Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlupatý ženský
Autor: Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - publikováno 1.4.2013 (12:52:09)
Chlupatý ženský Jak člověk stárne, stává se z něj chlupatá ženská a je mu zima. I mě to potkalo. Tak nějak jsem si v klidu stárnul, až jednoho dne, kolem poledne. Je zbytečné volat záchranku nebo policii. Raději bych byl papežem, nebo monsignorem, ale vím, že jsem mohl skončit i hůře: jako jorkširský ratlík, jenž má problém voznačkovat silnější kmen. Pořád jej obíhá, nemůže si vybrat místo a v podstatě mizí ze světa. Dopadl jsem vlastně dobře. Nicméně, hned po snídani jsem odjel do kanceláře, kde na mě již čekal natlakovaný šéf. Z mé proměny měl ohromnou radost. Musel jsem mu slíbit, že s ním o víkendu půjdu do Zoo. Netušil jsem, že zabírá na staré, chlupaté ženské. Jen se nesmějte! I na vás to někde čeká. Začínám mít pocit, že nikdo jiný na světě ani není. Chlupaté ženské ovládají burzu i extraligu. Vyprávěl jsem vám, co se stalo před léty. Dneska jsem normální jako každý bezvýznamný člověk. Je ze mě hladký, žlutě nalakovaný značkovač jízdenek. Tím bych jako jorkšír být nemohl. Cestující mě mají rádi a každou chvíli mi něco podstrkují. Doufám, že mi z toho nevyrostou chlupy a nezačnu štěkat! - Haf! Haf! Haf!


Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 1.4.2013 > Dík, no. Jen jsem chtěl být klamán.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 1.4.2013 > Kranad> jak jako? jsi snad málo chlupatej?
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 1.4.2013 > tedy drsňáku:-)...jinak víš,že  prej velkej žlutej pes je vlastně lev s ostříhanou hřívou:-)))))))))
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 1.4.2013 > Mbonita> to jsem tedy netušil. no ještě štěstí, že místní MHD nepoužívám. tady se dá všude dojít pěšky. :)
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 2.4.2013 > chlupatí nebo hladcí, stejně se sejdeme v Novém Jeruzalémě nebo v jiné díře, ve které ani nejezdí MHD, kde by člověk mohl potkat obrovské oholené yorkšíry
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 5.4.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter