoby ich jedna mater mala, az strojovo, na tvari a prirodnych objektoch sa opakovaniu treba vyhnut (ako ma ucil Minimalista ; ) Velmi sa mi paci, ako si presla do tmavej casti vlavo za portretom a dole, kde boli zopnute ruky. Ked som na to klikal, tak som si vravel wow a nevedel sa dockat, ked sa mi zobrazi cely nahlad.
Budem rad, ked tu bude viac prac vytvarna takejto kvality.
Som rad, ze moja inspiracia inspirovala : )
<reagovat 
 alice (Občasný) - 24.3.2013 > čtenář> Já vím, já taky někdy hledám obrázky na webu, horší je, že ne vždy si zapíšu, kdo je autor...což by správně měl člověk uvést...Mně ten tvůj velmi obraz zaujal, hlavně tou zajímavou a jaksi vzdušnou technikou. Jedině se mi moc nelíbí ten nos. Jenomže to je ten problém s akvarelem. Buď to člověk opravuje a pak je to takové upocené a ztratí to švih, nebo se maluje rychle a bez korekcí, ale je to risk, zda se to povede úplně podle představ. No vzala jsem to jako výzvu, jak bych ten portét pojala já. Ono kdyby ho kreslilo dvacet lidí, každý ten portrét by vypadal jinak.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 22.3.2013 > z jakého důvodu?
anatomicky to máš lepší, ale to nemá moc cenu hodnotit, když předlohou byla fotka.
Karhaj má lépe zvládnutou techniku..je to hodně vidět na lince a na tom ,,vysušeném štětci''
<reagovat 
 alice (Občasný) - 24.3.2013 > Thumb> Z jakého důvodu? Brala jsem to jako výzvu zkusit své pojetí, které se logicky od Karhajova liší.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.3.2013 > ......výborný , ukládám si ke studijním účelům.......( u karhaje se mi sice více líbí styl, citlivější kresebná linka, ale jako celek jeho portrét nepůsobí takovou jistotou projevu....)...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 alice (Občasný) - 24.3.2013 > Mima> Já Karhajův styl také obdivuji, jeho portrét je určitě zajímavější, můj je víc podobný reálu (tedy fotce, v tomto případě).
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 24.3.2013 > hodně líbí
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.3.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.3.2013 >
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 24.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
reu (Občasný) - 28.3.2013 >
Body: 5
<reagovat 
susa (Občasný) - 15.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 11.11.2015 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter