Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
podzimní depka
Autor: iggi (Občasný) - publikováno 6.10.2013 (11:11:36)


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 6.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
superfly (Občasný) - 6.10.2013 > blbější název už tě nenapadl?
fotka by byla docela fajn, být čistější (imho), mluvím hlavně o tom pahýlu vlevo
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 6.10.2013 > superfly> vyhrabal jsem ji z archivu a ani já ji nevidím jako nějak zajímavou fotku ale zas není tak úplně nezajímavá:) S pahejlem jsem měl taky problém, ale to jsem v době pořízení asi neřešil...a nad názvem fotky nijak hlouběji nepřemýšlím, prostě kouknu na fotku a první věc, co mě napadne je název fotky.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 7.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 7.10.2013 >
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.10.2013 > ...zajímavý..., mně to vůbec nepřipadá depresivní, spíše tam někde nejen vzadu i možná manický.., to jen tak bokem...Pahýlu vlevo přikládám asi funkci jinačejší...,  "další námět k přemýšlení"....Dělá rámec spolu s kmenem určitému zmenšenému opakování tématu...,velmi rozvolněně si to možná vykládám...Froté ručník z vietnamské tržnice mi to celé nepřipomíná. Balvan dole možná tíží, ale i uzemňuje...., proč ne, když je člověk zrovna "dislokován"...., a uvítá, že zazvoní mobil...., třeba že doma je všechno v pořádku....A to se nechci rozepisovat o tom, že vidím i vlčí tlamu.....Inu, co člověk, to názor...Líbí se mi ta fotka, protože mnoho výkladů nabízí, a název je někdy těžko vymýšlet, když už je vymyšlenej... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
susa (Občasný) - 7.10.2013 > Superfly napsal téměř vše. Já jenom dodám k zamyšlení, pokud pro tebe název fotky není podstatný (nic proti tomu, každý to má jinak, já jsem třeba naopak hrozně "ukecaná"), je možná lepší ty snímky jen číslovat, datovat apod.
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 7.10.2013 > susa> Název fotky je pro mne důležitý, proto volím formu jakou volím, protože první věc, která mě napadne je další námět na přemýšlení, souvisí to s podvedomim, protože to není jen tak...první myšlenka je prostě první myšlenka a nemá se nad ní přemýšlet, to až potom a já sem nehazim názvy fotek, ale fotky samotné a mám k nim svůj vztah, takže nápad s čílama mi přijde víc než urážlivej...
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 7.10.2013 > susa> Název fotky je pro mne důležitý, proto volím formu jakou volím, protože první věc, která mě napadne je další námět na přemýšlení, souvisí to s podvedomim, protože to není jen tak...první myšlenka je prostě první myšlenka a nemá se nad ní přemýšlet, to až potom a já sem nehazim názvy fotek, ale fotky samotné a mám k nim svůj vztah, takže nápad s čílama mi přijde víc než urážlivej...
<reagovat 
 susa (Občasný) - 7.10.2013 > iggi> No počkej, proč urážlivej? Urazit jsem tě rozhodně neměla v úmyslu. Jen mi z toho cos napsal ponejprv (bez toho následného dovysvětlení) připadalo, že chceš aby působila jen samotná fotka, bez berličky názvu. Někdo to tak má ( tady je jeden klasickej případ: http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=51&ot2=2464 ). Tak proto ta poznámka o číslech apod.
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 8.10.2013 > susa> Špatně jsi to pochopila, nebo já špatně vysvětlil...urážlivej k té konkrétní fotce, která si zaslouží víc než jen nějaký číslo...:)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 8.10.2013 > iggi> Tys to napsal dobře, já blbě přečetla. :-) Hele, nechci tě připravit o kvanta obdivných výkřiků, tak to napíšu sem, ten umělej západ slunce je jak froté ručník z vietnamské tržnice. Proč se někdy nezajdeš mrknout za Františkem a Aničkou???
<reagovat 
 iggi (Občasný) - 9.10.2013 > susa> No po pravdě je to pro mne taky pěknej líbivej sranec, proto mě asi tentokrát nenapadl žádněj název, tak je bez názvu, na druhou stranu mám to na střeše tak proč tam občas nezaběhnout, ikdyž...už jsem to tu jednou psal, že to není můj šálek kávy...Františka s Aničkou a další jejich přátele budu muset brzo navštívit koukám...:)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 9.10.2013 > iggi> To by bylo skvělý, dokument na Totemu hrozně chybí! :-)
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 11.10.2013 > První jsem četla název a říkala jsem si: Ty jo, připadá mi to depresivní?... A tak dlouho jsem na to zírala, až na mě ta depka začala lízt, tak asi jo... :-)
Body: 5
<reagovat 
JjAaNnAa (Občasný) - 1.12.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter