Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
větvička květů
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 10.4.2014 (00:01:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
Smutná blecha (Občasný) - 10.4.2014 > Pěkná jarní fotka :-)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.4.2014 > Pane bože, proč???
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2014 > Neostrá rozkvetlá větvička, nedobře umístěná v ploše - a co dál? Autor si asi myslí, že my ostatní jsme slepí, nevidíme v přírodě rozkvetlé stromy, tak nám tady na uměleckém serveru musí ukázat svoji jarní nevydařenou fotografickou ejakulaci.
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 11.4.2014 > OSTRÁ VĚTVIČKA DOBŘE UMÍSTĚNÁ JINDE DOSTALA 120 BODŮ TAM OVŠEM NEJSOU DEBILNÍ LIDÉ .......
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2014 > wizigot> Nevím, co jinde znamená 120 bodů, ale vím, že to rozhodně nebylo na kvalitním uměleckém serveru. Nechápu, co tady drží autora, proč raději nezůstane tam, kde mu za neostré výcvaky dávají 120 bodů?
Autor je příkladným typem nekvalitního amatéra. To jsou lidé, kteří se snaží dostat svoji tvorbu na úroveň kvalitních profesionálních děl. Ale nejde jim to. Za to mají enormní zájem o hodnocení svých pokusů, a to jenom hodnocení kladné, popřípadě obdivné od úplných laiků. Svá dílka považují za hotová a velice kvalitní. Neprojevují zájem o další vzdělávání a ani sebevzdělávání. Považují se za hotové a kvalitní autory.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.4.2014 > ...dobrá fotka není "fimfárum", při Vašem vzdělání, a věk při tom nehraje žádnou roli... A pokud se slušně vyjadřovat neumím, tak se to naučím...
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 13.4.2014 > vzdělávat se opravdu nebudu to máš pravdu a poučovat od babrala se taky nenechám mám svoji hrdost a věk ... nikam se nehrabu o nic nestojím neměj o tohle péči a že se ze starým dědkem takhle zaobíráš ... nech ho žít
<reagovat 
 Čtenář - 15.4.2014 > wizigot> Dobře, nechám tě žít, ale ty na oplátku nechej žít nás na Totemu a zveřejňuj jenom fotky dobré, zajímavé, promyšlené, dobře zpracované, s nějakou myšlenkou a ne žádné výcvaky.

A tím neustálým vzděláváním v oboru jsem to odhadl dobře. To je právě kámen úrazu většiny amatérů – odmítají se vzdělávat a pracovat na sobě (a je to na jejich dílech vidět). Nejmarkantněji se to projevuje například u některých výtvarných amatérů. Vůbec se nevzdělávají v malování, nestudují, jenom malují a mají utkvělou představu, že jejich namalované krajinky mají větší, anebo alespoň stejnou hodnotu jako od profesionálů, kteří v oblasti malování hodně dřeli na školách a potom dále ve svém výtvarném životě. A jednoho dne přijde zlom a milý amatér zjistí, že dál nemůže. A nastává dilema – buď sednout do třídy v nějakém výtvarném kurzu společně s teenagery a učit se od začátku základy, anebo toho nechat. To první je pro ně zpravidla nepředstavitelné, pod jejich úroveň a hrdost, tak raději volí druhou cestu a malování zanechají. Jenom pro hrstku amatérů je malování víc než zábava, zatnou zuby a začnou znova. Ale je jich velmi málo.
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 17.4.2014 > no to není pravda jak ty seš chytrý tohle je dizertační práce co jsi napsal ale k ničemu každý má svobodnou volbu své tvůrčí činnosti rozhodující je vždy talent,ty co měli školy mebyli nikdy lepší jako ty co měli talent muzika,malování,divadlo a focení ...ty co ho mají ty nikdy nedřou ty to dělají z nadhledem a hodně se jim odpouští,talent se nahradit nedá .....
<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2014 > wizigot> Cos to tady posledně psal: „nech starce žít“? Jaký ty jsi stařec? To, co tady teď píšeš, jsou myšlenky nezkušeného puberťáka, který nezná život, ještě nic pořádného neprožil a myslí si, že stačí jenom nějaký talent a není zapotřebí k úspěchu žádná dřina. Ty jsi přesně typ myšlenkového a uměleckého eunucha, který se tady občas každoročně objevuje. Přestaň kecat takové nesmysly a začni konečně na sobě pracovat – číst knížky o fotografii, učit se kompozici, chodit na výstavy a fotit a fotit. Prozatím jsi tady žádný svůj talent neukázal. Jediné, co jsi ukázal že umíš, je blbě mluvit.
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 27.4.2014 > seš blbec a umíš jen kecat ......navíc nikdy a nikde jsem netvrdil že mám talent,ty ani číst neumíš .....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter