Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
Autor: susa (Občasný) - publikováno 3.10.2013 (22:01:01)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 4.10.2013 > Líbí. Většina mi asociuje toho známého Večerníčka z dob starého režimu o pěti klukách co chodili do nějaké tajemné zahrady s tim starym mrzutym kocourem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 4.10.2013 > Světlonoška> Tak to je potom naprosto v pořádku, jen doufám, že nebudeš sama! :-)
<reagovat 
Loco (Občasný) - 4.10.2013 > Je tam! ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Světlonoška - 4.10.2013 > Loco> Kde? Nějak ho tam nevidim..
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 4.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 4.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 4.10.2013 > moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vosička (Občasný) - 4.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 4.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 4.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář mamika - 6.10.2013 > 10x D
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.10.2013 > ...nevím, čemu všemu se to může podobat, asi a nejspíš "susa" to bude..., pro mne originální, a velká nádhera..., ukládám si opět.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 6.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
punkinrome (Občasný) - 4.10.2013 > Nádhernej Sudek a Pavel Čech dohromady (http://www.casopisxb1.cz/aktuality/velke-dobrodruzstvi-pavla-cecha-recenze/). :)
Předpokládám, že to asi není pravým instantním foťákem...
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 4.10.2013 > punkinrome> Sudek snad ani ne, spíš to byl pokus o fotografické přiblížení se panu Trnkovi. Díky za odkaz na Pavla Čecha, to jsem vůbec neznala. A ne, není to pravá if. Ne, že bych nechtěla, ale co by mě zajímalo je formát 8x10 inch a to je neúnosně drahá hračka. Jeden snímek vyjde zhruba na pět stovek. Ale na Žižkově otevřeli takový polaroidový obchůdek, tak možná přeci jen podlehnu a pořídím si alespoň nějakou tu šestistovku! :-)
<reagovat 
 punkinrome (Občasný) - 4.10.2013 > susa> Trnka mě taky napadl. Ten motiv zahrady je u všech tří nádherně a svébytně zpracovanej. Polaroidlove je super a jsou tam moc milí; na klasickej polaroid Tě 8 fotografií vyjde na 400 kč (obyčejnej polaroid za cca 1100), což je poměrně moc, ale aspoň to nebude grafomanie ve foto hávu. Doporučuju taky Lomo (Diana) - je to mnohem levnější, svou poetikou vyrovnatelný polaroidu a přitom to neztrácí stejný kouzlo (byť ta instantnost polaroidu přebít jen tak nejde ,.)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.10.2013 > susa> Trnka je to!
Kdyby ses ozvala dřív, jednu plonkovní zánovní šestistovku jsem tu měl, z Allegra za stopade přepočtených. Ale ty filmy - čímdál větší zlodějina.
Doporučil 
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.10.2013 > punkinrome> Že se montuju do cizích rozhovorů - obyčejnej polaroid za 1100??? Myslíš přístroj série 600, žejo? Kde to proboha kupuješ, to je cena jakou by nevymysleli snad ani ti chytráci na PolaroidLove...
<reagovat 
 susa (Občasný) - 5.10.2013 > punkinrome> Myslím, že Dianu už si odpustím. Mám starého Lubitele 2 a klasické Lomo, s tím vystačím. A hlavně, mně jde u if právě o tu autenticitu, co kus to neopakovatelný originál, výsledky většinou ne zcela předvídatelné. Prostě hra už při fotografování. Myslím, že ty peníze za to stojí, byť ceny jsou opravdu přemrštěné. Ale někdo holt jezdí na dovolenou na Maledivy a jiný relaxuje při fotografování Polaroidem, cenově to vyjde nastejno. :-)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 5.10.2013 > superfly> Šestistovka Impulse Auto Focus za 1099,-. Oni to prostě berou jako prodej starožitností. Je fakt, že je to hodně (třeba vzhledem k cenám na Allegru, kde vyjde dráž poštovné, než samotný foťák). Ale zase přijdu do krámu, vyberu si co chci, zkontroluju atd. Takže těch sedm stovek navíc se dá přežít. Hlavní problém je stejně materiál. Ale na druhou stranu, na reportáž Polaroid nechci žáno. Jo a navíc, já bych stejně chtěla ten SX 70, nebo jak se jmenuje. V hnědé kůži. Šel by mi k tomu kostýmku od Coco Chanel! :-)
<reagovat 
 punkinrome (Občasný) - 7.10.2013 > superfly> Už jste si o tom popovídali, tak jen doplňuju, že souhlasíms tou antikvárností a kdybyste se domluvili na nějakej hromadnej nákup "filmů" do Polaroidu, tak s emi ozvěte. ;)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.10.2013 > susa> SX 70 to je klasika, no :-). Filmy jsem brával z eBaye, třeba 10x pack, pak jedna kazeta vycházela na cca 350,-. Zlatý časy před celní hysterií...
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > punkinrome> Jasně, jsi vítán, ale vidím to spíš na vánoční dárek, zatím. V každém případě, čím víc nás bude, tím víc ušetříme. Páni, tahle diskuze mi připomíná dávné doby na Totemu, milé osvěžení! :-)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 5.10.2013 > superfly> Nojo, ona každá sranda něco stojí. Ale co by člověk pro sebe neudělal. :-)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.10.2013 > susa> A to máš recht...
Hele uplně jsi mě teď navnadila objednat zase nějaký polárkový střelivo, můžeme se domluvit kdyžtak skrze zprávy, nebo nějaký to sociální ksichtový peklo
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 7.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 8.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 8.10.2013 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář striptyzka - 9.10.2013 > fakt je tam ma 5D
<reagovat 
vierita (Občasný) - 9.10.2013 > wuauuu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 4.10.2013 > Já z toho tedy zase cítím Medka.. krása!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > mmiiaa> To je legrační, po Medkovi se jmenoval náš kocour, že by se to nějak tento, projektovalo? ;-)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.10.2013 > susa> já ho tam prostě cítím.. asi ty barvy
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter