|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yenda (Občasný) - 6.3.2003 > možná by ses Lucie divila... 95% fotek mi vypadne z foťáku a dál je neupravuju, ani ořez, ani kontrast... taková hra na "jakoby" puristu. Když se mi do ruky dostane analog, daří se mi díky tomu asi víc.
Tato fotka: záměr, hra na "digitálem nedostižný" high-key (hódně zjednodušeně převaha světlých...)
a na digi holt brutálně přeexponováno s nastavením max kontrastu (což jde)
a vyšlo +/- toto... a neumím to zopakovat:-(
(denní světlo + posílení halogenem)
možná originál někde vyštrachám, ale nebude se moc lišit... tuším, že jsem retušoval protilehlé rohy. A mírně dohnal kontrast kvůli tmavým partiím (čímž se pochopitelně ztratilo část kresby ve světlých)
A to je celé.
| | | <reagovat |
|
|
yenda (Občasný) - 7.3.2003 > Ale Lucy: Ani v nejmenším jsem nechtěl poučovat, natož tebe. (Kdybych ti psal soukromně do mailu, ta závorka tam není, ale tady je to "public") Ono - high key - klasickou metodou, to je pěkná "duchařina. Přiznám se, že bych to neuměl, alespoň co jsem o tom kdysi nastudoval, jsem asi ani zcela nepochopil:-) Chtěl jsem zamezit odborníkům, aby v tom šťourali:-))) je to tenkej led a na tuto diskusi nemám. (a znám jedinýho fotografa, kterej to OPRAVDU umí, to se musí už umět spec. nasvítit... spec. focení, spec. vyvolávání filmu, spec. na spec. papír... uf)
Kontrast jsem přihodil, ale "nepatrně"... asi ti ten "source" někde přece jen vylovím...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evíček (Občasný) - 25.10.2004 > Tak tomuhle se říká...mít chuť do života.
Jako matka (zatím) dvou dětí o tom něco vím. Je to úžasný pocit.
Ráda jsem si to zopakovala. Díky.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|