Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Temný život z kolekce Temný život
Autor: Amichaela (Občasný) - publikováno 1.1.2014 (14:42:55)

Bylo sychravé ráno. Počasí bylo  naprosto typické pro podzimní čas. Nemohli jsme se tedy divit, že za oknem bylo lépe než venku. Teprve se rozednívalo. Domem se linulo krásné ticho. Poklidnou atmosféru rána narušil záhadný zvuk…

           

            Zdálo se mi, jako by někdo škrábal dlouhými nehty na dveře. Vzala jsem do jedné ruky pánvičku , na které jsem včera dělala palačinky. S pánvičkou v ruce jsem sebrala všechnu svoji odvahu a sešla tiše dolů po schodech. Zaslechla jsem sama sebe jak křičím, když jsem spatřila svého malého křečka nehybně ležet na zemi se vzkazem: BRZY SI TĚ NAJDU! Nedalo mi to a šla jsem blíže ke dveřím. Záhadný zvuk stále stupňoval na své hlasitosti. Opatrně jsem přiložila ruku na kliku a pomalu otevírala dveře. Z dveřmi nikdo nebyl. Připadalo mi to velice zvláštní. Zprvu jsem se chtěla otočit, zamknout dveře a rychle se jít schovat do svého pokoje pod peřinu, ale něco mě zvláštně táhlo k nedalekému parku, kam pár let nevkročila ani noha. Vlastně to jsou dnes přesně čtyři roky od vraždy malé holčičky, která si do parku běžela pro míč, ale už se nikdy nevrátila. O pár dní později zde našli její bezvládné tělíčko. V růžovém pyžamu se srdíčky, bačkorami na nohou a pánvičkou v ruce jsem se vydala k onomu hrůznému místu.

            U vstupní brány moje nohy zastavily a já jenom zírala před sebe. Na zemi se objevil obrovský nápis: MOC RISKUJEŠ! Chvíli jsem přemýšlela nad tím jestli jsem si tohoto nápisu dříve nevšimla, nebo se tu přede mnou zjevil až teď. Snažila jsem se otevřít obrovské, těžké, zrezivělé dveře, které nechtěly opustit své původní místo. S velkým skřípotem jsem je nakonec otevřela. V dálce jsem spatřila temný stín. Rychle jsem se rozběhla a jedna z mých bačkor mě zradila a sjela mi z nohy. Tento problém jsem v tom momentě neměla potřebu řešit, a pokračovala jsem s běhu téměř bosa.

            Netušila jsem jak se to stalo, ale jako by najednou okolní svět zmizel. Pouze já, park a temný stín v dáli. Dlážděná cesta byla nyní rozpálena tak, že mě donutila vyvinout mnohem větší rychlost při běhu, než jakou mají leckteří běžci. Konečně jsem dostihla již zmíněný stín. Jeho neviditelné ruce se mě okamžitě dotkly a já ucítila, že se měním ve stejnou nestvůru jako on. Někde v hloubi duše, které se mi ale také postupně vytrácela, jsem to byla pořád já. Nechtěla jsem se nechat ovládnout jakýmisi, pro mě dosud neexistujícími, jevy. Ucukla jsem rukou a tím zastavila svoji přeměnu ve zrůdu ničící nevinné lidské životy. Moje levá polovina těla už ale zůstala tmavá, chtíce smrt dalších lidí. Naopak moje pravá polovina těla se rozhodla pro rychlý únik z parku. Vzchopila jsem se a nejvyšší vyvinutou rychlostí jsem  vyběhla z parku. Nevěděla jsem kam běžím, ale co jsem věděla jistě bylo, že pryč z tohoto temného, záhadného místa.

Palčivá bolest projela celým mým tělem, když se mi dlouhé cizí nehty zaryly do zad.

„Áááááá“ zakřičela jsem, složila se k zemi a viděla, jak z mého umírajícího těla odchází podobný temný stín který mě zabil.

„Ha ha ha!“ zaslechla jsem nad sebou spokojený smích těsně před tím, než z mého těla vyprchal život úplně.

 

Probudila jsem se ve své posteli a uvědomila si, že se mi to pravděpodobně všechno jenom zdálo. Záhadou teď ovšem zůstala pánvička vytažená na kuchyňské lince, šedý flek na jedné ze stěn mého pokoje a ztracený křeček.



Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 1.1.2014 > Ha! Copak se asi stalo? ;-)
Pěknej horor..
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter