Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Domy na konci zapomnění z kolekce Foto
Autor: jinth (Občasný) - publikováno 25.4.2013 (08:13:38)
další v kolekci>
Stary trouchnivejici dum, obyvany hlodavci a hmyzem...
casem v jeho utrobach bude pivovar a do mrtve budovy se vrati zivot...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 25.4.2013 > bude to něco úplně novýho :)
<reagovat 
seabear (Občasný) - 25.4.2013 > Ten pivovar mě docela zajímá. To je nějaký starý zaniklý pivovar, který znovu obnovujete? Nebo to bude něco úplně novýho?
Body: 5
<reagovat 
 čtenář jinth - 25.4.2013 > seabear> Uvedu na pravou míru:
foto je pribliyne rok stara v dobe, kdy jsme s tim celym zacinali.
Jedna se o objekt pobliž náměstí v Českých Budějovicích, v podstatě jdou to dva domy na jedné parcele, kde mezi nima je takovováto ulička-viděno na fotografii, kdysy to byl dvur. První objekt, s fasádou k ulici je gotický dům, který byl renesancne prestaven, posleze upraven v dobach klasicismu (novy krov, dostaveni, vestaveni, vsehomozneho). V tomto obdobi vznikl i dum na fotografii.
Posledni vazny zasah byl za soudruha, kdy vylili betonem cele nadvoori na kterem vznikla jakasai jednopatrova vec s terasou, ktera z prostorneho dvoru nechala tu titernou ulicku (ale jo, priznavam, ze to tam ma docela feeling:) )Soudruh zmenil vyuzivani objektu, do jednopatrove strasnosti se vlezl lokal s hospodou, a zbytek domu se vylidnil, jak proste.
Do roku....myslim ze 2008 nebo 2009 fungoval v teto budove Harley club, vyssi patra byla použivana na co se yrovna hodilo. Objekt v zadni casti, nevyuzivany.
V roce 2011 jsem vyhral architektonickou soutez na prestavbu tohoto objektu v maly pivovar (objekt vzdadu, ten, na ktery se divame na fotografii), v predni casti bude v prvnich dvou patrech pivnice a ve tretim zubni ordinace (dcera majitele nemovitosti je zubarka. Jestli touzite mit vlastni ordinaci, narodili jste se spatne, muzete to zkusit znovu...)
MInuly rok se dokoncily stavebni prace, momentalne se to tam dodelava. Bohuzel, se tam vyskystli jiste komplilace takze momentalne na tom nedelam (jestli vas to zajima, tak kratce receno existuji lide, kteri vam zvladnou ukrast vas projekt...).
Mam par fotek z vnitrku pivovaru a jeho vybaveni. V dohledne dobe je sem dam.
<reagovat 
 čtenář dobře míněný vzkaz - 25.4.2013 > čtenář> Adame, to, co jsi tu napsal je hrozný žvást. Nehledě na to, že Tě jednou bude mrzet, že si hraješ na něco, co nejseš..
<reagovat 
 čtenář Adam - 25.4.2013 > čtenář> dobra, uvedu na pravou miru: projekt byl vypracovavan pro lidi, kteri radi parazitovali na cinnosti druhych, slibovali, neplnili, podvadeli. Od podvodu neni daleko ke kradezi. Zas takoveho zjednoduseni jsem se nedopustil.
Hra na dobre mineny vzkaz je ale fajn. Radeji si budu hrat na to kym jsem a kdo jsem :) Proti anonymnim plkum jsem imunni :)
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 25.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 25.4.2013 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (5) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter