Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hladová Tea
Autor: Mia... (Občasný) - publikováno 30.5.2013 (09:00:34)

Její doteky byly spalující, plné hladu. V očích měla nenasytnou žízeň a chtíč.  Zajela mu prsty od šíje do jeho hustých kaštanových vlasů, lehce za ně zatáhla a přisála své rty na jeho. Užívala si jeho pohyby plné vášně a nekontrolovatelné touhy. Stále rychleji a intenzivněji se nadzdvihávala a nehty mu při tom zarývala do hrudi.

Tělem jí létalo tisíce motýlů a vychutnávala si jeho dlaně na svých pevných ňadrech.

Vzrušovalo ji se dívat, jak se jí dotýká.

Dostávala se do extáze a přestávala vnímat realitu. Prohýbala se v zádech a zakláněla hlavu. Vyvrcholení přišlo současně a ona se na něho vyčerpaná zhroutila.

Chvíli leželi a poslouchali společný rytmus jejich dechu. Potom usnul. 

 

Potichu slezla z postele a oblékla si bílé lehké šaty končící nad koleny. Pokusila se najít i své krajkové kalhotky, ale bála se, aby se neprobudil, tak to vzdala a zamířila ke dveřím. Na chvíli se pootočila a zadívala se na něho s výrazem vítězství.

Poté odešla.

 

Tea je krásná pětadvacetiletá žena s vlasy jako slunce, které ji vesele poskakuje po celých zádech a své paprsky stáčí do malých prstýnků. Má však jednu vadu. Tak jako upír žízní po krvi, ona žízní po sexu. Nikdo neodolá jí a ona nikdy neodolá příležitosti.

Problém je, že ať se snaží sebevíc, tak dvakrát s jedním být nezvládne. Podruhé ji nepřitahuje. A tak je na cestách a stále jen odchází a opouští jedno lůžko za druhým.

 

Když přišla do baru, otupit své smysly silnou skotskou, posadila se přímo na stoličku k pultu. Její rudé šaty z latexu ji těsně svíraly kolem boků a sahaly jí sotva pod zadek. Přehodila nohu přes nohu a nenápadně jí vykoukl černý podvazek připevněný k děrovaným černým punčochám. Vlasy měla svázané nahoru a nádherně jí vynikal dlouhý krk.

 

Led se skutálel do sklenice a za ním se spustil proud zlatohnědého moku. "To je na mě" Podává servírka drink Tee a dívá se na ni z pod dlouhých černých řas svýma havraníma očima  "vypadáte, jako někdo, kdo se potřebuje napít." Tea se natáhla pro nápoj a omylem se dotkla její ruky. Na to následoval dlouhý pohled z očí do očí. Pocítila něco, co nikdy před tím. Bylo to zvláštní.

"Promiňte, máte tu místo?" Ozvalo se jí za zády. Otočila se a věděla, že další příležitost klepe na dveře.

 

Smála se jeho vtipům, odhalovala vykukující podvazek čím dál tím víc a náhodně se ho dotýkala na vnitřní straně stehen ve chvílích, kdy mu šeptala do ucha. Když spolu odcházeli do hotelového pokoje, otočila se na servírku, která na ni z dálky volala: "Vrátíš se za mnou, protože ti umím pomoct." A Tea odešla vstříc dalšímu chodu.

 

Vešli do výtahu a nadvládu nad jejím tělem převzaly hormony. Přimáčkla ho ke stěně a začala ho zuřivě líbat. Tiskla se na něho celým tělem a plnými ňadry. Líbal ji na krku a přejížděl jazykem po ušním lalůčku. Výtah zastavil a při neustálém líbání a narážení do zdi, během vášnivého boje o moc, se přesunuli do pokoje. Nedošli dál než za vchodové dveře, na které ji namáčkl.

 

Byl silný a temperamentní. Věděl, co dělá a rozuměl své práci. Svlékal ji nejen pohledem svých žhavých hnědých očí. Přejížděl jí po prsou dlaněmi a lehce se zakusoval do jejího krku. Sténala. Prudce ji otočil čelem ke dveřím a rozepnul zip šatů na zádech. Sklouzly ke kotníkům zcela samy a odhalily její dokonalé černé prádlo. Kalhotky krásně obepínaly její pevný zadek a on si užíval ten pohled. Rozepnul háčky na podprsence a ona ji ladným pohybem okamžitě odhodila. Cítila, jak se jí jeho objímající ruce kolem pasu plíží vzhůru. Přejel spodní oblinu prsou a začal hrát sonet střídavě všemi prsty s jejími bradavkami a přitom ji neustále  laskal jazykem na šíji. Cítila, jak vlhne a jak nedokáže myslet na nic jiného než, aby jí zajel prsty mezi nohy a dotýkal se jí. Narážel do ní svými boky a lehce ji tím dráždil. Vymanila se mu ze sevření, obtočila svou pravou nožku, zdobenou samodržící punčochou, kolem jeho těla a třela se svými boky o jeho už zcela připravený úd. Svlékla mu triko a líbala jeho tvrdé bradavky. On ji zezadu držel a pomáhal jí s přirážením. Jednou rukou jí jemně sklouzl po zadečku až k jejímu rozkroku. Poodhrnul kalhotky a zlehka se ji dotkl v místě poštěváčku. Cukla sebou návalem úžasu a vzdychla blahem. Chtěla víc, chtěla to hned, nemohla už víc čekat. Ale on ji stále napínal. Stáhl jí kalhotky i s podvazky dolů a ona teď před ním stála celá nahá, vlhká a zcela připravená. 

On si stále dával na čas. Zajel ji prstem dovnitř a pozoroval její uchvácený výraz ve tváři. Palcem ruky ji mnul poštěváček a postupně přidával více prstů do hry. Tea byla zcela nažhavená a stále toužila po dalším kroku. 

Chytla ho za hlavu a stáhla na zem. Lehla si na záda a rozevřela nohy. On pokračoval ve hře a jazykem při tom dráždil její tvrdé vzpřímené hroty. Pomalu sjížděl svými polibky níž kolem pupíku přes třísla až ke své ruce spočívající v jejím klíně. Projel jazykem přes vrcholek, pootevřel ústa a vsál její rtíky. Hrál si s nimi jazykem uvnitř své pusy. U toho pokračoval drážděním jí zevnitř a stále přidával na síle. Prohýbala se a sténala. Celá se třásla vzrušením a myslela, že exploduje. Surově s výrazem zvířete ho odstrčila a položila na záda. Kousala ho po celém těle. Zakusovala se mu svými dravými zoubky do vnitřní strany stehna a přitom se začala dotýkat jeho ztopořeného mužství. Podívala se na něho s ďábelským úšklebkem a viděla, jak propadá požitku. Olízla si rty a jazykem objela jeho úd. Vložila ho do úst a sjela až dolů, přičemž si pomáhala rukou. Sála ho nejdříve pomalu, poté chvíli jen zlehka přiloženými rty a stále se ho dotýkala. Když viděla, jak ji pohledem prosí, rozevřela ústa a začala ho sát a pohybovat se při tom rychleji a rychleji. Uvnitř pusy ho dráždila jazykem na špičce žaludu a radostně si užívala jeho vzdechy.

Zvedla se a přetočila na všechny čtyři. On neváhal a okamžitě a drsně do ní vstoupil. Zprudka. Vyjekla slastí a začala se zcela oddávat rytmu jeho nárazů a dravosti. Podlamovaly se jí ruce, ale on si ji zespodu neustále přidržoval a stále ji přimačkával klitoris. Tempo úderů se zrychlilo a ona naposledy vyjekla v již dlouho očekávanou extázi. I on vyvrcholil. Vytáhl mužství z jejího klína a udělal se ji přímo na záda.

 

Věděla, že to byl ten nejlepší sex v jejím životě, ale také věděla, že jí pořád něco schází. Dali si společnou sprchu, navzájem omyli svá těla a poté odešla.

 

Nemohla přestat myslet na to, co jí řekla ona servírka z baru. A tak se tam vrátila.

 

Ona na ni již čekala s další sklenkou skotské. Bylo tam prázdno, mohla dávno zavřít, ale barmanka dobře věděla, že se Tea za ní vrátí. Posadila se na barovou stoličku vedle ní a chvíli na sebe hleděli. Pak Teu políbila. Pootevřela vlhké rty, přitiskla je na její a špičkou svého jazyka je obkroužila.

 

Jeden polibek vše rozluštil.

 

Omámená nymfomanka otevřela oči a najednou vše pochopila. Teď už všemu rozuměla. 




Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Stálý) - 30.5.2013 > nechceme strašidla a mumraje zhrzené lásky plzeňské, já se cítím osaměle, ačkoliv nefiguruju v prostoru organizace vězeňské: Mia, jak se máš? Potřebuji Tě http://www.youtube.com/watch?v=2rtLy6dTf74
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2013 > k prvnímu příběhu: v tom se otevřely dvěře a vešla manželka, uviděla pod lampou krajkové kalhotky.Chvíli se zdržela, pak tiše zavřela dveře.Krvavý nůž hodila dole do popeláku a s úlevným vzdychem sedla do svého forda a odjela k Polské hranici.
<reagovat 
illa (Občasný) - 1.6.2013 > Záhy jsem zjistila, oč v textu jde, a přejela jsem to jen tak letem světem. Ale i to mi stačilo na to, abych viděla, že (zase) chybuješ v tvarech zájmena ona, a hlavně, že ve třetím odstavci od konce zcela zmateš čtenáře, neboť podle slov se sešly u baru dvě ženy, ale pokud jde o shodu podmětu s přísudkem v příčestí minulém, tak ta tomu neodpovídá. (Možná je tam chyb víc, možná ne, jak říkám, nečetla jsem to pořádně. Zkontroluj si to sama...)
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 2.6.2013 > illa> Mia umí krásně kreslit slova a krásně oslovit mnohé, i krásně bláznit viz HIP HOP avec Sidney! 3 (Part 2) http://www.youtube.com/watch?v=RQBs8S4krVg
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 5.6.2013 > napadlo mě, jsi připravena pro 6.6. drahá Mia?
:)

http://www.youtube.com/watch?v=PdY19Tvq3qM
LL Cool J - 6 Minutes Of Pleasure (Hey Girl Remix)
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 5.6.2013 > zapůsobilo to na mě. - to by mě zajímalo, jak se tohle dá variovat. - nebo je to tím, že nečtu erotické thrillery? - ale přesto si myslím, že vylíčit sexuální scénu není vůbec snadné. - pravda taky je, že takto otevřenou prózu, aby nevyzněla rozpačitě nebo do prázdna, si na totemu nepamatuju. - možná to šikovní autoři /šikovné autorky hned prodávají.
Doporučil 
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > whispermoonlite> Děkuju moc, vážně. Jsem ráda, že se to líbí. Je to první poslední dílo na toto téma :)
<reagovat 
Marten (Občasný) - 1.6.2013 > Pro mne super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > Marten> Děkuju moc! :)
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 1.6.2013 > Inu, tohle je přímo mistrovské vykreslení scény. :0D Harlekýnky se můžou jít zahrabat.
Body: 5
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > balsiker> :-D :-D Děkuju
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 5.8.2013 > http://www.youtube.com/watch?v=WCkmeP8s8W4

The Sound of Science - Beastie Boys (Paul's Boutique)

pro vzpomínku bestiálního MCA, to je skoro jak jméno MIA, a dnes by mu bývalo bylo už 49 let :)
Pa a opatruj se, MIA.
Jirka
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter