Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prodavačka z kolekce Z cest
Autor: cogergsum (Občasný) - publikováno 28.1.2014 (20:43:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 28.1.2014 > Mmm, hezká prodavačka s hezkými náhrdelníčky :-)
Body: 5
<reagovat 
Focus (Občasný) - 29.1.2014 > Takhle na veřejnosti, to u nás trochu nezvyk...
Body: 5
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Focus> jó jinej kraj, jinej mrav.
tam jsou pro dámy nejchoulostivější kotníky. (vidno jak je má schované)
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 29.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.1.2014 > tady se líbí lecco:
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 29.1.2014 > čtenář> hlavně se nám nelíbíš ty,ty debile a ten smrad co tu produkuješ !
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 29.1.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 29.1.2014 > nechápu ten příšerně ošklivý ''rámeček''
Body: 2
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> máte pravdu, ale 2 body kvůli RÁMEČKU?
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 29.1.2014 > cogergsum> rámeček jsem chtěl pouze zdůraznit..prostě nerozumím tomuhle prznění fotek. Jinak fotka sama o sobě je trochu o ničem a horší na tom je, že mohl vzniknout pěkný dokument. V názvu je prodavačka, tak proč je dole uřízlý sortiment? Celkově je tam objekt hrozně narvaný..nemá žádné místo..snímku schází atmosféra
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> a prznitelka se usmívá!
Objektem je typická kmenová žena, od hlavy k patě se všemi charakterizujícími objekty, které jsou pěkně na očích. Nejde o žádný umělecký záběr na její prs nebo tupý pohled do nebe.
rámeček byl trochu přešlap, to uznávám.
naučte se však, prosím, dóksu a epistémé, tedy "dle mého názoru snímku schází atmosféra" a "snímku schází atmosféra". Je to vyprahlá, suchá, zároveň však velmi barevná země s barevnými lidmi. Nejen prznitelce to s fotkou koresponduje.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 29.1.2014 > cogergsum> To, že snímek nemá atmosféru, je prostě fakt. Samozřejmě pro autora snímek atmosféru mít může, nicméně to je divákovy k ničemu. Přesně to, co jsi napsal/a (suchá, vyprahlá..) tam já prostě nevidím.
Teď by mě zajímalo, jestli jsou pro tebe vůbec nějaké body a kritika důležitá..pokud ne, tak je tu další otázka proč sem publikovat..jestli se chceš pouze podělit o fotky z dovolené, tak k tomu slouží jiné servery lépe.
Toto prosím neber nějak špatně..nechci ti nic ani vnucovat. Záleží, co od toho zveřejnění snímku očekáváš. Jestli nestojíš o kritiku a o body, tak si to příště nechám pro sebe.

<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> Heleď fotky z dovolené sem nepatří. Fotit mě baví a na výsledku si dávám záležet. Sem přijdou jenom ty, které považuji za kvalitní nebo schopné oslovit.

Jen ty rozdíly. Dejme tomu, že většina dá bodů 5, vy 2. Neusiluju o nejlepší průměr (ostatně co pak z toho, že), jen mě prostě zaráží, kdo je tady teda odborník. (resp. kdo si na odborníka rád hraje)

"To, že snímek nemá atmosféru, je prostě fakt." je právě o čem mluvím. Všechno je subjektivní. Kór na totemu by se k tomu mělo přihlížet, pokud nejde o úplný balf. Až uznáte, že má snímek atmosféru, tak bude mít stoprocentně atmosféru? Chlape notak.

To mi prostě přijde hrozně naduté. Já chci slyšet, co by ostatní změnili, co naopak pochválili a na co si mám dát příště pozor, ale nesnáším tyhle dogmatické výroky. Ty mě teda vyloženě dostávaj. ))
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 29.1.2014 > cogergsum> Ok..tohle nemá asi východisko. ,,Odborníka'' který ti poradí si musíš najít sám/sama..jestli ti připadá, že si rád hraju na odborníka, tak poslouchej kritiku třeba od světlonošky. Je na tobě, aby jsi poznal/a kdo objektivně kritizuje a kdo ne
Znova opakuji, že fotka je prostě špatně ať je na totemu nebo v národní galerii-nemám rád držení se pravidel zuby nehty, ale nějaká pravidla prostě obcházet nelze.
Zase jsme u otázky- když ti na totemu nikdo není schopen poradit, tak proč fotky publikuješ?

http://lamutamu.com/wp-content/uploads/2010/08/154_2.jpg

fotografie v odkazu má atmosféru a ne proto, že je černobílá. (nesrovnávám tyto dvě fotografie-jsou každá o něčem jiném..jen jsem chtěl dát ukázku)
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2014 > cogergsum> Přikláním se k Thumbovi, dnes má pravdu.
<reagovat 
 cogergsum (Občasný) - 30.1.2014 > Thumb> ok, end of discussion.
snad jen poslední opravu - rozhodně jsem neřekla, že mi na totemu nikdo není schopen poradit. K otázce "proč fotky publikuješ" se pořád vracíte vy, já se vám k ní vyjádřila celkem jasně.

jo a ta fotka je krásná, ovšem pochází ze studia. Tenhle výraz na vás v terénu africké vesnice jen tak neudělaj, pokud je o to teda neumíte poprosit jejich řečí ;)
<reagovat 
Čtenář - 30.1.2014 > velice dobre reportazni foto,!!!
pekna tvar
palec nahoru
<reagovat 
vosička (Občasný) - 30.1.2014 > asi má náramky zaříznuté do kotníčků, co? Navléknou jim je jako dětem, ale noha roste ... ten sortiment, který prodává mi tam taky chybí, ale jinak povedená cestovatelská momentka
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 31.1.2014 > ...trochu vadí středová kompozice, a ten stromek v pozadí jak navazuje na postavu..., jinak moc líbí světlem, výrazem, a právě tou atmosférou...
Body: 4
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 3.2.2014 >
Body: 5
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 7.4.2014 > měla si to oříznout,vyjasnit stíny,pohrát si barevností-ale,jako dokument pěkný
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 15.7.2015 > Co prodava?
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter