Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Omluva
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 10.9.2013 (21:35:35)
Omlouvám se všem, jež jsem svojím odcizením fotky ublížil... Omlouvám se všem, jimž jsem ublížil... Prostě mě nenapadlo, že použitím jiné, než mojí fotky, by mohl vzniknout tento problém....
Omlouvám se i anonymům, je to jejich boj a prostě budu tu jejich bitvu ( byť nerad ), ale budu ji respektovat...
Ješt jednou...OMLOUVÁM SE....


S pokorou a s nadějí...



Saša Kameš


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.9.2013 > číst neustále o hovnech?! naseer si??!!!!
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 10.9.2013 > Sašo, máš můj respekt. Hovadiny dělají všichni, ale jen velmi málo lidí najde odvahu požádat o odpuštění. To útočník ze zálohy těžko kdy pochopí.
<reagovat 
čtenář Radím Jituška - 10.9.2013 > Anonymové jsou někdy zlí, jako anonym se dá jednoduše škodit. Je to nemorální. To s tou ukradenou fotkou byla blbost, taky nemorální. Je kolem tebe zbytečná hysterie. Nesouhlasím s honbou na tebe, jako na čarodějnici, žes ukradl tu fotku... byla to blbost, pokud tě nenapadlo, že to není OK, ale abyses tu plazil na kolenou, jako bys někoho zabil, to je přehnaný. Kdybyste se tu tak neplácali po ramenou za nepovedený dílka (kmenový problém), nevyprovokoval bys tolik anonymů.
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.9.2013 > tak to beru..jo, dobrý..
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.9.2013 > Neboj nic, ako vsetko na toteme, aj toto prehrmi : )
Za seba tri rady.
NEKRADNI : )
Dokaz, ze nie si diletant a nech je kazda Tvoja fotka lepsia a lepsia..
Prestat 5dckovat vsetko, potom to vyzera, ze nemas svoj nazor.

Ak by sa vyssie spominane splnilo, tak verim, ze budeme este vsetci radi, ze sa Ti ten preslap stal, lebo Ti pomoze niekam sa posunut.
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 11.9.2013 >

Jo Sašo, každý někdy udělá chybu. Je dobré že jsi se k tomu postavil jako chlap. Beru to.


<reagovat 
čtenář anonym - 11.9.2013 > Urobil si blbovinu, ale treba ísť ďalej. Bol si lenivý fotiť vlasrtné
fotky, tak to teraz dožeň. Fotiť vieš.

<reagovat 
čtenář oslík - 11.9.2013 > podezřele hezká fotka!
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.9.2013 > tolik slizkých slov.. brr...
<reagovat 
 Marod (Občasný) - 11.9.2013 > pořezaná_sluncem> Ano!
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.9.2013 > No...vidím, že tady s pokorou a nadějí neuspěji, je mi tady dost lidí líto, ale nešť, můžu si za ti sám...
<reagovat 
 R.Mareček (Občasný) - 12.9.2013 > sadaf> Vůbec nic si nedělejte z toho,že Vás zde někdo z něčeho nařkl.Ten člověk ví moc dobře proč je anonym,je to proto že za to může být podle práva potrestán za pomluvu,a já bych ho klidně žaloval.
Teoreticky mohu najít to místo a vyfotit ho úplně stejně,a nikdo na světě mi nedokáže ,že to není moje fotka.
Takže hochu co jsi zde pošpinil někoho bez důkazů,a bez ohledu na to co řekl autor potom,měl by si se omluvit,když se zde tak oháníš spravedlností.
Je to škoda,protože tyto nepřijemné záležitosti odrazují schopné lidi zde publikovat,a je živná půda pro hrubost ,která nemá co dělat s jakoukoliv tvorbou.
Všimněte si že plno lidí zde již nepublikuje,a já se jim ani nedivím když si čtou některé výplody,většinou anonymní.

<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 12.9.2013 > sadaf> ty jsi opravdu neuvěřitelnej chudák a ti co ti mažou med kolem huby patřej do stejného chlíva... dopustil jsi se trestného činu, který zůstal nepotrestán jen proto, že se nenašel žalobce... což ovšem na faktu, že jsi zloděj, nic nemění... dovedeš si představit, jak by svět vypadal, kdyby všichni podvodníci, zloději a vrazi mohli řádit zcela beztrestně a po dokonaném činu jim stačilo se omluvit? a ty ještě budeš dělat ramena? víš co, dál se tady virtuálně objímej s ostatníma sračkařema, dál publikuj kradené fotky... vždyť je to vlastně fuk... vždyť i správcům totemu je jedno, že se jejich web stal platformou pro zloděje...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 12.9.2013 > R.Mareček> hňupe... sadaf, který je přistižený a usvědčený zloděj, by měl někoho žalovat? to snad ani nemůžeš myslet vážně... teoreticky můžeš leda hovno, kdybys měl alespoň minimální ponětí o fotografii, věděl bys, že vyfotit něco dvakrát stejně nelze... a v neposlední řadě, mnoho lidí tu už nepublikuje proto, že se to zde hemží lháři, zloději a diletanty...
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2013 > Marečkov proslov je važne uplne mimo.
Bohužial Periskop ono sa to nehemži zlodejmi a diletantmi len na Toteme. Realita je taka, že Sadaf ukradnutim fotky aspoň tu skončil.
Podla reakcii omluva nebola priatá.Ako povedal Karhaj, ze ťa to niekde posunie, Posunilo ťa to do prdele.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 12.9.2013 > Periskope...je mi tě upřímně líto, když jsi nic nepochopil....
Komentáře čtenářů už nechávám bez povšimnutí, nemá to cenu...
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2013 > Kto nevie odpúšťať, rúca most,ktorým sám bude musieť prejsť,
lebo každy človek potrebuje odpustenie.
Alan Patrick Herbert
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 12.9.2013 > čtenář> ... bez komentáře a děkuji...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.9.2013 > čtenáři, čtenáři...nevidím důvod, proč končit....
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2013 > sadaf> Ale vždyť nekonči, jen publikuj vlastní (!) kvalitnější věci. Publikovat každý den hodnotnou věc nejde. Lepší věc se stane jen občas. Jenže to bys tady pak nemohl dostat denně 5D To se to Sašo povedlo. Kdybyste nepublikovali denně každou hovadinu, kde jste zmáčkli tlačítko a měli kapku autocenzury, mohly by lepší věci být déle na očích. Udělat dobrou věc stojí fůru času, někdy je to náhoda, ale všechno se rychle ztratí v historii, protože tu máme stromy, včelky, skály, háje, tůje, mladýho....kolikrát ještě doslova špatně vyfocený.
<reagovat 
 Ottokar Mlčoch (Občasný) - 15.9.2013 > čtenář> ha ha ha ... radsi at nepublikuje, jeho fotograficky um je uplne duty a schopnost se rozvijet vyschla, proto krade
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 15.9.2013 > Tvoja hlava je dutá, blbe.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.9.2013 > Je mi tě líto...
<reagovat 
Čtenář - 16.9.2013 > Ottakar Micoch - Choď si nájsť druhú polku hlavy- úplný chudák.
Krutý a hlúpy- najhoršia kombinácia.
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 17.9.2013 > Sadafe, mě je zase líto Tebe. Umím vzít omluvu, ale tvá omluva srší negativismem a jak kdybys stále vůbec nepochopil, čeho ses to vlastně dopustil. Stále mám z tvých slov pocit, že za vše vlastně můžou ty debilní anonymy.
Ty nejsi zrovna v pozici, abys někoho litoval, abys někomu nadával, abys někomu říkal, že on nic nepochopil. Jak vůbec můžeš moralizovat?
a přiznání, že tě nenapadlo, že ukradnutím cizí fotky může nastat problém - to jako myslíš vážně?
Zklamal jsi mě. A tím už nemyslím, to co se stalo, ale absolutně se mi příčí tvůj "borečkovský" postoj.



<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 17.9.2013 > a jinak, fotka se mi moc líbí, má skvělou atmosféru a formát
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter