Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ústí...
Autor: jamala (Občasný) - publikováno 8.6.2013 (10:51:06)

undefined

undefined

undefined

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 8.6.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 8.6.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
superfly (Občasný) - 9.6.2013 > jedině ta poslední by mohla mít snad nějaký smysl, jinak to moc nechápu
<reagovat 
boval (Občasný) - 9.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 9.6.2013 > Nejvíc se mi líbí první fotka, ne kvuli tomu jak je to zaplavené. Ale povedlo se Ti pěkně vyfotit Větruši, byl jsem tam v březnu, luxusní hotýlek s celkem slušnými cenami.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Focus (Občasný) - 9.6.2013 > Až na tu poslední, tématicky utíká, pěkné
Body: 5
<reagovat 
Marod (Občasný) - 8.6.2013 > Přiznám se, že mám dost velký problém s lidmi, kteří z kopce fotí, jak jsou jiní lidé zaplavení. Ještě bych zkousnul, pokud bys byla tam dole, snad. Ale tohle je pro mě nepochopitelné.
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 8.6.2013 > Marod> ..ale tohle předpokládám není honba za senzací,pouze dokument katastrofy, pro další generace až budou stavět domy pod úrovní řek..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 8.6.2013 > ŠRejm> Pokud nejde o honbu za senzací, tak proč to autorka publikuje? Ale vzal to čert, jak jsem napsal, je to spíš můj problém, každý asi tyhle věci vnímá jinak.
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 8.6.2013 > Marod> O.K. ale dokument- svědectví může sloužit i široké veřejnosti, nejen jedné rodině
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 8.6.2013 > Marod> autorka to publikuje abychom to viděli i my....já jí děkuju a rozumím.....ano je to tvůj problém......
Body: 5
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.6.2013 > Marod> Myslim, ze prva a tretia fotka ma informacnu a dokumentacnu hodnotu.
Ale ako vravis, fotky z urovne a pohladu zatopenia mozu posobit silnejsie a osobnejsie.
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 9.6.2013 > Karhaj(Sinner)> Jenom ku zvážení, reprodukce stránky z Codex gigas má taky informační a dokumentační hodnotu. Je to dostatečný důvod k tomu, abych ji publikoval jako "dílo"? Teď samozřejmě pomíjím to, co mi vadí více, viz má první poznámka. A omluva autorce, že se jí tu takhle vykecáváme. :-)
<reagovat 
 Čtenář - 9.6.2013 > Marod> Takže kdyby fotila zdola, tak by to podle tebe bylo OK, když fotila zhora, tak bys ji nejraději odstřelil? Vzpamatuj se! Takové tvoje slátaniny jsem už dlouho nečetl. Vidíme fotky z jiného úhlu než tebou schváleného a ty se můžeš pominout.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter