Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odbory
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 5.7.2013 (13:35:28)
O svačině přišli za právníkem dva spolupracovníci s dotazem: hele, přeme se tady, když přídu mírně vožralej do práce, tak esi dostanu hned padáka, nebo esli můžu chodit dál do prácí.Tak se tě ptáme, jak to je.Odpověz nam jako zkušenej odborář.Víme, že si chtěl studuvat práva, nakonec z toho sešlo, protože si se chtěl ženit a tvrdě vydělávat těžký prachy.
S prachama máš pravdu, s rodinou taky, jinak se učim po večerech zákoníky, například Zákoník práce.Ale i jiný se učim, tomu vy nerozumíte, protože ste diliňácí, ale pomůžu vam.Když přečtete jednu setinu toho, co už mam za sebou já, tak si můžete říct, že už něco znáte.I když sem oficiálně na pozici dělnický.
Votevíram váš problém.Máš pravdu ty s tim padákem, ale máš pravdu i ty s tim dalším chozenim.Tady sou důležitý dvě silný právnický slova:obrana a tolerance.
Budeš mít pravdu ty, když pudeš na kobereček, budeš mít pravdu i ty, když řekneš, že tě z toho koberečku vyženou.
Oba budete mít svorně velkou pravdu, když řeknete, že šéf je vůl, to ví každej, nepotřebujete k tomu takový vzdělání, jako mam já.
Budeš mít pravdu ty, když dáš šéfovi flašku jako pozornost, a von si ji vezme a chápavě ti potřese rukou.A taky ty, když mu nedáš nic, flašku vypiješ a řekneš, že na něj kašleš.Mam vybranou řeč, proto neřikam silný slova.
Ale když se spojíte v jeden silnej proud názorů a poženete to vejš, na nejvyšší stupínek odborů, k prezidentovi a dalším institucím, tak budete známý, lidi vam budou tleskat, stanete se víajpí a můžete chodit vožralý, jak chcete.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.7.2013 > Keby som to neprecitala, necitila by som sa ochudobnela.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 5.7.2013 > bomba
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.7.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> ahoj Petře, děkuji, měj se fajn, zdraví Franta
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 6.7.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.7.2013 > lada34> ahoj láďo, děkuji, opět je základ v reálný postavě, zdraví Franta
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.7.2013 >

".. :)

 

."


Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.7.2013 > Zeanddrich E.> ahoj, děkuji ti, zdraví Franta
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.7.2013 > ......., "roztomilý slovník"...., krátká skicovitost se mi líbí, je tam vše, co se k tomu dá říct.....
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 9.7.2013 > Mima> ahoj Mimo, ano, snažím se co, jak jsem ti psal," osekat "text, děkuji, měj se fajn, zdraví Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter