Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednorožec
Autor: vierita (Občasný) - publikováno 11.10.2013 (00:06:06)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 11.10.2013 > Ten se povedl!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 11.10.2013 > Ukládám si.
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 11.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
superfly (Občasný) - 11.10.2013 > Mamma mia! Ale tak co bych chtěl, žejo, jednorožec - to dobře dopadnout nemohlo...
Body: 1
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 11.10.2013 > superfly> Je to vyjádření mé duše.....
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 11.10.2013 > vierita> Ve tvém zájmu doufám, žes to nemyslela vážně.
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 11.10.2013 > superfly> :-*
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2013 > Fazekasch> Tohle je krásný komentář :) Docela s tím souhlasím, ty modrý kytky jsou krásný.
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 11.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 11.10.2013 > Opravdu máš zapotřebí malovat takové obrazy?
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2013 > Dushan> Jak zapotřebí? To jsou otázky, neuvěřitelný. Tak slečna není zřejmě vzděláním svázaná bytost, která musí z podstaty napodobovat nějaký oduševnělý přístupy depresistů, recesistů a jiných istů 20. století, ne? A asi to má zapotřebí. No nebudu tu dělat právníka, jen tyhle otázky jsou neuvěřitelný.
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 11.10.2013 > čtenář> Děkuji za vaše názory. Ano měla jsem potřebu toto takto namalovat a to je přece i jeden z důvodů proč lidé malují, ne? Důležité je, že z toho mám radost a pokud se to někomu nelíbí, jeho problém :-D

<reagovat 
 Dushan (Občasný) - 12.10.2013 > vierita> Právě proto, že jsem viděl tvoji galerii a viděl, co jsi už vytvořila, mě tato malba překvapila, proto jsem napsal svoji otázku. Ale vidím, že jsi vůbec nepochopila, kam jsem směřoval. No nic, nechme toho.
<reagovat 
baska (Občasný) - 12.10.2013 > Pozerala som si tiez tvoju galeriu, problem je v tom, ze mam pocit, ze kazdy obraz je od ineho autora, bez rukopisu.
Mozno sa hladas...Tento obrazok tiahne do gyciku, to ti asi chcu niektori povedat.Kreslis vies, je to otazka nazoru.
Kazdy sa musi ucit v podstate cely zivot podla mna mas naviac.
Nechcela som sa ta dotknut, mozes ma aj kamsi poslat...
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 12.10.2013 > Málo nad koněm ,světlo pastelkové ne olejové.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.10.2013 > ...také jsem se prošla zpětně galerií...., a též se divím...Tento obrázek...,třeba pro zkrášlení dopisního papíru..., je velmi vzdálen obrazům, které jsi publikovala dříve...Ale cesty bývají hodně klikaté, s místy "na odpočinek", někdy i končívají ve zdánlivě spletitém křoví...
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 14.10.2013 > líbí...já vždy říkám,když nechceš tak se nedívej a nebo nečti...z těch hrzounků si nic nedělej
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter