Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vegetačné cukry
Autor: Path Adamski (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Zazo (Občasný) - 21.4.2013 > fajné..jojo..
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.4.2013 > Mám až husí kůži...

Už ten úvod: Je jar, viem to, lebo zasa fajčím... a pak to krásně graduje...

...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 21.4.2013 > sadaf> chlapci díky, moje stierače dnes budú pernamentne zamestnané.... úsmev, fakt dík
<reagovat 
Morgaine.le.Fay (Občasný) - 22.4.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 21.4.2013 > Mnoho vět je i k zamyšlení.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 22.4.2013 > lada34> tak rada-Dík
<reagovat 
wojtek (Občasný) - 22.4.2013 > skvělá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 22.4.2013 > wojtek> tak vďaka
<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 23.4.2013 > asi som nedostatocna. ale z tejto zlataniny som zaregistrovala iba to o jari a fajceni a rozhovoroch so spiacim. podla mna sa to iba velkacsky tvari a sidi a sidi.
ked chcem nieco povedat, proste to poviem. basnou ak je najlepsi wehicle.
toto je len nabobtnaly blabol.
urcite sa viez tvarit zbehlo, ale v com?
taketo umenie sa podoba intrigovaniu a predavaniu zazracnychh masti.
taketo umenie mi vadi.
alebo som vazne slepa a kral vyfinteny?
snazim sa.
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 23.4.2013 > jaši2> odporúčam nadalej čítať tvorbu zameranú na predprimárne vzdelávanie a nesťažovať si , že latka je pre intelekt velmi vysoko.
<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 23.4.2013 > vzdelanie a intelekt? fakt?
no kruci...
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 23.4.2013 > jaši2> " určite sa vieŽ"-/ +kopec ďaľších / ma neskutočne rozosmialo-popracuj na gramatike, sme predsa len na literárnom portáli, takže aspon to "základné " gro by sa v rámci vyjadrovania malo dodržiavať....potom, ak zvládneš tie gramatické a morfologické základy, budeme sa baviť o literárnej nôte...
<reagovat 
postr (Občasný) - 23.4.2013 > zralé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hořčík250mg (Občasný) - 24.4.2013 > a pokud tě to moc nenaštvalo, tak ještě k meritu věci: Path má v sobě vzácnou kombinaci odvahy a literárního talentu.Je naprosto jedinečná.Byť bych ji nechtěl ublížit ( což se stává) zbytečnou chválou. Věřím, že má dostatek inteligence a pochopí, že talent není vše.
Doporučil 
<reagovat 
hořčík250mg (Občasný) - 23.4.2013 > Milý KEDLUBE :Březina, Orten, Leibnitz...ty jsi asi opravdové pako- to není urážka- jen sveráz:
Březivovy verše zpočátku nečetl nikdo, Orten je specifický přecitlivělostí, dobou, náladou - jak místa tak kde hořel - až psychastenicky- jako opravdový básník byl v mysteriu tremendis.Stejně jako Březina ani on už není, a jejich poezie je jen kronika - kterou je někdy příjemné číst.Dává pocit krásy, citlivého slova a harmonie - ale to - bylo.
Ten kdo bude psát jako Březina bude nudný.Březina už byl, stejně jako Sládek, či Mácha, či Orten........ale čas mění svět, a stejně tak,jako na dobu reagovali tito muži ( myslíš, že kdybys začal psát jako V.Hrabě- Blues pro bláznivou holku, že by někdo o tobě řekl, že píšeš SVOU poezii.....a Leibnitz, ketrého jsi tady zamotal... dnes je to popsaný papír jen knihy bez valného významu (mám souborné dílo přečtené) v historii té naivnější části filozofie.Nic víc; byli i skvělí básníci- Petiška, Brandejs, Školaudy, Bernardínová...můžu najmenovat desítky- jejich poezie byl velmi dobrá- ALE uniformní ( stejně jako Seifert začal k stáru psát sračky)
Najdi si básnířku Lydii Romanskou ( ujde její knížka Den Latimerie)- tam se klube jiná, nová poezie, svět tam rodí nová slova a obrazy.Svět se mění- mění se zrcadla v kterých je svět uložen, a proto básníci, co byli, už nejsou básníky......jsou historie poezie ( byť kvalitní)
Nová poezie voní dnem současnosti, obrazem, na který dosáhne talent. Path Adamski má talent. Ty zůstaneš opisovač staromilných souvětí.

Už chápeš, proč je mezi vámi rozdíl- můžeš psát kusy vět veršů básníků, co už dávno nejsou a opájet se sebou z těch "uhlazených vět".Ale v poezii rozhoduje pohled dopředu- umění najít vředy světa a vejít pod kůži své době- vydlabat rýhu v jazyku, najít jinou vůni pro stará slova a někdy slangu.. to je poezie- ostatní jsou jen básničky- a ty píšeš básničky pro holčičky- možná se i naučíš líbivé- ale budou to jen básničky.
Snad to pochopíš napoprvé.Více času pro tebe nemám.( nečtu po sobě- takže překlepy a chyby jsou mé špatné svědomí- byť z nedostatku času)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.4.2013 > tedy-kolik vy toho nakecáte o naprosté hovadině...
dílko nevalné hodnoty, ale jsem rád, že se aspoň snažíš o něco... lepší než jen kritizovat všechny okolo, avšak právě, že je tak bezcenné (nešlo ani dočísti), tak bys měla vážit svá slova u jiných...
místo keců něco poezie načti (budu doufat, že tě to přivede k... myslím poezie, ne ty rapy co zde čítávám!!!
Body: 1
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.4.2013 > facky> paralen, vypotiť !
<reagovat 
medea (Občasný) - 25.4.2013 > jo, pro tebe mám slabost!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > doporucujem ako odstrasujuci priklad.
Body: 1
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 21.4.2013 > jaši2> ešteže sa tak dokážeš zaanga-žúvať.. vzhľadom k výške tvojho vkusu je ten jeden bod pre mna best vizitka
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > jaši2> Je to odstrašující příklad souhlasím s tebou - všimni si jak path umí křičet a nadávat - ti co nejmín umí nejvíce křičí. Taky ti path dávám doporučení a taky jako odstrašující případ toho jak by poesie neměla vapadat - ted máš 11 doporuení to z tebe dělá básnířku :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Doporučil 
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 23.4.2013 > Nuda! sorry ale je to sračka. Víš, co řekl Leibnitz, že lidé mají rádi kvalitní věci, ale pokud jim je sebereme a dáme jim špatné věci logicky se bouří, pokud jim však sebereme i ty a po čase jim navrátíme ty špatné jsou spokojeni. Naše společnost hloupých lidí v níž vzdělání a intelekt upadají čimdál rychleji hubí dobrý vkus. Nenut lidi číst a něco dělat zapomenou na Březinu Ortena atd. a najdou si jiné autory třeba Path. 10 doporučení je důkazem - jak podobné Leibnitzově postřehu. Sorry Path já rád jen ty kvalitní, se špatným se nespokojím proto ta známka.
Body: 1
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 23.4.2013 > Pan Kedlub> neospravedlnuj sa ! ja viem, že je to príliš vysoká latka pre tvoj intelekt. Paralen a vypoť sa. // * škoda len, že sa v kuse musíš podopierať o "osobnosti" tým pádom svoju osobitosť zabíjaš tak, že vlastne nie je...// / sakra, normálne si ma dojal, kolko práce si si dal s tým "ospravedlnením" mäkneš zlatko,--nabudúce to nerob, mala by som obavy , že ťa moja poetry rozcitlivela... /
<reagovat 
 hořčík250mg (Občasný) - 24.4.2013 > Pan Kedlub> Nějak ti nerozumím- proč se navážíš do mé osoby- či do mé poezie- (kterou tady nikde nemám).Kopeš jak zdechlá kobyla (tvé sonety - ještě si přečti v literárním slovníku- co je sonet -jsou nic-neříkající tisíckrát omleté kamínky frustrovaných adoslecentů) Finis
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Ty dokážeš dávat latky pro intelekt? To už intelekt nezávisí na sobě samém a stal se závislým na lacinosti, hlouposti a podprůměrné dovednosti. No tak to je jiná.
<reagovat 
 hořčík250mg (Občasný) - 24.4.2013 > Pan Kedlub> Jen na závěr- vždy pobaví, když někdo je literární všeuměl a neříká mu nic jazyk- taková shoda podmětu s přísudkem ( jak těžce braly- tedy křesťani-či hned níže "je skvěli"-jak mluvíš o jiném básníkovi, to není překlep- to je bohužel neznalost jazyka- to se nikdy nepovede náhodou - to je skvost číst)- to je věc.Já se nedivím, že maturitu z češtiny udělalo jen 75 procent lidí- prostě píšou básně, ale neumí jazyk- vlastně- asi to je to novátorství tvého sonetu.Až se to naučíš česky, kup si Puchmajerův rýmovník a začni psát verše.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.4.2013 > Pan Kedlub> Kriste, to ti furt musím nakopať riť ja ??? poviem ti to inak. Tvoje hodnotenie pre mna nemá žiaden význam. V tomto smere si značne zakomplexovaný a dielo nadokážeš posúdiť v rámci subjektívneho spracovania adekvátne. Bud sa necháš zmanipulovať averziou k autorovi a prehliadneš celý obsah a kontext textu, alebo a čo je ovela horšie, nedokážeš prijať poetry, ktorú si nenapísal ty, respektíve umelci s „velkými menami. „ práve tvoja hlúpa prisatosť na „velkých menách „ ťa výslovne brzdí- ako v tvorbe, tak aj vo vnímaní. Už som raz prezentovala, že píšeš dva odnože poetry- jednu tú viac archaicko sračkovú- druhú naopak formálnejšie postavenú na naturalizme. To svedčí takisto iba o tom, že jednoducho sa v tebe „bije „ predsudok „ a predstava. A práve tento fakt ťa brzdí a bude ťa brdziť nadalej. Nedokážeš prijať poetry, v rozsahu, v akom sa nachádza. Nemám rada viazané verše, ale to neznamená, že ak je takáto básen napísaná dobre- tak to nedokážem oceniť. Dokážem, na rozdiel od teba, jednoducho atribúty poezie cítim. Ty nie. Ty sa opieraš o históriu, o slávne mená, slávne básne. Načo ???? tebe nedochádza, že ak človek chce čítať kvalitné viazané verše,repektíve ôarchaickú „ klasiku, tak si siahne po autoroch, ktorí sú osvedčení „klasici ? „ ktorí sú natolko dobrí, že má cenu ich čítať aj v súčasnosti a ktorých ty iba napodobnuješ ????? Akú cenu má dobrý imitátor ??? žiadnu. Najmä ak sú v knižnici desiatky originálov. Tak imituj ďalej a nadalej dávaj jedničky. Nič iné ako teatrálne gesto to nie je. Jediné, v čom si dobrý, sú intelektuálne žvásty. Ale tie ma už začínajú nudiť. Takže daj si vyštopkať transaparent : Mna odporúčal kritik M. a M.-a behaj po ulici. Určite si ťa aspon všimnú. / inak platí čo som povedala,,,,bez toho, aby si sa nepodoprel "silným menom " nedokážeš ani sformulovať vlastnú myšlienku....Už chápem, prečo tak často spomínaš moje....Obdivuj ma ďalej-
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 24.4.2013 > hořčík250mg> ne já už verše píši ted - jako důkaz že svoboda a ignorace hlouposti nám dovoluje konat i bez rad naprostých idiotů - no to víš asi jsem hyperaktivní nebot jsem se neráčil čekat až na tebe a tvé "úžasně inspirující a znalecké rady" :-DDDDDDDD
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 24.4.2013 > Path Adamski> Jediný sračky zde píšeš ty pusinko ;-)

a ještě jednou sračkotepko

http://www.youtube.com/watch?v=rxLnsGYpGLc

jo mám ;-)
:-DDDD
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 25.4.2013 > Pan Kedlub> chrobáčik ! Ty si ešte stále nezvládol manuál vkladania videa ???? kriste, ved popros niekoho z chalanov nech ťa to naučí, vieš, že aj taký "elementárny " počin je nad tvoje sily. vravela som ti, že kvoli tebe si nebudem dávať námahu "kopírovať link " Tak sa snaž. Ale naozaj, najskôr došprtaj tú gramatiku. Sme predsa len na literárnom portáli, takže aspon to "základné gro " by sa malo dodržiavať. A potom, ked budeš ovládať aspon tú gramatiku, budeme sa baviť o literárnej nvôte.


/ je zábavné vedieť, že si schopný prehltnúť aj vlastné gule...len aby sme si ťa všimli... /- snaž sa dalej, aj ked- väčšina ludí už na teba serie totálne. kvety mi vypestuj osobne- snád urobíš kariéru v štýle "mičurin "
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > Path Adamski> Ach ach, to poslední po em toužím je aby si mne všímala taková nula jako ty - nevím kdo měl potřebu mne neustále hodnotit a lízt doprdele, než zjistil že to je marné.
PS: snažit se budu alespon urobim nějakou kariéru narozdíl od někoho kdo nemá na to urobit žádnou kariéru ;-) pss pusinka (prozatím na tvář) :-D
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 25.4.2013 > Pan Kedlub> ved vravím,konzistencia tvojich slov obsahuje tolko hnoja, že v rámci "agro " nebudeš mať konkurenciu. inak, možno tie tvoje chujoviny ostatní berú vážne, a dokážu ich vytočiť...ale mne to evokuje iba samé zbabelé pokusy zúfalca o komunikáciu, nad ktorými sa môžem akurát pousmiať.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > Path Adamski> pousmát asi jako já se směju tobě? smajlíkem výjádřeno nějak takto :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

???
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > Path Adamski> pousmát asi jako já se směju tobě? smajlíkem výjádřeno nějak takto :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

???
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > Path Adamski> pousmát asi jako já se směju tobě? smajlíkem výjádřeno nějak takto :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

???
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > path ted ti budu každé dílo doporuovat - když tě neuzná jako kvalitního básníka svět udělám to já a tvými 9 stejně kvalitními kolegy - jsem hodný ber to jako charitu - mám srdce rád konám charitu a pomáhám lidem ;-) odedneška vše za D.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 25.4.2013 > Pan Kedlub> Ako hlboko dokážeš ešte ponížiť sám seba aby si ťa ostatní všimli, hm ?
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 25.4.2013 > Path Adamski> no nevim pokud je ponížení vymyslet ti argumentaní strukturu kdy mi stačí první věta u každého tvého dlouhého komentáře k tomu abych věděl co mám napsat anž bych to musel dočítat pak se při každém tvém dlouhém komentu ponižuji často - ale kdo by to chtěl číst. Ty to čteš co :-DDDDDDDDDDDDDDDDDd chybí ti dar vnímat sylogismy a utvářet z nich rámce (algorytmy) - no jo když ono mě to publikum čte a reaguje tak to asi dělám dobře path. takže asi ještě dlouho nebo do doby než si nacvičíš své typy řeči co nedají znát že mé komenty nečteš [jako já ty tvé] :-DDD
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2013 > pan básník Kedlub vás opustil: snad se jeho génius rozprostře rovnoměrně v těchto nivách.Jo, opisovat cizí verše se nevyplácí, dříve či později na to někdo přijde.
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2013 > Pan kedlub vás opustil: snad se jeho génius rozprostře pravidelně v těchto poetických nivách.Jó, opisovat veršíky se nevyplácí, vždycky na to někdo dříve či později přijde.
<reagovat 
čtenář čtenář - 25.4.2013 > Pan kedlub vás opustil.Snad se jeho génius rozprostře pravidelně v těchto poetických nivách.Jó, opisovat cizí veršíky se nevyplácí.Vzdycky na to někdo dříve či později přijde.
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2013 > Pan Kedlub vás opustil. Jaká škoda
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 25.4.2013 > moc
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 25.4.2013 > Mlž Svatý> aj ja teba....Díky
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 25.4.2013 > pro ty, co tu plivou, chrchlaj a léčí si své JÁ: baf se s volem o sobotě, gdyž jde f pátek na jatky..
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 26.4.2013 > Zazo> trefné ha, dík
<reagovat 
mystik (Občasný) - 27.4.2013 > jsou i lepší vynálezy poezie ze Slovenska, Milan Rúfus...
<reagovat 
hořčík250mg (Občasný) - 21.4.2013 > Orginální poezie- jasně vytříbená, pevně svázané obrazy se slovem, novým významem, zcela jinak vonící je tvůj svět.
Svým způsobem, bez podbízení, velmi orginální básnířka s jasným zrakem a čistou duší. Ukládám si.
Body: 5
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 27.4.2013 > Pan Kedlub> Zas až tak zle na tom Martin není, aby pohřbil celý Totem. Mluvíš -li o IP adresách, určitě se mrkne i na ty, z nichž odcházejí reakce různých "čtenářů" s tím či oním adjektivem.
A jestli jo, mám ty zkušenosti, že s tím Loreta vypořádá poměrně snadno.
Doporučil 
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 27.4.2013 > Pan Kedlub> zaťapkáme... od niekoho ako ty to príde fakt poučné...ale mám normálnu dilemu, niekedy mám pocit, že ti jebe čiastočne, ale niekedy ti jebe že úplne totálne...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter