Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozetka a její láska
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 7.5.2013 (14:25:39)

Rozetka a její láska

 

Ach jak ho milovala, jak ho měla ráda,

krásná Rozetka svého mladého, vysněného prince,

netušila, že osud jim jiné plány střádá,

že dva ruby má každá, i zlatá mince.

 

Dnes zděšená tu stojí, klesla z výšin níž,

uštvaná necítí tlukot srdce, jak to štvané zvíře,

držíc v ruce mušketu, chce být smrti blíž,

jaký zlý to svět poslal srdce mé za mříže?

 

Na Bastilu, bylo tenkrát heslo krvavé revoluce,

i její „princ“ vykročil směle nové době vpřed,

nikdo nechtěl býti více považován za onuce,

směle na barikády, šlechta to je vřed!

 

Tam na bojišti se smrti Rozetčin „princ“ líbí,

ona vybrala si ho, a spěchá mu vstříc,

hned tyká mu, věčný život svůdně slíbí,

už neuvidí „princ“ svojí Rozetku nikdy, nikdy víc.

 

Padne rána, smrt nabízí „princi“ svoje rámě,

ptáci nesou Rozetce tu bolestnou, krutou zprávu,

že její „princ“ leží zakrvácen v černé jámě,

život zhroutil se, už není láska v právu.

 

A tak svírají Rozetčiny třesoucí se ruce mušketu,

hlaveň něžně líbá její bílý, mladý spánek,

slyši hlas „prince“ svého, „ zahoď život v rozkvětu,

zmačkni Rozetko čekám, smrt je lehčí než-li vánek“.



Poznámky k tomuto příspěvku
Path Adamski (Občasný) - 7.5.2013 > ako zlý sen...
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji

<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji

<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji

<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> jo, alespoň víš jak jsem se cítil kdyžž jsem path četl ty tvé sračky - třeba oceníš mé D co jsem ti dal z charity a lítosti nad tím že nemůžeš nikdy být tím to co sis vysnila- dobrým básníkem.
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> víš toto dílo je kýč není dobré ale pořád si ho Path přečtu radši než ty tvé unudující sračky. Takže nechápu co se zde rozčiluješ - krot své vášně - od té doby co dáváš najevo svou hysterickou povahu nebudíš soucit ale posměch. Rozum nikoliv patologické emoce Path - rozum to co máš jako člověk v potenci ale nikdy jsi to nepoužila - použij to.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.5.2013 > Pan Kedlub> venuj svoj obdiv autorovi a nie mne- už som ti pár krát "povedala " že tvoj vkus mám totálne v paži. Tak si utri zobák svojpomocne- a pokial to nepomáha- popýtaj niekoho nech ti kúpi pukance-inak ti hrozí že sa zadusíš vlastnými slinami...
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Jasně puso řekni to jedinýmu šarmantnímu muži s nímž jsi měla orgasmus robertovi gentelmanovi na dvě tužkové baterky, dej si misku ptačího zobu a vykvokej se kámoce na drátě - jestli mě máš v paži tak jako psaní poesie - dovol mu tuto reakci :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - teatrální a ještě jednou :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - jsi nula puso - prober se a vypiš svou grafomanii třeba jednou možná i napíšeš jednu básen co se dá i číst - má rada ty nulo.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.5.2013 > Pan Kedlub> vidíš ? povedz debilovi, že sa bude dusiť, a on sa dusí....
pozri, ak ťa niekto zneužíva, nahlás to na adekvátnych miestach- tu sa výslovne strápnuješ-howgh
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> kvok kvok kvok - tvé pokusy někoho vytočit jsou jako tvá poesie. Z počátku kupa hoven a pak už jen zažité nudné motivy - něco nového mi říct nechceš? já jen že jsi stejně nudná a trapná. Chtělo by to novou image - nebot nudíš ještě víc nežs nudila na začátku.
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > kvok kvok kvok - tvé pokusy někoho vytočit jsou jako tvá poesie. Z počátku kupa hoven a pak už jen zažité nudné motivy - něco nového mi říct nechceš? já jen že jsi stejně nudná a trapná. Chtělo by to novou image - nebot nudíš ještě víc nežs nudila na začátku.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.5.2013 > Pan Kedlub> preto sa snažíš ako blázon ha- vieš, ty si proste kokot, lebo normálny človek dokáže aspon slabikovať- a aj ten malý "počin " je evidentne nad tvoje sily. Zopakujem ti to ešte raz. - ked ťa niekto zneužíva- nahlás to a neotravuj ma svojimi hovnami. prípadne si kúp ženské prádielko a neobtieraj sa o mna iba z dôvodu, že už jednoducho každý na teba serie !
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Ok, koupim si ho. Chceš mi ještě něco říct? Nebo to byl pokus o vtip. Jsem natvrdlý nepochopil jsem v jaké části se mám začít smát ;-)Ale chyba je určitě na mé straně - kdo by si dovolil říct že jsi trapná pipka - co doopravdy mele už jen nudný sračky - který nikdo nebere vážně.
<reagovat 
čtenář elle - 9.5.2013 > Klasické verše?
Chudáci klasici, to si snad ani nezaslouží.
A když už je text tak mizerné úrovně, kdyby aspoň nebyl s chybami.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter