Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
trebor/poezie/amen
Autor: robert g. (Občasný) - publikováno 3.8.2013 (00:47:18)
AMEN
čas je zrádná past;
bezbožný kupčík s měšcem a hodinami,které měří snad jen čas.
hej!zaplať zlatku,já dám ti pár vteřin jsoucna,které mi vůbec nepatří.
nahlédneš za obzor lidského rozumu,ale boha neuchopíš.
modli se,dítě světla,modli se a děkuj,za zázrak zrození a raduj se z boží milosti a blízkosti.
věř,že bůh je přítomností,i když je času na hony vzdálená.
a to je celé.
amen


Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 3.8.2013 > no, báseň viry, to bychom měli. Vytržení.....schvaluji a ....miluji. Jenom nevím, co ten Bůh.....(zkusím zase něco básní)
Doporučil 
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 26.3.2014 > kranad> tak kranade,co nového? robert g.(trebor/obrázek)
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 27.3.2014 > robert g.> Nového.....obrázek je, vole (snad mi to odpustíš), hezký.
To "vole" je k věci sice, k Tvé otázce, a sice ale k věci jiné. Co by bylo nového, kryž jsou Rusi stále stejní?

Jinak na Totemu krachla i verze e-knihy, kde jsem prosazoval taky tuhle Tvou věcičku, takže..."Rusové" jsou prostě furt stejní.

Měj se fajn!! P.S: dneska jsem se zde o Tebe otřel, v dobrém (to nemá být pokus o řiťolezectví, to nemám zapotřebí, ale je to tak. Najdeš pod básničkou Járy z O. h.)
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 29.5.2014 > fernet> ted jdu na to :-) díky,tj škoda.člověče ted jsem dlouho nic nenapsal :-)
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 29.5.2014 > robert g.> Nenapsal říkáš.....proč píšeš?
P.S: Ti "Rusové", to je metafora pro mlčící většinu. Která vždy dosáhne svého. A představ si, že třeba Piorecký to o amlit serverech věděl. Atd.
<reagovat 
Čtenář - 13.12.2014 > píšu protože občas musim :-)

<reagovat 
mystikus (Stálý) - 7.1.2015 > :) není třeba kritik, jen soucitů
Body: 5
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 15.5.2015 > mystikus> Díky

<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 17.9.2013 > Znovu si to čtu a přes veškeré naše spory zůstávám u předchozího názoru: moc pěkná střelná modlitba.
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 19.9.2013 > kranad> díky.mně se líbí ten rytmus.i ten obsah.je to v podstatě návod,jak hledat boha.nazval jsi to pěkně.
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 15.8.2015 > kranad=fernet> jak probíhá tvorba kranade?

<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 15.8.2015 > kranad=fernet> jak probíhá tvorba kranade?

<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 9.3.2019 > kranad=fernet> kranad fernet // už jsem dlouho nic nenapsal,ale tohle patří mezi to povedený a je to česky.robert g.
<reagovat 
 robert g. (Občasný) - 9.3.2019 > kranad=fernet> kranad fernet // už jsem dlouho nic nenapsal,ale tohle patří mezi to povedený a je to česky.robert g.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter