Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Hranatý pán, pomalu splývající s prosluněnou chatou, před kterou sedí.. z kolekce malby
Autor: reu (Občasný) - publikováno 5.4.2013 (00:08:06)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
boval (Občasný) - 5.4.2013 > vidím sebe sama, také zvláštní cena za nejdelší název na Totemu
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 5.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 5.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
alice (Občasný) - 5.4.2013 > Líbí se mi i nápad i provedení.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 5.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář po klid duše - 6.4.2013 > nebudu se pouštět do teoretizování.Je to muž či žena.Robot.. stín..//název se splývající chatou//...splývá on nebo chata... potřebuju i jasný signál: co to má v ruce- pokud jsou to ruce.Je to pyj. Obušek- či nějaká věc: co chtěl básník říci "nožka přes nožku"- je to snad transka?? A vůbec. Wo co go ??
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.4.2013 > ...moc pěkná malba, navíc mi to připomělo něco hodně smutně osobního, ale zároveň i běžného v určitých souvislostech...., ukládám si... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 reu (Občasný) - 6.4.2013 > Mima> Děkuji za komentář:) Zárověň doufám, že příště vytvořním něčeho prudce pozitivního, abych vám smutnou vzpomínku vykompenzovala něčím veselým:)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 7.4.2013 > reu> 

...prožít si "na plný pecky" člověk musí přirozeně a adekvátně jak smutek, tak radost....Ten obraz "má své důvody", proč vznikl, a co v něm je obsaženo...A mě něco prostě ihned připomněl. Prudce pozitivní obrazy se malují, když přijde jejich čas...Ale děkuji za empatii.......Co se týče vulgárních některých poznámek anonymních čtenářů, tam nemá smysl nějak oponovat, a cokoliv vysvětlovat.

I když se člověk někdy neudrží, ale ani při upřímném pokusu o slušný dialog se stejně s dotyčným "nedomluví"...Snaha argumentovat je zbytečná. Také dovolat se podpory ostatního publika není samozřejmostí, bývá to také ztráta času....Zdravím, a přeji hodně inspirace!!!......


<reagovat 
čtenář motyka - 5.4.2013 > Prosím p.t. ctěné publikum o odpověd na otázky tři.
-------------------------------------------------------
1)má nějakou žemeslnou zručnost tenhle "malíř".Přece když se učím hrát na housle, nemůžu držet smyčec naopak.

2)Malování je hledání harmonie - tvarů, barev, a perspektívy.Tenhle příšerný mazanec nenese ani jeden znak - ani barevně, ani tvarově a člověk, co to maloval nemá zdání o perspektívě.

3)a naposled: vždy je třeba hledět, co chtěl básník říci - a pokud to musím zjistit z nadpisu, pak namalovaný čverec, a vedle něj nápis, ideální kruh je tatáž povrchní facinace a blud.
<reagovat 
 reu (Občasný) - 6.4.2013 > čtenář> Vážený motyko, Váš příspěvek mě moc potěšil...Je hezké, že si někdo najde čas na "hlubší rozbor obrazu". Jak je vidět, i přes veškeré technické "nedostatky" toto na diváka působí. Malování je skutečně hledání. Nevím sice, proč do toho pleteme prspktivu,která v mnohých stylech vyjádření není nutná, ale budiž. Hledám tedy a hledám spontálně. Máte pravdu, že obrazu má chyby. Respektivě vidím jen jednu DULEŽITOU! a to, že zapůsobil smutně až melancholicky. A pokud to není zcela patrné uvedla bych ráda vysvětlení názvu, kterýžto je jen volnou vizuální asociací na balicí papír, který dostal barvu v učebně kreslení. Velmi mile mě baví, že se nad tím lidé pozastavují:)KOneckonců některé surrealistické názvy ani zdaleka netrumfnu:D např. "Moje žena, nahá, pozorující své vlastní tělo, které se promítá na schody, sloup, oblohu a architekturu"

Na závěr bych ráda též poprosila milé publikum o vyjádření, abych se trapněbnhájila sama a nebo se naopak dozvěděla "pravdu" :)
<reagovat 
 alice (Občasný) - 7.4.2013 > čtenář> Pokusím se odpovědět, jak to vidím já.Podle mně mně ten, co to maloval, řemeslnou zručnost má, to je vidět na tazích štětce. Není to mazanec, perspektiva tady není cíl, důležitý je nápad a jaké pocity obraz vyvolá. Název může diváka navést, ale ne nutně, divák má volnost si sám říci, jaké asociace v něm dílo vzbuzuje.
<reagovat 
 reu (Občasný) - 7.4.2013 > alice> Moc děkuju:)
<reagovat 
čtenář motyka - 8.4.2013 > No když to bereš takto, pak se divím, proč se lidé i tvá žena spíše nepozastaví nad dopravní nehodou.Já ti říkám- a vím co píšu, maluj- vystavuj, ale prosím nežádej od kritického člověka nějakou chválu. Zatím v sobě nemáš nic, co by naznačovalo důvod malovat.Ale nevzdávej to- naopak- právě tam, kde není nic a je vůle, často jsou poházené perly.Finis
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
7 11 12 (14) 15 16 17 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter