Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
***
Autor: Thumb (Občasný) - publikováno 3.6.2013 (22:15:58)



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář karhaj - 4.6.2013 > ale no velebnosti..ta kolajnica mohla vojst cela : ) Inak super atmoska.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > čtenář> červenám se :D
no..o tu kolejnici mi na fotce nešlo, ale máš pravdu, bije to do očí.
Takže návod na tuto fotku: Dívat se jen s hodně zamhouřenýma očima :D
Díky za zastavení
<reagovat 
čtenář bum - 4.6.2013 > vycvak
<reagovat 
čtenář přednosta stanice - 4.6.2013 > oslňující přepaly, brrr
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > čtenář> brr..mám z tebe husí kůži :D
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 4.6.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.6.2013 > je tam presne ten okamzik...s digosem by jsi tu atmosferu momentu takhle neudelal.
moc se mi to libi a mato to neco co clovek v danem okamziku citi
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 4.6.2013 > Nedej na konzervativce, kteří se naučili pár pravidel a jsou pro ně tabu. Kdyby tam kolejnice byla celá, fotka by byla určitě fádní, nezajímavá. Právě ořez kolejnice přispívá k zajímavosti fotky i k atmosféře. Proč asi?.......
Zajímavá atmosféra, zde promíjím i přepaly.
Body: 5
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > Dushan> no..já se považuji do jisté míry také za konzervativce a hledám všude kompozice a pravidla..to je můj problém, ale třeba mě ta fotka posune ještě o něco dál. K těm přepalům..nechci se obhajovat, neboť u tohoto témata to nemam rád, ale myslím, že starej Zenit si s tim poradil ještě dobře, když vezmem v potaz, že je tam přechod ze tmy do odraženého slunce..dalo by si s tim pohrát, ale neměl jsem čas (je to foceno tuším z tramvaje) Díky za zastavení
<reagovat 
 čtenář karhaj - 4.6.2013 > Dushan> jj, keby bola fotka nafotena lepsie, tak by bola fadna a nezaujimava :D Neprestavas ma udivovat, ako dokazes z chyb, nie autorskeho zameru robit poentu fotky. Ale mas pravdu, niektori konzervativci , co sa naucili ' par ' pravidiel su horsi ako niekto, kto sa ani tych par nevie naucit, aby o nich aspon vedel, kym nevies ako veci robit dobre, tak naco ich robit blbo a dufat, ze dobre vypalia? Potom ked nevypaluju, autor je frustrovany a caka, na tu vynimku z pravidla..presne to sa mi stalo a roky som nemohol tvorit, lebo tie stastne nahody nechodili, potom som zacal robit podla 'konzervativnych pravidiel' a snad raz ich budem moct CIELENE ignorovat. Ak niekto schvalne zakomponuje nieco proti pravidlam, vid dieta na detskom ihrisku s nalakovanym nechtom, tak to je vidiet, tu to Thumbovi zjavne uslo.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > čtenář> počkej počkej :D
myslel jsem, že všem napoví kvalita fotky..je jasně vidět že je to rozostřené, přepaly, tmavá místa..vlastně všechno je tam špatně. Kdybych chtěl fotku kvalitní a přesně změřenou, tak si postavím stativ a fotim na digitál a projedu to a ořežu ve pc.
Tím se nechci obhajovat..ta kompozice nevznikla naschvál špatně (tušim, že mi na foťáku nefungoval ani hledáček:)
No abych to upřesnil tak se snažím fotit buď: přesné, ostré a vypilované fotky většinou digitálem, a nebo fotky s příběhem a s nějakou hlubší stránkou (většinou na film..podtrhne to emocionální stránku) ale s tím (jak píšeš) že fotky vznikají víceméně ,,náhodně'' -taky je to film a pro mě je vždycky vlastně překvapení co z toho vyleze.
To jsem se zas rozepsal..no snad jsem vám vysvětlil mé cítění tvorby :D :D
<reagovat 
 Dushan (Občasný) - 4.6.2013 > čtenář> čtenář karhaj:
Bla bla bla bla. Kecy a kecičky. Přesně, co říkám. Promiň, ale podle mne máš minimální fotografické vidění - umíš automaticky praktikovat naučené pravidla na všechno bez rozdílu, ale bohužel asi nerozpoznáš případ, kdy porušení pravidla je ku prospěchu díla a až agresivně hájiš svůj názor. A je jedno, jak autor dílo vytvořil. Odmítám se tady s tebou hádat kvůli jedné ořízlé kolejnici. Jestli chceš, tak si jich nafoť kilometry, můžeš si je doma celé večery prohlížet a neútoč na lidi, kteří si dovolí mít jiný názor než ty.
<reagovat 
 čtenář karhaj - 4.6.2013 > Thumb> Za prvym komentarom si stojim : ) Vsetko je super (prepaly ani neostrost som nespominal, tiez som fotil Zenitom aj starou Practicou, to je presne caro takychto snimkov), vravim o kolajnici, ktora nebyt toho, ze je prerusena by nadherne doplnala kompoziciu a viedla pohlad divaka.
Fotka sa mi paci, ale nikto ma nepresvedci, ze orez tej kolajnice robi fotku lepsou. O tom bola cela moja predchadzajuca reakcia.
S ohladom na techniku povazujem fotku za skvelu, ale na druhej strane sa nechcem opakovat o kolajnici..
<reagovat 
 čtenář karhaj - 4.6.2013 > Dushan> : )
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 5.6.2013 > čtenář> jasný, beru to. Díky za koment
<reagovat 
superfly (Občasný) - 4.6.2013 > atmosféru to má, jak píše karhaj, to bez debaty, ale něco mi tam pořád chybí
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > superfly> na téhle fotce je pro mě naplňující (doplňující) ten nápis nahoře..je tam trochu schovaný a schválně jsem na něj neupozorňoval názvem fotky..pokud sis ho všiml už předtím, tak už nemám co dodat :D
Díky za zastavení a koment
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 4.6.2013 > Thumb> Všiml a potěšil mě :), přesto - a přiznám se bez mučení, že ani nevím, co přesně mi tam vlastně schází (snad to dělá to prázdno v popředí? ale to je zrovna právě to, co mi dělá tu atmosféru, která se mi líbí), je to neurčitý pocit neúplnosti, snad na to přijdu.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 4.6.2013 > superfly> ok, dej vědět, zajímá mě to :D
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.6.2013 > Thumb> hm, tak je to ta kolejnice :D, myslel jsem si, že ji vpohodě můžu brát tak jak je a přestal jsem ji vědomě řešit, ale nedala pokoj...
<reagovat 
 čtenář karhaj - 5.6.2013 > superfly> "Jestli chceš, tak si jich nafoť kilometry, můžeš si je doma celé večery prohlížet.."
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 5.6.2013 >
Body: 4
<reagovat 
Mashine (Občasný) - 6.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.6.2013 > Tohle všechno, co jsem tady četl stran tvé fotky, je na delší debatu, ale zrovna nejsem ve vrcholové formě a hlavně jsem línej jako ital v červenci...
Ale ty dobře víš, že fotky tohoto typu mám rád...
Ozvu se, zatím..

Saša K.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter