Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modrá perlonoška
Autor: TERRMITh (Občasný) - publikováno 22.9.2013 (00:01:22)
Portrét podle fotky, A4, polychrom. pastelky

po kliknutí se zobrazí předloha na imgur


Poznámky k tomuto příspěvku
boval (Občasný) - 22.9.2013 >
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 22.9.2013 >
Body: 5
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 22.9.2013 > Řekl bych že na Tvém obrázku ta dívka, vypadá mnohem líp než ve skutečnosti.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 22.9.2013 > Ta první mne oslovila víc.
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 22.9.2013 > lada34> Ta první je vlastně chronologicky druhá, taky myslím, že po technické stránce je povedenější.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 22.9.2013 > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Leonardo_da_Vinci_Anghiarischlacht.jpg

Tady ještě odkaz jak jsem to myslel.. leonardo tady propracoval jen obličej, ale je tam všechno a pocitově to musí cítit každý.
Pěkný den přeji
<reagovat 
baska (Občasný) - 22.9.2013 > Prikláňam sa k názoru, že tato druhá je lepšia.Má jemnejši výraz.
Prvá mmi pripadá skǒr ako karikatúra.
Nie som naklonená stúdiu kresliť s farebnými tuškami.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 23.9.2013 > baska> Polychrom. pastelky jsou ale nejlepší :D Ne, na studii tužku. Ale polychrom. pastelky umožňují nějaké to experimentování s barvou na malém formátu. Nejradši bych pastely, ale u těch mam pocit, že by to chtělo daleko větší formát než skicák.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 22.9.2013 > zkusil bych být tebou větší formát..minimálně a3+
obličej se zdá dobrý i technicky..líbí se mi, že nepoužíváš klasické ,,omalovánkové'' čáry. Mám jen výhradu k těm vlasům..působí oproti obličeji trochu lacině..skoro jak kdyby jste na tom dělali dva. Buď propracovat stejně jako obličej, nebo naopak jen naznačit linkou..tohle je něco mezi tím a vypadá to dost amatérsky (nejvíc asi ty korále)
Ještě bych se zamyslel nad použitím barev. Nevím, jestli tato kombinace byla použita s nějakým záměrem, ale většinou modrý odstín hází věci dozadu..já bych šel klidně i do extrému a zkusil bych kombinaci žlutéxmodré nebo tak něco s tím, že modrá udává pozadí a žlutá popředí..můžeš zkusit i na jiné než bílé pozadí.
PS: celkem se mi líbí, i když kreslíš podle fotek (což nemám moc v lásce) tak si upravuješ kresbu dle svého. Když jsem se podíval na originál, celkem jsem se zděsil :D
<reagovat 
 TERRMITh (Občasný) - 23.9.2013 > Thumb> Dík za kritiku. Chtěl jsem vlasy zjednodušit, aby netáhli tolik pozorovatele. Očividně špatně :) Stejně tak perly. Mno, příště to zkusím trošku jinak. Barvy jsem zvolil tak nějak pocitově, asi by chtělo se nad tím dopředu trochu zamyslet. Pořád v barvách tápu a zkouším.
Jo, kresba podle fotky je vždycky kontroverzí :) jde o pohodlnost, no. Vždy po ruce, spousta modelů na výběr, nevadí jim, když se s tím piplám.. Pořád doufám, že až se natrénuju na fotkách, tak třeba si někdo to sezení bude chtít protrpět :)
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 25.9.2013 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter