Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prosíme, kupujte naše sračky II. díl
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 23.5.2013 (13:34:47)

II.Část

 

  Pánové nyní přistoupíme k panu Blivajzovi zástupci rodin potravinářského průmyslu.“

  Pro Vás pane Blivajz jsem už dost naznačil ve svém proslovu k panu Smrťákovi, ale nicméně mám i pro Vás strategií“. Dopověděv protáhl pan Vyčůránek své nožky tak, že se mu jeho levisky zařizly ještě více do rozkroku, nacož zareagoval s nadšeným úsměvem, na svých křivých rtech. „ Vy budete lifrovat na východ potraviny druhořadé výroby “. „ Ve východním bloku postupně skoupíme domácí výrobce potravin a nebo je necháme krachnout“. „  Lidé jsou zde nadržení na potraviny ze západu, neboť si blbci myslí, že jsou o dost kvalitnější“.    Díky zaplacené reklamní kampani za chvíli zpozorují, že naše západní jogurty, mléko,pudinky , pečivo mají  větší trvanlivost než jejich dosavadní domácí produkty, co se po otevření rychle kazily, neboť v nich nebylo obsaženo tolik éček, nebo-li  potravinářské chemie“. „  Tento trik oni neprokouknou a budou si zákonitě myslet, že západní produkty jsou lepší“. „ Také díky našim přísadám povzbuzující chuť k jídlu, které jsou obsaženy skoro ve všech našich západních potravinách, se rychle zvětší návykovost na těchto produktech a neustálá chuť jich více konzumovat“. „ Díky tomu se bude neustále více produkovat a ovečky budou více nakupovat a konzzumovat“. „  My víme, že tyto povzbuzující látky jsou obsaženy  i v jídle od známých Fast Foodů“.

„Taky je dáváme do mražených polotovarů, jako jsou Pizzy, Lasagne, hotová jídla , Chipsů,a sladkostí.“ „ Nejlepší na tom je, že se onomu návyku naučí ihned děti a mládež, která začne konzumovat bonbóny a napoje“. „Právě oni děti a mládež nám zaručují svou závislostí na těchto výrobcích prosperitu naši produkce a neustálé zvyšování konzumace, což  bude opět více plnit Vaše kapsy, pánové“. „ My díky tomu, že budou vyvolávány uměle krize a udržovaná neustále se zvyšující nezaměstnanost navykneme ovečky tomu, že budou mít strach přijít o práci.  “ „ Díky své návykovosti na konzumu a neustálem nakupování našich sraček, budou ochotni pracovat i za méně peněz než doposavaď.“ „Neboť ,než aby přišli o práci a díky tomu si nemohli tento návykový luxus více dopřát, budou ovečky skákat jak my jim budeme pískat  “. „  Vždycky jsem Vám pánové radil jedno a sice, že musíme u lidí udržovat neustálý strach, že mohou přijít o práci, že jsou a vzniknou krize, že doba je nestabilní“. „  Lidí jsou ovce a nepřemýšlí .“ „To je díky tomu, že žijí pouze konzumem“. „Což nám vynáší a také, že díky naším plánům do budoucna udržovat nezaměstananost, propouštět  více zaměstnanců s výmluvou na krizi, která je od nás uměle tvořená“. „  To je degraduje na roboty, co se neustále více a více lopotí za málo peněz ,jen aby měli na to co byli zvyklí“.

   Naše strategie do budoucna ve jménu manipulace lidí je, více propouštět, udržovat nezaměstnanost, vyvolávat krizě a nakládat pracovníkům neustále více a více práce za málo peněz.“. „  Stačí heslo, nelíbí se ti makat za málo, tak prosím běž!“ „Já mám na tvoje místo jiné, co ho vděčně příjmou“. „Toto stačí každé ovečce říct a uvidíte jak se stáhne a vděčně bude makat více i za málo peněz.“ „  A ještě jeden trik pánové“. „  Musíme nejen státy, ale i ovce-lidi více zadlužit, což bude téma pro pana Hrabivého, zástupce rodin bankéřů a tím si zajistíme jejich poslušnost a ovladatelnost“. „  To je celý trik, který nám vychází a i na východě výjde.“  „ Neboť jen Vy pánové, díky svému bohatství ,určujete svými penězi kroky lidstva a určujete osudy států“. „  Zaplať pánbůh, že si lid myslí, že za těmito machinecemi stojí tajuplní zednáři, illumináti a jiné tajné spolky“. „  Vždycky se nám hodí nějací ti obětní beránci, na které se ovlivňování lidstva svede“. „Peníze světí prostředky. “ „ To celá filozofie světa“. Prohodil do éteru pan Hrabivý, líbajíc svými našpulenými rty čerstvě zapálené Havanna.

 

„ Jistě pane Hrabivý a hned přistoupíme k Vám, jež zastupujete rodiny bankéřů“.   Špitl pan Vyčůránek , jelikož si máchal svůj mrštný jazýček ve skleničce šampusu.

  Vy pane Hrabivý a Vaše rodiny nejmajetnějších bankéřů, se ujmete bank ve východním bloku“. „  Předěláte úplně celý bankovní sektor dle našeho západního vzoru“. „  To znamená, že lidé už nebudou dostávat výplatu ve firmách do ruky, ale hezky jim bude posílána na jejich konta, které si bude muset každý občan založit“. „Už jenom tento krok nám na východě zaručuje první příjmy, neboť budou muset za veškeré bankovní transakce zaplatit“. „  Naučíme lidi platit platebními kartami, což bude samozřejmě spoplatněno“. „  Naučíme je tomu, že platební karta je jakýsi druh peněz“.

„Nabídneme jim zdánlivě výhodné účty, snížíme úrokové sazby a necháme některé nerentabilní banky krachnout s tím, že lidé co tam měli vklady pak dostanou vyplacenou jen určitou částku“.

„ K tomu nám poslouží dané zákony uzákoněné jejich státem, který bude sloužit našim zájmům“. „  Důležité je vyvolání krize, o které jsem už hovořil, aby stát rozprodal své aktivity, cenné papíry a akcie“. „ To udělají i jejich podniky, které se po té opět koupí námi navrženými investory, kteří budou sloužit opět našim plánům“.  „V plánu je zřízení i Evropské unie, kam tyto státy přijmeme a tím si zajistíme jejich ovladatelnost“. „  Musíme se tak postupně uměle vyvolanou inflací a krizí  zbavit nepotřebného, abychom tam umístili naše zájmy“. „ Tyto triky už dávno zde na západě a ve státech třetího světa fungují  a tak je zavedeme i na východě “. „  Ona připravovaná EU nám zajistí do budoucna ovladatelnost těch slabších států, které pak díky vytvořené krizi skoupíme, a budeme jim diktovat své podmínky.“ „  Prioritou číslo jedna je lidi neúměrně zadlužit, díky rádoby velkorysím nabídkám úverů a hypoték“. „  Dále pak zadlužit státy a jejich podniky, aby opět mohli dostat od našich bank a později z připravované EU dotace“. „Tímto dějem budou naprosto v našich rukách a naše výnosy razantně vzrostou“.  „Toto je plán globalizace světa, který se spustí a díky tomu zglobalizujeme , zmanipulujeme a ovládneme celý svět , vyjma jen některých muslimslých zemí“.     

„ Ale touto otázkou muslimských zemí se zde nebudeme zabývat“.  „ Pánové dovolte, abych Vám připomenul, že naše výnosy v Africe z těžení zlata, ropy a diamantů nám dávají čistý výdělek 60%“.

„ K tomu musíme připomenout naše aktivity z Jižní Ameriky atd.“. „  Onim chudým  státům, jako například např.  Africe, zbyde pro domácí produkt jen něco přes 40%“. „ Ten zbytek jim rozkradou jejich vlády, které za tyto peníze nakupují od nás opět zbraně, takže se k nám i zbytek peněživ navrátí“. „ Je to nádherná hudba pro naše uši pánové a nádherná hra, co nemá konce a pouze jednoho výherce a to jste Vy, pánové“. „ Ano pane Vyčůránku je to nádherná hra a nikdy nás nepřestane bavit, neboť to by tento svět musel být jiný“. „  Založen na principech rovnoprávnosti, jednoty a duchovna a to my nikdy nepřipustíme“. Vykřikl pan Smrťák a zle se podíval z okna. „ Arci, že nepřipustíme“.  „Duchovno necháme chudákům, ti na něj věří a taky je to dobře, neboť ovečky potřebují víru a naději, že se stane svět lepším“. „ K tomu alespoň je ta posraná esoterika dobrá, že slibuje pro ně jiný a lepší svět“.     

 „ Nechť oni malomyslní věří ,my víme, že jen peníze jsou bohem tohoto světa a nepřestanou vládnout než leda, že by se stala nějaká přírodní katastrofa a my se změnili“. „ Ale to nám v budoucnu nehrozí“.   Prohlašuje pan Hrabivý drbajíc se hrotem diamantového prstenu na své pleši.  „ Nám přátelé dodávaji jiste organizace  informace o možných katastrofách a arci, že v budoucnu žádná nehrozí.“ „ Leda, že by se mýlili, ale toby pak stálo krk všechny a nikdo už by nás nesoudil“. Začal se pan Hrabivý chraptivým smíchem smát, až mu  žíly na krku nabíhaly, jako při jeho pokusech se na jistém decentím místě uvolnit, jelikož díky svému sportu zvaném obžerství trpěl často na zácpy.

 „ Ještě, že ovečky o ničem netuší a arci, že nikdy neprocitnou“. Přerušil smích boháčů svým výrokem pan Vyčůránek. „ Co by měli dle Vás asi tak tušit?“. „ Oni jsou ovce a arci, že jimi zůstanou, vždyť kromě chození do práce na nás, žraní, spaní a nasekávání si dluhů nic jiného neznají“. „ K tomu byli už odjakživa vycháváváni a mají to v genech“.  „Toho se už nezbaví a pokud by některé z nich pomysleli na revoluci, tak to si můžou nechat zajít chuť“. „ K tomu máme tajné služby, aby včas zakročily a také dost jiných prostředků, jak je té myšlenky zbavit“. „ Ale díky tomu, že jsou ovce různé, rozpolčené a nejdnotné, nám žádná globální revoluce nehrozí“. „ Neboť se taky díky naší manipulaci staráme o to, aby byly ovce i trochu spokojené“. „Je to díky pokroku, rozvoji techniky a levnému žrádlu“.

 „ Díky tomu s nimi manipulujem a oni si to ani neuvědomují“.  Dodal pan Hrabivý  a v úpětí sprostě zaklel, neboť se musel  ohnout na zem, což mu při jeho kilech způsobilo píchnutí v jeho otylé šíji,  aby zvednul ze země nové Havanna, které mu upadlo.

 

Pan Vyčůránek opět přehlušil krátké ticho, kdy ostatní tlouštíci pozorovali akrobatický výkon pana Hrabivého, který zvedal ze země Havanna. Přitom se zaškaredili jako skřeti, neboť se báli, aby se jim nestalo totéž a oni nemuseli zvednout své tučné zadky, co byly nalepené na sedačce jako klíště, vysávajíc tučného vola.

 

 „ Já bych rád přešel pánové dále k panu  Kazovi, zástupci průmyslnických rodin“. „ Arci, pokračujte pane Vyčůránku“. Jednohlasně zaznělo pokojem.

„ Vy pane Kaz se zasadíte o to, aby se lidi na východě odnaučili opravovat  výrobky.“ „  Zasadíme se o to, že oprava bude nerentabilní, tím pádem zmizí časem opravárenské firmy a lidi budou muset kupovat výrobky nové“. „ Cenu těchto nových výrobků budeme držet nízko, aby lidi pochopili, že se opravdu nevyplatí výrobek opravovat“. „ Proto také navýšíme ceny náhradních dílů tak vysoko, aby nám svojí koupí pokryly skoro celý výrobek ,co si dotyčný nezakoupil“.  „ My musíme neustále produkovat nové a laciné nekvalitní zboží, co se rychle pokazí a díky tomu se zakoupí nově uvedený model, stejné kvalty“.    Trvanlivost těchto výrobků musí být taková, aby se po ukončení záruky  začaly výrobky posírat“. „  Díky tomu, že máme umístěnou výrobu produktů v zemích, kde nás pracovní síla nestojí skoro nic ,si můžeme nízkou cenu dovolit“. „ I tak nám dá každý produkt vyprodukovaný levnou pracovní silou výtěžek 73%“. „  Na špatnou kvalitu si lidi zvyknou, neboť díky tomu, že budeme srát na trh neustále novější a dokonalejší produkty, si rádi lidi onen novější produkt zakoupí a nasranost z nekvality předešlého produkru je přejde.“ „K tomu nám budou sloužit jako vždy reklamy a média, které tyto naše sračky, pardon produkty, lidem dobře a chytře zareprezentují “.

„ Pánové moje idea je, do některých výrobků spotřební techniky a elektroniky budovat skryté čipy, které by po určitém počtu použití výrobek učinily nefunkčním“. „ Dalo by se toho využít u tiskáren, praček, dvd přehrávačů,počítačů, televizí , rádií a jiných“.  „To je skvělý nápad pane Vyčůránku“. Tleskl si do dlaní pan Kaz.  „Děkuji pane Kaz“.  Zazubil se pan Vyčůránek a opět si povytáhl své levisky do zářezu, který nedovoloval určit jeho pohlavní orgány.  „Naše levné výrobní země, jako jsou Indie, Bangladeš, Čína nám poskytují nesmírné možnosti levné produkce a hlavně improvizace  “.  „Díky pane Vyčůránku ještě, že Vás máme ve svých rukách“.  Podotkl pan Kaz a rozchroupal ve svých nových zubech kostky ledu, které před tím vysál ze své skleničky.  „ Však také pan Vyčůránek ví co v nás má a tratný rozhodně není.“ „ A jeho spolupracovníci už vůbec ne“.  Zaskučeli ostatní boháči a natáhli se přitom v mučených sedačkách ,jakoby si chtěli dát šlofíka což je, ale ani nenapadlo, neboť byli zvědaví na další informace od pana Vyčůránka.  „I já si toho vážím, Vám páni smět sloužit.“ Pronesl s lehkostí  barové dámy pan Vyčůránek a hned dále pokračoval.

 

 

„ Nyní přistoupíme k Vám pane Kraksna co zastupujete rodiny automobilového průmyslu.“

„Vy pane Kraksno, rozšíříte výrobu dílů do aut po celém světě.   „ Auta se budou skládat z dílů, co se budou vyrábět po různých koutech světa za levno. “  „Nestojíme o to, aby se díly vyráběly v dané zemi, co má vlastní automobilku. “  „ Tak opět globalizujeme trh a díly budou stát minimum, ale v dané zemi, když spočítáme transport, proclení dílů se budou ony díly prodávat dráže.   „Také se budou auta inovovat tak ,aby je žádný Pepík už na své zahradě nemohl jen tak lehce opravit. 

 „ Tím si zajistímě prosperitu drahých servisů, které budeme zásobovat našimi drahými nahradními díly.“ „ Auta se budou vyrábět tak, aby se bez napojení na počitač v servisu nedaly opravit.“  „ K tomu budou sloužit v nich zabudované čipy.“  „Samozřejmě budeme úzce spolupracovat s panem Šťávou a jeho rodinamy, co vlastní ropné firmy tak, aby se spotřeba nijak velice nesnižovala.   „ Auta se budou vyrábět z levnějších materálů jako je tvrzený plast. “  „Lidem se namluví, že je tím auto lehčí a tím pádem méně žere, ale opak bude pravdou. “ „My nechceme snižovat spotřebu dokavaď máme ropu, za kterou se musí draze platit. “  „ Už v šedesátých letech se vynalezl  dvou litrový motor, co měl spotřebu 2,5 litrů na 100km, ale díky bohu se tento vynález nikdy nepraktikoval, neboť jsme tomu zabránili. “   „ Sami víme, že udávaná spotřeba v tabulkách nového modelu je podvod. “

 „Je to reklamní trik, aby se vůz kupoval v domnění, že málo žere, ale skutečná spotřeba je vždy o 1,5 litru vyšší. “    Ta se pak svede na způsob řízení daného majitele.“  „ Postupně zařídíme to, aby státy přijala nařízení o ekologických nálepkách, katalyzátorech  normy 1-5 a tím se vyřadí postupně z provozu staré auta“.  „Lidé budou nuceni si koupit nové ,nebo budou platit vyšší pojistné a daně. “

 „K těmto návrhům jakoby pro záchranu ekologie nám poslouží  politickéstrany zelených.“

 „Ty roztroubí do světa s manipulovanýmí daty o kysličníku uhelnatém zprávu, že se musí snížit jeho nárust tím, že se utvoří EU norma o katalyzátorech, které budou auta muset mít “.  „ Naštěstí nikoho nenapadne, že nárust CO2, nezpůsobují tolik auta, ale továrny, které jsou hlavně v Rusku, Číně, Indii a USA.“  „Tyto země taky žádné dohody na sumitech o ochraně přírody nikdy nepodepisují “.  „ K tomu se zavazuje hlavně střední evropa , kde zelení  operují s falešnými daty o výskytu CO2  “.

„ Hlavní problém zvyšování CO2 je pánové to, že se denně kácí v Amazonských pralesech lesy. “

„ Každých deset minut tu padne za obět  jedeno fotbalové hřiště pralesa  “.  „ Amazóny jsou plícemi světa a díky tomu, že se na ochranu ekologie nedbá a zisk jde vždy před ochranou přírody, je tím onen nárust CO2 způsoben. “  „ K tomu přidáme ony fabriky z Ruska, Číny, Indie a USA a máme nárůst CO2. “  „ Žádná auta pánové, ale průmysl, změna klimatu a kácení v Amazonách jsou toho příčinou “. „ Nicméně lidem se nakecá, že za to můžou auta.“  „ Oni si ani neuvědomí, že enormní nárust ekonomiky v Číně, Indii, Rusku a USA je podmíněn ničením klimatu a přírody. “ „ O to se starají jiní, aby tento hlavní důvod se moc v médiích neprezentoval, ale radši se to svedlo na auta.“  „ To zase slouží nám, abychom jakoby vynálezali nové technologie motorů, jakoby pro záchranu přírody“.

 „ Což také děláme, ale bohužel je ta technologie stále dražší, takže jsou auta taky automaticky dražší“.  „Ale hloupí lidé to rádi zaplatí, neboť co by neudělali pro záchranu přírody, že? “ Usmívá se pan Vyčůránek a opět si povytáhne své levisky na důkaz toho, jak si je svojí moudrostí jist.

 „Výborně pane Vyčůránku“. Tleskají boháči a brady se jim klepou jako Píně manželce pana účetního Fantozziho, když se jí účetní Fantozzi  z italského seriálu  chystá políbit.  „Poplujeme dále. “ Oznamuje pan Vyčůránek, drbajíc se při svém výroku ve svých špiclovských uších.

 

„Nyní jste na řadě Vy pane Sup zástupče rodin největších pojišťoven. “ „Vy také skoupíte domácí pojišťovny dané země a naděláte z nich akciové společnosti. “ „ Díky uplacení místních státních úředníků a politiků si tam zřídíte své dozorčí rady, které budou výhradně zastupovat a prosazovat Vaše zájmy.“  „Předěláte celý systém pojištění tak, jak je tomu zde na západě a zamezíte tomu, aby lidé dostali vyplacení pojistné události tak lehce“.  „Doposavaď se snažili pojišťováky uplácet a tomu se zamezí. “ „Smlouvy o pojistkách se předělají po poradě s našimi právníky tak, aby byly pro pojišťovatele nesrozumitelné a on nerozuměl dodatkům psaným malým písme na konci každé pojistky . “  „Díky této nepřehlednosti se nebude vyplácet vše, ale pojištěnec bude muset pojistnou událost 100% dokázat a mnohdy si zaplatit odhadce. “  „Musíme se řídit tím, že se bude vyplácet při pojistných událostech pouze 37% našich příjmů. “ „ Neboť ze zbytku musíme platit své zaměstnance , pořizování si luxusních automobilů pro naše ředitele a náměstky.“  „A také naše luxusní budovy a zařízení kanceláří nejmodernější technikou, sežere dost peněz a to se musí z peněz platičů uhradit. “ „Samozřejmě se musí pojistky ročně zdražovat díky nárůstu škod a kriminalitě, kde naše dozorčí rady tyto čísla zmanipulují  a tím se zvýšení odůvodní“.  „To je hodně příznivé pane Vyčůrán. “  Usmívá se šibalsky pan Sup a hltavě dopíjí poslední zbytek šampusu.

„Pánové blížíme se pomalu ke konci. “  Prohlásí pan Vyčůránek a vystaví přitom k obdivu své dva zlaté zuby , co se hrdě zablesknou vědíc, že mají hodnotu 24 karátů.  

„ A posledním na řadě je zástupce rodin stavebnictví a nemovitostí.“

 

„ I pro Vás mám  pane Barabizno  připravené perličky, co dnešní setkání příjemně zakončí.“

Hihňá se pan Vyčůránek a kroutí se přitom jako hošan, slangem nazývaný kabelka.   „Vy pane Barabizno spolu s mýmy styky a spolupracovníky prosadíme to, že budete přednostně dostávat  státní zakázky.“  „Nepotřebná konkurence se přivede do konkursu“.   „O to se postarají lidé námi placeni a zbytku malých stavebních firem se po rozdělení trhu zanechá pouze kousek našeho koláče.„ „Stavět se začne z levného materiálu, s levnými pracovními silami, které příjdou z chudčích oblastí. “ „Snížíme tím hodnotu finančního ohodnocení a domácí se budou muset přizpůsobit, jinak mají smůlu. “ „Tomu se bude i přizpůsobovat  vydržovaná krize a inflace“.  „Díky, které ještě budeme moct dostávat státní dotace a  a také dotace z EU. “ „Po té skoupíte pane Barabizno ,Vy a Vaše rodiny veškeré lukrativní budovy daného státu a lidé se z nich nuceně vystěhují. “  „Tyto lukrativní budovy hlavně v centru se zmodernizují ,což nás bude stát sice náklady, ale po té se draze pronajmou různým firmám a řetězcím Fast Foodu .“ „Také se ony lukrativní budovy pronajmou mafii provozující herny, obchůdky s  upomínkovými předměty, čínské mafii na jejich obchůdky a jiným zájemcům propírajícím peníze. “ „ Z toho budou dosti lukrativní výnosy, co nám za krátký čas naše investice  mnohonásobně vrátí “.  „Pánové já mám už z jistých kruhů mafie opravdu vážné nabídky, neboť oni v této době a budoucnu, budou nuceni neustále více propírat své peníze. “ „ A co jiného se k tomu hodí lépe než budovy, obchody a pozemky.“ „ Také ve jménu globalizace začnete s panem Blivajzem stavět nákupní střediska, kterých na východě nasekáme více, než-li je tomu zde na západě. “ „V nich se bude prodávat předražené zboží, zboží nižší kvality a budou prostě  sloužit jako sběrna toho, co už západ  nechce. “   „ Toto jsou plány, které Vám zajistí nepřetržitý nárust zisků jako návdavek za to, že zde na západě je už pro nás jak si těsno.“

„Tímto bych pánové dnešní setkání zakončil a zvolal hurá do budoucnosti. “ Oddechl si pan Vyčůránek a protáhl se své hubené hůlčičky tak, že se na okolí vychloubačně usmály jeho 24 karátové, africkými diamanty posázené Rolexky.

 

Závěr

„ Takže, nechť lidé kupují naše sračky .“ Zvolal ochraptělým hlasem pan Hrabivý. „Ale prosím Vás co to je? “ Přehlušil chroptění pana Hrabivého pan Sup a řekl. „Takto to přece nemůžete nazývat Vy jste snad tajně koksoval nebo co pane Hrabivý. “ Dodává pan Sup a těhotné obočí mu stoupá k výšinám jako ježící se srst skunka, těsně před vypuštěním nevábné tekutiny.  „Já jsem dnes ještě nekoksoval pane Sup. “ Chrochtá pan Hrabivý jako Pekari páskované a dodáva. „Naposledy včera, ale dal bych si.“

Dodává s úsměvem. „Ale no tak pánové trochu úrovně by neškodilo né? “ zapojují se ostatní boháči do rozhovoru a dodávají. „Své choutky nechť si každý nechá na doma. “  „Tady jsem kvůli něčemu jinému“. „No tak jó vždyť  se nic neděje “.  Dodá pan Hrabivý a vychlemtne omylem poslední kapku šampusu svému sousedovy panu Smrťáku, který se snaží již po desáté zvednout ze spocené sedačky, která by ho nejraději nakopla, aby se už konečně na své kuřecí nožky postavil. Když se konečně pan Smrťák, značně spocen po jedenáctém pokusu vymanit se ze sedačky konečně na své nohy postavil a setřel si svůj pot z vypouklého čela  prohlásil.   „ Kurva to byl teda dnes pěknej záhul“. „ Jó to teda byl.“  Souhlasí ostatní, také se několikrát pokoušejíc opustit umučené sedačky. Když se to konečně vše postavilo na své konevní nohy, prohlásili jednohlasně.  „ Pane Vyčůránku to byl tedy od Vás opět výkon zasluhující si okamžitou finanční odměnu“.   „ Domluvili jsme se Vám ihned pošpinit kapsu šekem na 10 000 dolarů, které doufáme s vděčností příjmete.“  „ Velmi rád a mnohokrát děkuji.“

 Cítí se být dotčen pan Vyčůránek a opět se kroutí jako hošík přezdívaný kabelka.  „A nyní si pane Vyčůránku podáme ruce na důkaz pevné spojitosti i do budoucna, neboť Vaše dopolední zpoždění jsme už zapoměli. “  „Správně tehdy jsme Vám ruku nepodali, ale nyní si jí zasloužíte. “

 Kvikne jako podsvinče pan Kaz a jako první mu své upocené ruce podá.  Na to pan Vyčůránek každému z nich políbí prsten na jejich silných prstíkách,kloníce se přitom jako pštros, co se snaží skrýt svou hlavu do písku.

„Ale i já mám pro Vás pánové přichystané překvapení. “ Prohlásí konečně už narovnaný pan Vyčůránek.  Ostatní pánové stichnou a snaží se napjetím ani nedýchat což při jejich váze působí trochu komicky.  „ A sice, co by jste řekli týdennímu pobytu ve švýcarském St. Moritz.“  Šibalsky prohodí pan Vyčůránek.  „ No to je skvělé , pane Vyčůránku“. “ Vy jste samé překvapení“.

 Koktají pánové ,dívajíc se přitom sobě do očí.  „Nakonec si to po tomto vyčerpávajícím sezení zasloužíme. “  Zavyje jako hyena pan Kaz a otáčí se po ostatních, co svými hlavami mající objem hlavy Grizzlyho přitakávají.  „Myslel jsem si to, že budete nadšeni “.  Dodává pan Vyčůránek a hned se snaží pánům svůj plán prezentovat.  „Vážení bude tam i saudský šajch Chudajr a tak jsem si myslel, že by to nebylo na škodu ,setkat se sním a promluvit si o našich kšeftech. “  „Mimo jiné, postaral jsem se i o to, aby Vám V.I.P escort service tento pobyt zpříjemnil. “ „Dívky si vyberete z katalogu na místě a ony Vám budou přivezeny helikoptérou “.   „ To je skvělé“.  Smějí se pánové a už se jim sbíhají slyny. „Mohu mít speciální přání “. Protne smích pan Blivajz.  „Pro Vás  pane Blivajz jsem samozřejmě zařídil hošíky, co taktéž přiletí helikoptérou  .“  Dodává pan Vyčůránek ,dělajíc přitom jakousi piruetu.

 „Inu  to je náš pan Vyčůránek.“  „ Ten myslí na vše.“  S úsměvem konstatuje pan Blivajz a hrábne si přitom do rozkroku, snažíce se nalézti svého malého pistolína.  „Tak vzhůru pánové našemu dobrodružství. “  Hejkne jako hejkal pan Kaz a valí se jako lavina k východu z pokoje.  „ Přeji Vám krásný pobyt pánové.“Prohlásí pan Vyčůránek potěšen svým dokonalým nápadem a otevírá panstvu úslužně dveře pokoje.

Pánové se hrnou ven jako stádo mamutů ,cítíc v dálce žrádlo. Odebírají se směrem k výtahům, nedbajíc toho, že svojí váhou překonají jeho kapacitu.  Ale jim se přece nikdy nic nestane! Neboť mají své ochranné anděle a ti jsou s nimi po věky, věků.  A pokud obyčejný lid neprocitne  a nenarovná své skloněné hlavy, budou s nimi i nadále a lid bude klonit hlavu na věky, věků.  Ámen!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Path Adamski (Občasný) - 23.5.2013 > nedočítala...vzdala som to tuším po piatich riadkoch, je to napísané jednoducho tak- ako huba narástla- a to sa k literárnemu aspektu nedá ani prirovnať / chyby, interpuncia, vety-nepáral si sa s tým absolútne
<reagovat 
guru1 (Občasný) - 25.5.2013 > Díky. Guru
<reagovat 
adelajd (Občasný) - 24.5.2013 > Nasim vladnym volicom by sa to isto pacilo.
Mne sa to nepaci.
I ked sa to dotyka dolezitych temat.
Radsej by som brala jednu po druhej a venovala tomu uvahu.
Toto je pre blbcov.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 28.5.2013 > adelajd> Nemusí sa to každému páčit. jsme lidé různí a každý má v životě svojí filozofií. já svojí nikomu nevnucuji, ale s mnohým nesouhlasím a o tom chci také psát.
Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter