Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Do ložnice z kolekce VOYEUR
Autor: čárynka (Občasný) - publikováno 11.2.2003 (00:28:14)
.

Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > Příliš zkomprimované, JPEG artefakty působí hodně rušivě.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 11.2.2003 > Hm... moc zajímavý
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > Příliš zkomprimované, JPEG artefakty působí hodně rušivě.
<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 10.2.2003 > Minerva> 

ja vim, ale jak mam lepe dostat 2megovy obrazek, nafoceny digitalem do 150kB?

Taky vidim, ze se mi ztratila ostrost a spoustu detailu.... I kdyz to rozkliknes pro lepsi verzi je to tak spatne?


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > čárynka> Nejde vůbec o původní velikost, teď to má 600x400 a na to je optimálních tak kolem 50 kB, podle složitosti scény. 10 kB je málo.
<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 11.2.2003 > Minerva> ale da se to rozkliknout na kvalitnejsi verzi 700x1000 a necelych 150kB.....
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 11.2.2003 > ano...ten odkaz je určitě lepší...
Body: 3
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.2.2003 > Libi se mi napad s forced perspective, mozna trochu vice definice do kvetin.
Body: 3
<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 12.2.2003 > Gino Hasler> 

Ráda bych se tvářila, že rozumím Tvým výtkám, ale v pochopení toho co jsi napsal jsem v záporných hodnotách....

Můžeš mi to přeložit do češtiny???


<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.2.2003 > carynka - milerad. V prvni rade bych rad vysvetlil, ze reknu-li " Libi se mi ...atd", mam na mysli kladne hodnoceni, nikoli vytku. Forced perspective je terminus technikus pro nasilnou nekonvencni perspektivu neboli perspektivni zkresleni. Definice je holt definice, proste zpresneni, utazeni kresby, ktere se vetsinou v popredi snese...detailnejsi "zaostrenejsi" propracovani.
<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 13.2.2003 > Gino Hasler> 

Ted uz su doma! Diky.:-)

Nevnimala jsem to Tve hodnoceni negativne, bo je to jedno z mala, ktere ma konkretni pripominky, a to je fajn. Vsak ja si jen hraju, me to nezivi.. a priste vim, kde tedy pritlacit na pastelku...;-)


<reagovat 
Stara Blazkova (Občasný) - 14.2.2003 > Hezke hraní :-)
<reagovat 
Pat0 (Občasný) - 12.2.2003 > zajimave :o)
Body: 5
<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 13.2.2003 > Pat0> tu jednotku mam ale za Ivetu, ze?;-)
<reagovat 
 Pat0 (Občasný) - 16.2.2003 > čárynka> 

No to by mohlo tak vypadat, ale spis Ivetka mohla za to, ze jsem se na to podival, a fakt se mi to libi... je to zajimave... :o)

Jo taky mi chybi, ale rad dam nasup   

Pro dnesek to staci jo?  


<reagovat 
 čárynka (Občasný) - 17.2.2003 > Pat0> OK, dnes se s tim spokojim...:-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter