Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
předpředpředpředvčerejší
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mademoiselle secret (Občasný) - 24.4.2014 > co říci...dle mne velmi povedené
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.4.2014 > krásné, protože idylické a měkké..

až teď si uvědomuju jaký kontrast hluku a vřavy na mostě (jezdící tramvaje, prášící auta, úzký chodník) a velkorysého prostoru a pomalého plynutí pod mostem (jak se ty lodě neslyšně šinou do plavební komory, která se napouští docela tiše..)
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.4.2014 > pořezaná_sluncem> nojo, idylka
vidíš, bylo by pěkné, kdyby si našinec dokázal uchovat podobný kontrast mezi vrchní slupkou každodennosti a svým nitrem... ovšem, jasně, pod mostem je naděláno a ty lodi, ty taky nejsou všechny hezký
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 24.4.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > do háje, to je pěkné, to bych v životě nenakreslil
Body: 5
<reagovat 
cogergsum (Občasný) - 25.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 25.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 25.4.2014 > No páni, smekám! Nemám co dodat, než: Precizní, věrohodné a živé. Dokonalost sama!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 25.4.2014 > Pořezana sluncem ma ovela brilantnejsiu kresbu a to urcite vidis.
Napriek tomu horna cast sa mi paci postavicky hore maju zivot
a atmosferu.
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.4.2014 > baska> to je jasná věc - ostatně, já to tu nepublikuju jako nějakou soutěž nebo závod - baví mne sem dát obrázek, který jsme kreslili ve stejnou dobu na stejném místě. Konečně, přijde mi, že to pro zdejší komunitu může být zajímavé zpestření. Co se týče kreslení architektury, městských vedut atd. - to je něco, v čem se Pořezané těžko můžu vyrovnat. Její pérovky mají svébytnou manýru, jsou to obrázky, jejichž autorku, kdo viděl nějaké její práce, lehko rozpozná.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 26.4.2014 > hloupy ivan> právě ta ostrost na jejích kresbách mi přijde taková-definitivní,kdežto tady je to měkoučké a ponechané fantazii!-
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 27.4.2014 > Moc hezká kresba*** krásně vybudovaný první plán ***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 27.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 27.4.2014 > Je to fajn vidět tady dvě kresby téhož od dvou autorů. Oba dva kreslili stejný motiv ze stejného místa a vznikly dvě absolutně rozdílné kresby. Kreslířsky vyspělá Pořezaná nakreslila zajímavou a živoucí kresbu jednoho pražského zákoutí (i když pořádně ujela v perspektivě mostního oblouku) s mistrně nahozenou vzdušnou perspektivou, zatímco Ivan nám předkládá začátečnickou kresbu (i když se oproti minulým kresbám o hodně zlepšil). Pořezaná se soustředila na kresbu jako celek, na vyjádření atmosféry místa a na její kresbě vše se vším souvisí. Nezobrazuje zbytečné drobnosti, vše je pouze nahozené zkušenou rukou – a vše žije.
Ivan se dopustil začátečnických chyb. Soustředil se na detaily na úkor zobrazení celku. U něho je výsledkem spíše studie mostního sloupu s kamenným zábradlím a vše ostatní je pouze jako na doplnění ústředního motivu. Ale jak jsem už napsal, hodně se zlepšil.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.4.2014 > čtenář> Nu snad, dosud jsem ten rozdíl takhle pregnantně neviděl :) - možná jsem věčný začátečník a od posledně se zlepšuji. Je to výborné vědět, že dělám po letech najednou rychlé pokroky, jakkoliv je nevidím, to je prima.
Jinak souhlasím s tím, že kresba Pořezané je vzdušnější, má větší perspektivní hloubku a že si obraz, řekněme, více vodí, plánuje, rozvrhuje - přistupuje ke kresbě jako k obrazu s předem daným rozvrhem. Její výsledek je v řadě ohledů jistě o mnoho lepší, než ten můj.
Komentář, i když anonymní, není sprostý. Toho si vážím.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.4.2014 > čtenář> to jsou teda názory.. a ty pojmy(!!)- kreslířsky vyspělá, mistrně nahozená začátečnická chyba.. to teda zírám...
:-))
<reagovat 
DUNNKIN (Občasný) - 5.5.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.10.2014 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter