Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
... Krájíš mě ...
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 12.2.2003 (20:52:01), v časopise 1.3.2003

S Andělem sedávám na římse,

poslouchám jak krátkým monologem lepí duši  Ďáblovu.

 

 

Do ticha spadla vločka květnových samohlásek.

 

 

Skrz krajinu Tvých očí rozhlížím se. Pletený copánek útěchy poznal další šedivý rok a s úsměvem na tváři putuje obrazem barevné touhy. Spouštím kotvu otázek a v klidném přístavu čekám na zelenou bouřku. - Už se mi stýská ... Poslední minutou zdobím svou radost a prsty hladu putují královnou prokletých. Znaménko krvácí na plátky jahodníku a já dýchám Tvůj žal.

Vzpomínám na sílu pohledu, na kolotoč dětské fantazie, na hudbu jež nedokážu pojmenovat a snažím se rozluštit její poselství. Vzpomínám na kout, kde schoulená sedávám v bolesti minulých let. Hledám klíč k dětským srdcím a pláču.

- Stále nenacházím ...Občas zdával se mi sen voňavých bylinek. Sen, který nebodá přítomností. Sen, kterým chtěla jsem žít dlouhou vteřinu. Dívám se do tváře smyšlených dítek, jak špendlí mě pohledem mrkacích řas. Mlčím ... Slova nechávám spát.

Jsem plachým tepem prokleté zahrady a putuji vůní medových modliteb, malinových perníků a hořkostí slz, vracím se k děvčátku mého dětství a přeji si usušit květinu porozumění.

" Jsem hodná a umím dávat lásku. " Tak chtěl jsi slyšet šeptat ústa slova. Jsem také němá a bojím se dospělých otázek ...

Jsem a dýchat mi vždy dělalo potíže. A tak sedím v zimní pohádce a křičím :  " Paprsky něhy, kde jste !? "

Tichou ozvěnou nesl se hlas a zmizel v bludišti rampouchů. Tak dále volám bez odezvy, píšu slova a přeji si to, po čem zdraví lidé nikdy nezatouží, hojím si rány bolestí vzpomínek a neztrácím naději, že jednou budu ... 

                                       

                     TEBOU NESMAZÁNA ...    

               

                                                          

                                                                                          

                                                                                                            

                                                                                                                  



Poznámky k tomuto příspěvku
Tomos (Občasný) - 12.2.2003 > Rozhlížet se očima milující bytosti, která nás opustila, to je síla. Je mi moc a moc smutno.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 13.2.2003 > Tomos> 

...Je pravdou ,ze me pred lety jedna milujici osoba opustila ,ale te jsem venovala jinou publikaci ...Tady je to trochu jinak...Ztracim bytost na ,ktere mi zalezi a nemam uz sil na to, abych sni byla a zaroven nemam sil na to ,abych ji opustila ....Je,ale krasne cist si ,ze to vidis a citis jinak ...To me potesilo :) Dekuji


<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 13.2.2003 > Hanele> 

neztracis...


Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 14.2.2003 > Jste blázni a mléčná dráha se bude jistě zlobit na hvězdy, které pohasínají jen tak, jen tak, aby opravdu nepohasly, ale člověk, který se dívá musí plakat, když neví.. jste blázni!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 15.2.2003 > Aquarius> Ne jste ,ale jsem ...A mlecna draha se nebude zlobit, protoze ma hvezda nikdy nezhasla jen tak a ani nezhasne...Lide se vetsinou utapi ve svych povrchnostech a pokud se najde clovick ,ktery snad place tak je to jen dobre ...Procisti si svou dusi ...Dekuji
<reagovat 
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > :-(  Život je velká houpačka. Jednou si nahoře a hned zase dole! Ale přece, není většinou na Matějské veselo? Sedněte si na stejné sedátko...
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 15.2.2003 > barlach> Mozna je veselo ,ale me poute prinasi smutny pocit stejne tak cirkus ...S kolotocu miluji snad jen retizkac a tam je jedno sedatko :).Je tezke milovat a vedet ,ze druheho vedes do zahuby...Zboznuji zivot nestastnych klaunu a balerin ,kterym krasa vyprchala ...Dekuji :)
<reagovat 
Theressa (Občasný) - 17.2.2003 > Kdysi jsem myslim, resila obdobny problem. Ma rada: "nechtej byt panna Marie", lide ze vsech stran se snazi vysat tvou svobodu. Nerozdavej se pro nekoho, i kdyz treba trpi prave kvuli tobe. Pokud se kouknes do budoucna v krajine jeho oci a nespatris sebe(svyma ocima), rychle pryc, nez z tebe zbyde jen hromadka soucitu bez sily k zivotu!
Ps.Hodne stesti a nemysli si, ze jsi blazen!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 18.2.2003 > Theressa> Jako Carodejnice:) mam do panny Marie daleko, a tomu v nebi , by se take nelibylo ,kdybych ji byla:) Ale dekuji za radu :)...Davam si pozor ,aby ze mne aspon neco malo zustalo :)...Protoze nekdy se vyplaci rozdat se pro druheho ...Dekuji.)
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 26.2.2003 >

nádherný přívlastky a pěkně to zní

snad to nepíšeš jedním dechem    


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 27.2.2003 > LIPIKO> Dekuji :) ...Obcas mam problem se nadechnout ,ale jinak to zvladam :)Jeste jednou dekuji ... 
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 28.2.2003 > obraz v černé a bílé... tyhle tvoje pocitovky mě dostávají :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 28.2.2003 > Kapucín> DEKUJI ! :O)
<reagovat 
jelen (Občasný) - 2.3.2003 >

Je to takový křehký, něžný, subtilní. Nepřipadne mě to smutný, spíš taková pavučina orosená mlhou a prosvícená pouliční lucernou? Řekl bych, ale moje výrazový prostředky postrádají onu jemnost, abych mohl popsat, jak to na mne působí.

"Jsem hodná a umím dávat lásku." Jo, tak to bysem chtěl taky slyšet.

Ta fotka pod tím se mě taky líbí.


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.3.2003 > jelen> Dekuji ! Dekuji dvojnasobne :) ...Mozna ,ze i trojnasobne :) ....Jednou za to ,ze se ti to libi ...Taky za to ,ze to vzbuzuje u tebe prave tyto pocity ,ktere jsi napsal a myslim ,ze tve vyrazove prostredky jsou okouzlujici ...Jsem stastna za to ,ze to vubec nejak pusobi ...A taky dekuji za tu fotku ...Proste : DEKUJI
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 4.3.2003 > tichá ozvěna v němotě...jsi!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 4.3.2003 > řetízek> ...Kde jsi byl tak dlouho ?! ...A kam si mi zas zmizel ?!...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.4.2003 >

...Občas zdával se mi sen voňavých bylinek...

moc hezky se čtou tyhle tvoje věci, fakt moc krásný to je... :o)


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 11.5.2003 > hubert> Dekuji zas a znova !! Kdepak jsi lital Andeliku :))) ?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.5.2003 > Hanele> Nelítal, křidélka nenarostla...  :o)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.5.2003 > ta fotka je moc pěkná, moc hezky se na ni kouká... :o)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 13.5.2003 > hubert> Opravdu? Tak to dekuji :) ... Ale ony narostou :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter