Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drobný klenot naší zahrady z kolekce Makro
Autor: Dorblin (Občasný) - publikováno 19.2.2003 (02:51:32)
další v kolekci>
Podívejte na to krásné očko!


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 19.2.2003 > Sympatická potvůrka
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 19.2.2003 > To si asi nefotil včera...
<reagovat 
Carmen (Občasný) - 19.2.2003 > Hezké, škoda že to tělo je tak rozmazané
Body: 3
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 19.2.2003 > Carmen> To tělo není rozmazané, je to jenom neostrost daná mimimální hloubkou ostrosti při focení takhle malinkatých objektů - již jsem jednou o tomto jevu diskutoval. Evidentně je vidět pevná ruka i zaostření na cíl, ale bez blesku /který ani já nepoužívám/, je to fakt dokonalý. Viděl jsem tu v galerii fotky, kde jsou neostrý lidi nebo dokonce budovy /nemyslím záměrnou plánovanou neostrost/, tohle je fakt úplně jiná kategorie, dělám to taky a totožným přístrojem. Nafotit třeba motýla, aby byl dokonale ostrý, to jde samo, ale tohle osmimilimetrové zvířátko...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 19.2.2003 >

Je to podle mne zdarila fotka vzhledem k tomu, jak tezke je takoveto veci zdarne fotografovat. Moje zasada je, ze kdyz uz nic jineho, vzdy je dulezite mit ostre oci, at uz je to clovek, zvire nebo hmyz. Tady oko ostre je. Jelikoz jsem dal 1 predesle fotografii pavouka, ktera ma uprimne receno vice kvality, nemohu nez dat 2.

Troplis - Tve vysvetleni "...není rozmazané, je to jenom neostrost.." me donutilo k usmevu...zajimava filosofie.


Body: 3
<reagovat 
 Dorblin (Občasný) - 19.2.2003 > Gino Hasler> Zas ta samá chybka, za 1 jsi dal tátovi, mně dosud ne. Ale i já si jako on myslím, že rozmazanost je zapříčiněna pohybem /ať již foťáku, tak brouka/ - tady prostě není jenom zaostřené i tělo travaříka rákosového - proto je neostré. Zítra teda nasadím svoji pýchu, snad tě oblomím.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 19.2.2003 > Dorblin - Vec se ma tak, ze vas beru nikoli jako otce a syna, ale jako dva fotografy prirody a holt jeden je lepsi...tim nerikam, ze tvoje prace je spatna. Az to bude na jednicku, bude tam jako Brno. No a k bodu dve, at je pricina jakakoli, rozmazanost je romazanost.
<reagovat 
Kimmer (Občasný) - 20.2.2003 > Dobrý slovní obrat neostrý a rozmazaný
Body: 3
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 21.2.2003 > a mně by se to páčilo celý rozmazaný, nebo úplně bez brouka. Ale o toho ti asi slo, ze od pulky dolu se na to nemuzu vynadivat
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.2.2003 > řekla bych trošku neostré, ale nádherná zejména kompozice a ta zelená....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter