Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fšem frfňalům anonymním..
Autor: jarra (Občasný) - publikováno 12.12.2013 (14:52:53)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 12.12.2013 >
Body: 5
<reagovat 
jarra (Občasný) - 12.12.2013 > Milý Čtenáři!!! Děkuji TI, že ses ozval!!! Já jsem jen slepice, která děkuje jiné drůbeži, že jsa (jsouce??) postřelena, kejhá... Prosím, objev knihu Čtyři dohody od Miguela Ruize...Totálně mi obrátila život...Jsi mé druhé já....Opatruj se a buď šťastný!!
<reagovat 
jarra (Občasný) - 12.12.2013 > Sallybille!!! Dobré odpoledne! Jaká bílá políčka?? Nechápu... Přečtu si Tvé práce...na první pohled mě velmi zaujaly... Díky, že ses ozval!
<reagovat 
Čtenář - 12.12.2013 > PANEBOŽE, DĚVČE TY NEJSI JEN SLEPICE. NESLYŠÍŠ, ŽE NEUMÍŠ, ALE OKAMŽITĚ JSI UBLÍŽENÁ A ŘVEŠ NA KRITIKY. TROCHU POKORY DĚVENKO.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 12.12.2013 > čtenář> dej si klídek...a dobře se vyspi..snad se ti uleví..aspoň doufám...pánebože..snad jo..
<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2013 > Zazo> A VELKY ZASTANCE BLBE "POEZIE" NA TOTEMU, CO BY SE RAD PODIVAL MADAM JARRE POD PIRKA. SNAD JSME ZDE UZ ANI NECEKALI NAZOR, NA NEJ V PREDEHRE NENI MISTO, CO ZAZO?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 12.12.2013 > čtenář> Ano Frfňale, zase máš prafdu..bavím se..jen hloub a VELKÝMI PÍSMENY..vypovídej se, snad se ti uleví..DRŽÍM PALCE..a zhluboka dýchej..to pomáhá, jojo..
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 12.12.2013 > Když necháváš ta bílá políčka v textu, vypadá to odfláknutě.
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Sallybill> Bez těch bílých políček by to bylo bez chyby..pravda pravdoucí..:D
Body: 1
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 22.12.2013 > Sartori> Musíš postupně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter