Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepamatuju
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 22.8.2013 (17:58:36)
Co se stalo!?
Sousedku odvezla sanitka včera ráno v devět hodin.Měla ji přivézt z vyšetření, prý si ji tam nechali.Nevím, co se děje, to nikdo neví, ale co jsem slyšel, má toho dost, zasažený jsou moc důležitý orgány, teď absolvuje jedno vyšetření za druhým, dělá tam známá, ta se ptala, všichni krčí rameny, sestry chodí kolem, pospíchají, oči navrch hlavy nebo naopak sklopený k zemi jako jeptišky.Doktoři už mají třetí konzilium.
Ty děláš na zdravotnictví?
Dělám nedělám, čtu rád o operacích, životopisy slavných lékařů, přemýšlím o tom, ve své knihovně mám pár takových knížek, dost si půjčuji v knihovně, nedávno jsem četl životopis o tom chlapíkovi, co objevil penicilin, jak se jenom jmenoval, taky sleduji dokumenty, seriály, málem brečím, ale sám si řeknu: jsi odborník, zachovej chladnou hlavu, rozhled a nadhled.Poručím sobě jako našemu psovi: nesmíš!Nezvýším hlas na sebe jako na psa, jsem přece jenom člověk.
Pamatuji na jinou sousedku, to je příklad pomoci!
Její dcera jela s kamarádkou na pouť do vedlejšího města, potom jí telefonovala, že se vrátí o dvě hodiny později a její matka stála na křižovatce nedaleko bydliště s lékárničkou, vyndané obvazy, náplasti, kysličníky, chtěla si obléci zdravotnický úbor s čepečkem a sandály, ale kamarádka jí to rozmluvila, že není profi.Brečela na celý kolo a chtěla volat houkačku.Dcera, když viděla mámu, povídá: co blbneš, mami?
Blbne neblbne, byla připravená.Tak se mi to líbí.
Celkově, když nad tím uvažuju, nepamatuju za svou kariéru, dlouhý, plodný život lemovaný tisícem snah, nezdarů, úspěchů, proher i bojů, že by toto někdo přežil.
Na tvůj dotaz ohledně mé práce ve zdravotnictví odpovídám, že toto svěřuji pouze vybrané skupině lidí.Ty do ní nepatříš.


Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 22.8.2013 > čoveče, Franto, nevim, jak todle vohodnotit...
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 23.8.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> 

ahoj Petře, jak myslíš, ta fantazie se vzpomínkama, to sou potvory, zdraví Franta


<reagovat 
lada34 (Stálý) - 23.8.2013 > Já myslím, že je to dobré. Trochu mi to připomíná jednu starší paní u nás z vesnice. Byla zdravotnice u baráčníků a stále nosila baračnický stejnokroj a lekárničku přes rameno. Četla odbornou literaturu a teoreticky uměla i operaci slepého střeva. Když pak u nás na náměstí havaroval náklaďák a přejel matku s dítětem, byla první kdo omdlel.
Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 23.8.2013 > lada34> jak jsou si světy podobný, jsou tam shodný rysy
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 23.8.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 23.8.2013 > vilma999> ahoj vilmo, děkuji, zdraví Franta
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 23.8.2013 > zato já v tomhle jasně poznávám bombu. Jako v prostředí Totemu. Mohla by to být fiction publicistika, pokud beletrie, dá se to zasadit do širšího rámce a dá se to i předělat na "poému strýčka Pepina". Ty poslední 2 věty je dokonalá! Měl by si to přečíst náš PÍPÍ (pán prcident), sloužilo by to jako nekompromisní zrcadlo, mělo by to vyjít v NYT jako sloupek o Češích. Tak sebezahleděná deformace malého národa, no, takovou exotiku fakt v Evropě mají pouze na Balkáně.....
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 26.8.2013 > kranad> ahoj kranade, děkuju moc za postřeh s Pepinem, poéma mi začala vrtat v hlavě, k zamyšlení je sloupek o Češích, měj se fajn, zdraví Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter