Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pořád zaneprázdněn..
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 19.10.2013 (11:26:01)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář túje - 19.10.2013 > ...a co takhle ten stromek nazdobit! :)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 19.10.2013 > čtenář> tak dobře túje..do klína nic nespadlo, jen na hlavu vrabčí hovínko..jdu strojit stromek..sem rád, že si se ozvala..tagže přece něco spadlo sakra..ne, že né..
<reagovat 
čtenář túje - 19.10.2013 > Zenový Mistr Zazo seděl na židli. V krabici měl několik hlávek zelí, probodnutých jehlicema na klobouky. Seděl den, dva, tři, čtyři, 8 - naležato a čekal, až spadne nebe. Padalo po kouskách, divně zavánělo, ale holubičí
duše Zaza si ničehož nevšímala. Ani smrti, která oklepávala zdivo. Zuby cihel cenila, jak při úsměvu president Zeměkoule*
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 19.10.2013 > čtenář> 
Prezident Zeměkoule
udělal ze mě koule.
Koulím se, koulím

po tom divném světě
a oči poulím.
Co zvadlo z jara kvete

- zase to voní.
Tak se vše točí.
Lunapark v hlavě

žití na kolotoči..

<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 19.10.2013 > I s těmi komentáři je to pecka. :-)
Body: 5
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 19.10.2013 > Smutná blecha> nojo, túje..to je pro mě dycky událost..díky za zastavení se..jojo..děkan..
<reagovat 
žaža (Občasný) - 21.10.2013 > ...smiech...DDDD..úžasné :))..
Doporučil 
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > žaža> díky, mám radost..měj se..
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 21.10.2013 > tohle jsem nečekal, ty si umíš hrát a tvořit snad všude
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > František Vyrut> jo, hrát si..o to de..bez toho je svjet šedivej a šedivej svjet, to není moje gusto..díky Franto, baf se a hrej si..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > IAN HEROICKY> Idzem het, bo ja už nebirujem, bazmek..ahoj kámo..rád tě vidím..vzpomněl sem si na vojnu f Michalofcích..díky a měj se..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.10.2013 > ...jednou se dotočí....
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > Mima> možná i dvakrát..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.10.2013 > Zazo> ...fotka je malá a neostrá, ale má šťávu..., a myslela jsem ten lunapark v hlavě..., a "film" na "našem" nebi....., nebolí Tě někdy za krkem?...., už mlčim...
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > Mima> ne, nemlč, mám radost, že se ozveš..jojo..za krkem mě zatím nebolí..je to divné asi, ale zatím mě nigde nebolí..sám se divím..měj se..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > Mima> nojo, Lunapark v hlavě..to je Ferlingheti..u Maika f hospodě, to byly časy..nojo, už je to pryč..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.10.2013 > Zazo> ...časy byly, jsou , a budou....., jde o to, "kde" se člověk zrovna nachází......, já jen zbaběle poletuju...., i když to někdy s člověkem vezme nějakej směr, ani se nestačí pořádně podivit...Víc už fakt nevim, ani "Nahý oběd" jsem nedokázala přečíst, dala jsem se na "duši šetřivá ezoterická témata"..., i těmi se zabývám jenom tak polehounku..., tuším dle vlastní zkušenosti, že ani tam není úplně bezpečno......
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.10.2013 > Mima> netrap se tím..jenom buď..nech fše samo plynout..měj se
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.10.2013 > líbí se mi ta nadsázka:-))
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.10.2013 > Mbonita> díky..
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 26.11.2013 > sup=er:-) důležité je být dobře púřipraven - kdyby spadlo, aby nepropadlo :-)
Body: 5
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.11.2013 > pomerančová> pořád čekám.. a pořád nic,,ale díky..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter