Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pětkrát
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 16.12.2013 (14:38:59)
V podniku byly po revoluci dělány dalekosáhlé změny, včetně redukce pracovníků.Tedy vyhazov na dlažbu s odstupným.
Paní Alena byla na seznamu propuštěných pracovníků.Když vyvolali její jméno, přišla k vedoucímu a řekla: tolik jsem se tady nadřela, na přesčasy jsem chodila, když jste potřebovali, chodila jsem na tuplované šichty, když byly špatné termíny, dřela jsem jako kůň, to si nezasloužím, vy jeden paznehte.A tady na tom místě, přede všemi, vám oznamuji, že přijdu domů, hodně si pobrečím, dám si dvojité kafe na přežití, schoulím se na gauči a budu přemýšlet,..., potom vás pětkrát prokleji, poprvé u další kávy, přitom se budu dívat na osudový logr, podruhé u nočního stolku, přitom budu klečet, potřetí ve spíži, s pohledem na salám, počtvrté na WC a nakonec, nejsilněji, u okna obývacího pokoje a budu se dívat směrem k fabrice,..., a zatracuji vás do neznámých končin, abyste k nim šel pěšky, do neznámých světů, abyste v nich bloudil do skonání světa, do hlubokých lesů, ve kterých z vás stromy, keře a lesní zvěř udělají pomatence, obrovských luk, na kterých se budou procházet ženy z naší fabriky, včetně ředitelovy ženy, úplně, ale úplně nahé, ale vy se jich nebudete smět dotknout, a do chutných jídel a nápojů z naší podnikové jídelny, které před vámi budou utíkat, jako když ráno spěchají lidi do práce.
- Tak dobře, paní, my si to ještě rozmyslíme.


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 17.12.2013 > Dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 18.12.2013 > lada34> ahoj láďo, příhoda má reálný základ, postavu, místo, děkuji, zdraví Franta
<reagovat 
jarra (Občasný) - 17.12.2013 > Nádhera!!!!
Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 18.12.2013 > jarra> ahoj jarro, děkuji, zdraví Franta
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 18.12.2013 > Líbí se mi ta zdvořilá efektivita paní Aleny. Pěkné.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 18.12.2013 > Sallybill> ahoj, děkuji, při psaní jsem došel k číslu pět, a to "odstartovalo" další, zdraví Franta
<reagovat 
Marten (Občasný) - 19.12.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 27.12.2013 > Marten> ahoj Martene, děkuji, zdraví Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter