Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K Totemu
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 21.8.2013 (02:20:21)

     Je mi líto Totemu. Hrozně líto. Jsem tu od roku 2005. Tehdy to bylo mnohem laskavější prostředí, než dnes. Aspoň se mi to tak jeví. Totem zřejmě nikdy nebyl odrazovým můstkem do uměleckého světa, i když by klidně mohl být. Ale býval, a měl by být místem setkání vnímavých lidí. Lidí, kteří se vyznačují vyšší jemností a vytříbeností ducha, než je běžné.

 

     Někteří si stěžují na klesající uměleckou úroveň Totemu. Inu, možná nám v galerii nevisí nejvzácnější díla, mě však daleko víc vadí, že máme nasráno na podlaze. Asi by bylo příliš, chtít po vysílených redaktorech, aby tvrdou manažerskou prací pozvedli uměleckou úroveň Totemu, ale možná bylo vhodné, aby se vzchopili k úklidu.

 

     Nemyslím si, že mazáním nenávistných útoků v komentářích by se dopouštěli nevhodné cenzury. Rovněž si nemyslím, že slušní a rozvážní by měli mlčky přihlížet, jak jim někdo v botách skáče po posteli.



Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 21.8.2013 > líbí se mi to moc, ale potřeboval bych vědět, co myslíš těmi nenávistnáými útoky. Pokud někdo totiž dokáže, že se tu vystavují plagiáty, není to útok, ale naopak: poukázání na pravý stav věcí. Ale samozřejmě, že jsem se tu setkal i s estébáckými manýrami: neurčitě pomluvíš a tu špínu z objektu tvé pomluvy v Čechách už nikdo nesmyje. A co navíc dělá Honza? Viděl jsem jej přihlášeného, možná ne v roli redaktora, ale má velké resty!
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 21.8.2013 > kranad> Zajímavé, že zmiňuješ zrovna tento případ. Proto je mi Totemu líto. Doufal jsem, že účastníci Totemu, by měli být schopni vytvořit přívětivější prostor, třeba i tím, že jej zbaví nenávistných projevů. Je to velmi jednoduché. Když vybuduji zahradu, postarám se, aby se mi líbila.
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 22.8.2013 > Sallybill> Já se omlouvám, asi nejsem úplně v obraze, ale o jaké nenávistné útoky jde?
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 24.8.2013 > Marod> Útok je útok. Účelem útoku zde, je ublížit. Nelíbí se, že Totem je vůči takovému chování tak benevolentní. Pokud se chci k nějakému autorovi vyjádřit, mám celou škálu možností. Soudci se taky neříká "čuráku", ani když si to o něm myslím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter