Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na střechách
Autor: Andrew Maxwell (Občasný) - publikováno 10.12.2013 (14:37:53)


kranad=fernet (Občasný) - 14.12.2013 > Nazdar kolego!
nějakou dobu nemám čtecí ani psací prostor, ale jsem rád, žes neprotekl mezi mými prsty. Víš, Totem není až tak výjimečně mínusový, ono když se někde vyjadřuje stále stejných 5-7 kousků....no, to také není ta správná vypovídací schopnost. Ale jinak jo, je dobrý vědět co lidi zajímá, jenže....Jedině Ty musíš vědět jaké máš literární ambice. Totem má "svý dny", kdy se tu poplácávají vzájemně autoři, kterým nejde o literární hodnotu, což je legitimní. Ok.
Pak se najdou momenty, kdy něco odpublikuje fakt zavedené jméno (ty nicky bys musel znát), pak to okomentí pár jejich kamarádů, jichž nicky tu neuvidíš jinak jak je rok dlouhý. Taky legitimní, jenže k čemu je to těm autorům?! Moje soukr. odpověď: tady už začínám čichat k literární přidané hodnotě. A dokonce se ani nedá závistivě remcat, že onen "básník sestoupil ze svého hvězdného piedestalu, aby nám to ukázal...", protože jsou to v civilu příjemní lidé.
Zvláštní jsou ti anonymové, různí "čtenáři", na to musíš mít žaludek rozlišovat, o co jim vlastně jde. Měl jsem štěstí (jako fernet) i na fundované teoretiky kolem metriky.
No a mezi tím jsme holt my ostatní, ta "nemlčící většina", která má před sebou ještě hodně práce. Tak to holt chodí.

P.S: "výtvarná sekce", funguje líp.

Ještě se začtu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kranad=fernet
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter