Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Východisko?
Autor: alice (Občasný) - publikováno 23.5.2013 (11:38:01)
olej 40x45


Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 23.5.2013 > ta "prázdnota" mě zaujala
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vorona (Občasný) - 23.5.2013 > moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 23.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 23.5.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 23.5.2013 > skvělé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 23.5.2013 > na mna v rámci výživy farebnosti veľmi sýte...páči sa mi tá "hustota " a zároven istá "dýchatelnosť " farieb.trocha rušivé boli tie odrazy stromov v mláke...akosi až velmi jasne som ich tam "lapala "
Body: 5
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 23.5.2013 > Má to něco do sebe.Super :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 23.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.5.2013 > ...emotivní, moc pěkné barevně, vlevo kmeny stromů trochu nepřehledné, odrazy v kaluži působí až  trochu schematicky tvrdě.....Ale jako celek, i s výhradami, působivé.....
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
alice (Občasný) - 23.5.2013 > No po pravdě řečeno mně inspirovala digitálně upravená fotka na webu (autor Julio Neto), zaujala mně barvami i celkovou koncepcí, i když jsem tam přidala např. tu postavu...jinak díky za ocenění...
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 24.5.2013 >
Body: 4
<reagovat 
Boža (Občasný) - 24.5.2013 >

fajnové


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Focus (Občasný) - 25.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 25.5.2013 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 26.5.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář vezka - 26.5.2013 > Divka tenka jako stromy, krovi zase neumerne velke, odrazy stromu v kaluzi prokreslenejsi a prosvetlene jako by je nekdo nasvitil, mirne pada vse napravo, vlevo hluche misto.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 26.5.2013 > čtenář> Souhlasím, no a co? Ty si myslíš, že nevím, že to padá doprava? Jak poznáš, že je křoví neúměrně velké? Co když je dívka anorektička? To co píšeš,nepovažuji za konstruktivní kritiku, to je výčet toho, co na obraze vidíš....
<reagovat 
Čtenář - 26.5.2013 > bez nálady to není. Na prní pohled to má i styl, ale zůstala jsi tomu moc dlužná. Stíny nelze nechat pochodovat samy od sebe, matlanice vlevo, co je to, to se rukávem někdo o obraz opřel. Kaluž příliš zvýrazněná odrazy, voda vypadá jako rtuť, světlo prokreslované tmavou je kontrast v perspektívě - má klesat s vzdáleností od místa kde stojí malíř atd...... ale náladovka jo, příjemné.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 26.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.5.2013 > Som uchvateny! Myslel som si, ze totem je zaplaveny uz len lacnymi prvoplanovymi digitalnymi fotkami a potom som si presiel Vase diela (aj tie starsie). Vidim v nich viac vrstiev a preto sa mi len tak neopozeravaju...

Nevyznam sa v malbe a uz vobec nie v malbe olejovymi farbami. Len pocitovo by som tvrdil, ze sa mi nezda uplne uveritelne rozmiestnenie svetla (ale este raz zdoraznujem, ze sa jedna o moj subjektivny pocit). Kazdopadne neuvazovali ste o tom, ze by ste malovali v pleneri (ak som spravne pochopil, inspirovali ste sa fotkou pri tomto obraze)?

<reagovat 
 alice (Občasný) - 26.5.2013 > čtenář> Tak já si myslím, že to s těmi mými díly není taková sláva, jsem jen amatér a stále se učím. Vím, že si odborníci cení více malování v plenéru a mají pro to jistě i pádné důvody, malovali tak všichni malíři po impresionistech, ale stále mně vrtá hlavou, jestli by tak malovali a nepodlehli lenosti, kdyby už tenkrát byla kvalitní fotografie. Nakonec člověk může být na místě a vnímat atmosféru a když si objekt vyfotí, je to úplně špatně? Já nevím... zajímá mně kromě toho si krajinu třeba změnit, já chápu malování spíše jako konstrukt něčeho, co ani v přírodě neexistuje (tím nechci říci, že nemaluji také zátiší na stole, kytici ve váze nebo člověka - podle skutečnosti). Asi polovinu svých obrazů jsem si ale vymyslela...
<reagovat 
 Čtenář - 26.5.2013 > alice> Netvrdim, ze ste Picasso ;) Na amatera je to urcite velmi dobre. Drzim Vam palce v dalsom vyvoji.

K pleneru len tolko. Mam pocit, ze ste sa za posledne tri roky velmi slusne posunuli. Malovanie v pleneri by Vam umoznilo ale vnimat inac svetlo a farby (myslim si). Fotka je uz z principu zaznamom, ktory je casto velmi protichodny vnimaniu oka. Ked pracujem s analogom, tak vnimam tieto rozdiely velmi vyrazne. Neviem, do akej miery mozu ovplyvnit Vasu malbu pozitivnym ci inym sposobom. Ako som uz spomminal, nemalujem, preto hladam skor analogie v umeni, ktore mi je blizke.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 26.5.2013 > čtenář> Možná máte pravdu, já sama taky cítím jako minus, že v plenéru nemaluji. Jenomže to je dáno i tou leností tahat někam stojan a barvy a také časovými možnostmi, maluji a kreslím večer, téměř denně, to je v zimě už tma. Měla bych to ale zkusit..jinak opravdu děkuji za povzbuzení!
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2013 > HLAVNĚ: u malování se neřid "okamžitým" citem.Ten je až nakonec.Na prvním místě je rozum , a to, co vidíš v perspektívě celku, nikoliv jako vytržené ze souvislosti.2x si rozmysli jak to budeš malovat, než budeš malovat, klidně napiš představu barev do malby.Měnit jednou namalovaný obraz, a barvy, lze po roce.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 28.5.2013 > čtenář> Díky za radu, já na city moc nejsem, takže se to asi nepromítá ani do malování,nevím...ale máš pravdu, že kolikrát jsem přemalovala obraz za měsíc a pak jsem toho litovala. Poučím se a budu čekat rok...:-)))
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2013 > jen dotaz, ředíte terpentýnem, anebo jen olejem.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 28.5.2013 > čtenář> Já právě ředím jen terpentýnem, ale asi je to špatně, právě jsem přemýšlela nad tím, že bych měla ředit i olejem. Já jsem totiž totální samouk...
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2013 > Ale jo, je tady posun od roku 2010. Ty tady rosteš, nepochybně.Mně můžeš věřit,jsem profík
<reagovat 
 alice (Občasný) - 28.5.2013 > čtenář> Ráda uvěřím...:-))) ale samozřejmě se mi zdá, že to pořád není ono...:-(((
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter