Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nečekaná nadílka
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 19.6.2013 (19:05:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
baska (Občasný) - 19.6.2013 > tak toto sa mi velmi paci a dokonca tam vidim neuveritelne kuzlo, akoby odraz vo vode bolo leto a sneh na vrcholkoch kriku mi pripada ako kvety.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 20.6.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 20.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 20.6.2013 > hned bych tam skočila při těhlech vedrech
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 20.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 21.6.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 19.6.2013 >
Body: 2
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.6.2013 > born to be child> 

...proč za 2 ?..., "jen tak pro pořádek"...? Ráda se zamyslím a poučím, nemám ve fotografii žádné ambice, ale jsem prostě jen zvědavá....Vím, je to náhodný snímek poránu, s digitálem při ruce jedna diletantka, počasí a emoce zapracovaly... Až tak neostré to není, kompozici jsem si takto zvolila, i když perspektiva možná řve..., strom stojí jako voják vertikálně, i když bazén někam utíká....., sama se tomu divím..., proto jsem to sem mimo jiné i dala, že něčemu nerozumím.... I ta barevnost, neupravovaná, autentická..., nabrala nějaký "druhý rozměr"..., ale "dvojka" bez komentáře mi nepomůže v ničem ...Pokud přijde "Totemu" tu a tam v krizi někdo povolaný na pomoc, tak takto si to vůbec nepředstavuju...

 


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.7.2013 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 23.8.2013 > velmi působivé ... a oproti tomu, co se momentálně děje u sadafa, je tady božský klid
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.8.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> ...svatá pravda, je tam vždycky pro mne blahodárný klid...., 2x za rok tam jezdím malovat, o počasí nemudruju, třeba někdy ani nemaluju..., takže aspoň fotka.....Jdu se podívat do sekce literatura, tam je taky klidno, někdy až moc...Ne, že bych bažila po konfliktech, ale v případě sadafa to jinak nešlo, než nějak reagovat....Nakonec je úsměvná myšlenka, že někde je klid...., všeho dočasu.......Díky za bodíky, tato fotka mi připadá docela zdařilá, ač jsem pouhý amatér i v tomto směru.... 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 24.8.2013 > Mima> není zač, o fotografování se taky amatérsky zajímám, a svého času jsem taky hodně fotil na klasický film, ale většinou to byly podprůměrné kousky a od té doby, co mám digitál, mne to už téměř přestalo bavit - psaní mne naplňuje o hodně víc
<reagovat 
bucharek (Občasný) - 22.9.2013 > ja bych to fotil vic zleva a sel bych niz, aby tam byl celej roh toho bazenu a zmenila se perspektiva, urcite bych to fotil na sirku a bazen bych vyfotil rovne... kdyby se mi tam ten bazen nevesel celej, tak bych to asi ani nefotil nebo bych vyfotil vic fotek a spojil je...barva vody v bazenu se mi libi.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.9.2013 > bucharek> ...já jsem tam vůbec nechtěla ten bazén celý, sevřená kompletnost běžného a nudného tvaru ani v tomto případě nebyla mým cílem, mám sice ještě jednu fotku zleva a níže a na šířku..., vybrala jsem si ale tuto, protože se mi líbila právě ta hra..., i zvlněných mimoběžek, bez ohledu na perspektivu, a odraz na hladině..., hlavně ta kombinace ČB zasněženosti s barvou vody, všechno jako na talíři, žádné úpravy..., neodolala jsem...Za pár hodin bylo po efektu, sníh roztál velmi brzy, když jsem už byla na cestě domů...Mám z té fotky příjemný pocit..., dá se tušit, že bazén někde začíná a končí, ale vynachází se v nějakém okolí...., a jako celek mi to připadá docela "vyrovnané"...Spojování fotek.., tak tomu nefandím, a jsem jen amatér...Přesto díky za navštívení i názor, příště udělám fotek více..., o to těžší bude výběr..., ale nefotit vůbec je blbost, když mne to láká, vždyť se dá všechno hned smazat.... 
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 25.9.2013 > Mima> proti gustu zadnej gulas... jak se rika
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.10.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ytheri (Občasný) - 27.11.2014 >
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 5.4.2015 >
Body: 1
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 8.4.2015 > skold> ...námitky zřejmě podobné, jako od bucharka ..., nebo jaké jiné ?.. , jestli to stojí aspoň za minimální komentář...
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 14.5.2015 > Mam od tebe a dalsich tpravy - muzes mi vysvetlit jak si ji zobrazit? Diky.
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 5.7.2015 > Je zvláštní, že se divíš nízkému hodnocení bez dalších komentářů, ale sama píšeš pod fotky nicneříkající hodnocení bez hlubší pointy, ze které by si měl člověk něco vzít....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 6.7.2015 > A.x.e.l> ...nedivím se nízkému hodnocení, ale postrádám někdy komentáře k přiděleným bodům ... Já Ti komentář k poslední fotce napsala, ale bez bodů, abych Ti průměr nekazila... Když je fotka bez pointy, těžko se k ní vyjadřovat s hlubokou pointou. Praktických a slušných komentářů k ní jsi obdržela ze 6ti poměrně dost...
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 18.12.2015 > jj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 8.11.2016 > ale já to čekal
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter