Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Probuzení z kolekce Mandaly
Autor: Mia... (Občasný) - publikováno 2.5.2013 (09:25:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > já myslím že ignorance není ani trochu úsměvná a tohle je dokonale úsměv na fotce, dík
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.5.2013 > ...tato se mi líbí svým výrazným přesahováním jednotlivých vrstev, "pater" do dalších...působí to plasticky, prostorově..., a hlavně pozitivně!.......
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Mima> Tak to jsem naprosto ráda, že působí pozitivně ... ostatně to je taky záměr mandal :) Děkuju moc.
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 2.5.2013 > Prima!
<reagovat 
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > pekne, farebne.
dufam, ze sme my hnusny vychytrali slovaci na Teba neboli moc hnusny minule.
je super, ze tvoris a ze zdielas.
odhadujem, ze si mlada. snad Ta to nepusti. a bude Ti to dlho robit radost.- aj nam.
Body: 5
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> Já jsem o slovácích nikdy neřekla ani půl slova, navíc to absolutně nerozlišuji, kdo je slovák, kdo pakistánec, kdo rus, němec či čech ... všichni jsme lidi, ne? :)
Tvoření je moje přirozenost, bez toho bych to nebyla já ... díky moc. Jsem ráda, že se to líbí.
Mladá možná jsem a možná ne, otázkou je, jaké máš kritéria pro to, být mladá :)
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> hele je spousta kvalitních slováků, o tobě jen pochybovat navždy...
<reagovat 
 čtenář Karhaj - 2.5.2013 > jaši2> Haha, kolko gramatickych chyb : )
<reagovat 
 jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > Mia...> jasne. niesu vsetci slovaci hnusny a vychytrali.
niektori su mozno aj taky mlady a cisty ako Ty.
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> Takovej může bejt každej, když o to bude mít zájem. A já ten zájem měla. A nemyslím si, že většina jich je hnusná a vychytralá. Naopak, má nejlepší kamarádka je slovenka, například :) Ale jak říkám, nerada to dělím. A mládí je otázka úhlu pohledu. Ale líbí se mi ten věk, co mám. Ráda bych ho protáhla na pár let ve zmraženém stavu :)
<reagovat 
mystik (Občasný) - 2.5.2013 > Mia, loni náhle zemřela dobrá žena Ms. Melodie v NY a měla píseň WAKE UP... dej si to na její počest, protože ona umí skládat písně pro ostatní a není to bačkorka. Fakt dobrá deska, celá deska nese název DIVA a pro Tebe křehká věc WAKE UP pro další bezva nápady a kousky snů.

Ms. Melodie - Wake Up, Wake Up! (Extended Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=pifsADnQLm8
1989, Jive. Produced By Sam Sever & Teddy Ted. Scratches By KRS-One & Teddy Ted.

http://www.youtube.com/watch?v=bUhZSXTeIR0
MS. MELODIE - WAKE UP, WAKE UP!
není to retro, je to dnešní plate snů...
plate je sen na podnose. Díky.


<reagovat 
lada34 (Stálý) - 2.5.2013 > kupodivu nejsilnější mandala co jste namalovala. Chválím.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > lada34> Děkuju moc. Tím, co by tahle mandala měla říct, by měla být nejsilnější, takže jsem moc ráda, že to tak je :)
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 3.5.2013 > Mandaly obyčejně všude přeskakuji, nevím, ale nějak na mne nepůsobí, nejsou pro mne zajímavé. Až toto je první mandala v mém životě, co na mne působí, cítím z ní vyřazující dobrou energii. Díval jsem se s dovolením do tvé galerie a zjistil jsem, že tak nějak působí na mne i ostatní tvé mandaly. Zajímavé. A to cizí mandaly jinde zhlédnuté byly precizně nakreslené, ale pro mne byly chladné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 3.5.2013 > Dushan> Páni, to mě neskutečně moc těší!! Děkuju! Nejde o to, jak dobře je mandala nakreslená a jestli je krásná na pohled, záleží na tom, jak se kreslí, na co myslí ten, co ji maluje a co do ni vkládá :) Díky moc. Moc si toho cením.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 3.5.2013 >
Body: 1
<reagovat 
Focus (Občasný) - 4.5.2013 > Nemusí to být tipické Slunce nad pyramidou, tohle zase něco nového, jiného...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter