Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moj život
Autor: Mukosolvan (Stálý) - publikováno 24.4.2014 (18:11:07)



Mám pre teba úkol

Vravel mi otec v detstve

Detstvo s hrou 

a rodičovskými rozkazmi

je preč

Nebavilo ma pomáhať 

otcovi v dospelosti

Len vtedy keď ma to doma

veľmi nebavilo

Asi som mal žiť ako kamoši

Ale mňa nenaučili aby

som mal požitok

 z chytania rýb

Mňa nenaučili byť

prelietavým a maťv posteli

každý deň inú

Pretože ma nič nebavilo 

hnal som sa šialenou rýchlosťou

do manželstva



Keby aspoň s tou pravou

Snáď by ma s ňou bavilo

chodiť na ryby

A možno je to všetko

len moja depka



Myslel som si že to bude

zaujímavejšie ako chodenie



Nemal som veľa báb

Pri nej som zabudol že je tak

krásne pri každej novej láske stále to isté

od pŕs k zadku od pŕs k zadku

jej krása a jej krásna povaha


Nebaví ma to so sestrou

Nebaví ma to v lese

Len keď idem pre sestru robiť

a dajú mi aj vypiť

Alebo si za zarobené peniaze

kúpim chlast

Detstvo je preč na diskotéky

som už starý asi chcem len

tak nezávezne hľadať

stále novú lásku






Poznámky k tomuto příspěvku
Megaira (Občasný) - 24.4.2014 > jj, to je to dohánění radostí bezstarostného mládí :)

<reagovat 
 Mukosolvan (Stálý) - 24.4.2014 > Megaira> Máš pravdu.... a u mňa to vyzerá že o desať rokov budem doháňať čo som teraz zameškal...
<reagovat 
 Megaira (Občasný) - 25.4.2014 > Mukosolvan> Tak příjemnou zábavu.. ;)
<reagovat 
 Mukosolvan (Stálý) - 25.4.2014 > Megaira> Tak dík...ahoj
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.4.2014 > ...mě se líbí ten příběhový autentický styl ve formě volné poezie... Doháníme všichni, nikdy nedohoníme.... Ale cestou se občas přihodí něco nečekaného, nasměruje nás jinam, a velmi "vypasená a nesnesitelně přítulná" depka přibrzdí :-))... Dá se s ní žít...
<reagovat 
 Mukosolvan (Stálý) - 25.4.2014 > Mima> Dík, že sa ti to páčilo. Raz mi jedna baba povedala:"ty si myslíš, že iba ty máš problémy, ja som sa vždy divil, lebo ja som mal vždy potrebu o svojich problémoch rozprávať a obdivoval som človeka ktorý mal rakovinu a nerozprával o tom, je to asi také vyplakávanie a aj tak ti nikto nepomože a máš pravdu s depkou sa dá žiť a dalo by sa ľahšie žiť keby bolo tej zábavy viac a aj práce ktorá by človeka bavila....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 26.4.2014 > Mukosolvan> ..."jasná řeč":-)), v práci, při běžných povinnostech a spánkem stráví člověk většinu života, takže těžko pak dorovnávat vzniklé nesoulady. Co se týče potřeby sdílení, naprosto chápu, on si člověk až teprve přitom jasně formuluje své pocity, ani ho nikdo nemusí naplno poslouchat... Někdy pomůže úplně cizí osoba, unese asi lépe hořekování neznámého..., a pošle "někam dál" zase své starosti. Také chovám obdiv k lidem, kteří si svá trápení nechají pro sebe, ale Ti nejbližší mohou pak mít pocit lítosti a viny, že nebyli dost "nablízku", když někdo z nejmilejších trpěl ... Je to o soukromé volbě, a nedá se pak nic už napravovat... A nakonec, depka je sviňa, která nepřijímá "do salónu" a brání se všemožně-možné zábavě, dokud řádně neproběhne, a znovu načas zase poleví. To je pak dobře "i v lese", s lidma i bez nich..., kdy se hodí něco tvořit, cokoliv, třeba vizualizovat si své plány..., někdy se i poštěstí..., a neskutečné se stane ještě skutečnějším...:-))...
<reagovat 
 Mukosolvan (Stálý) - 27.4.2014 > Mima> Možno keby niekto vedel čo by si potreboval aby si netrpel bol by človek úplne iný a mal by silu niečo robiť pre svoje deti, lebo povačšine som ako keby som nežil a niekedy raz za dva roky zavonia tráva. Potreboval by som asi ťahúňa aby so v sebe objavoval to čo tam viem, že je. Viem, že by stačilo zaujímavo sa rozprávať trocha si vypiť a som niekde inde.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter