Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když spíš... z kolekce Když spíš...
Autor: Rickenharp (Občasný) - publikováno 3.3.2003 (19:40:45)
další ve sbírce>
 

Jsi tichá louka za soumraku,

kam k spaní uléhám.

Jsi moje tresty bez útlaku,

které tak snáším rád.

 

Jsi divoká jak bystřina,

co ledovým svým chladem,

mé srdce v dlaních zahřívá

a tiše šeptá amen.

 

Jsi můj mechový chrám lásky,

kam putovat chci každý den,

pak každý večer do dálky

hledět jak v tvůj horký sen.

 

Jsi koťátko, co nevrní

a dobře o tom víš,

že tvoje lásky mámení,

mě uchvátí,

                                když spíš…



Poznámky k tomuto příspěvku
maxicka (Občasný) - 3.3.2003 > .. krásně něžňounký.. snad bych jen pozměnila verš "jsi moje tresty" na "jsi mými tresty".. to zní češtěji.. příjemná pocitovka..
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 4.3.2003 > Třetí sloka je nejvíc mimo rytmus a možná by to bylo hezké i bez ní. Mě osobně trochu ruší. Ale cekově je to opravdu jemné a něžné a poslední sloka to moc hezky uzavírá.
Body: 3
<reagovat 
čtenář Čulda - 4.3.2003 > Hezký Péťo tak se hezky snaž ať brzo může vyjít druhý díl:-)
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 4.3.2003 > Naty je zbytecne laskava
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 4.3.2003 > Filip Sklenar> Já už jsem holt taková. Snažím se být laskavá, kde můžu. Jestli zbytečně, to je diskutabilní otázka. Ale i já uznávám, že někdy laskavost není na místě. To ovšem podle mne není tento případ.
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 4.3.2003 > Filip Sklenar> objevil se nám tu velkej drsňák, huf začínám se ho bát :o)))))))))))))))))) dík za kritiku :o)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.3.2003 > Ale jo, je to milé. Adresáta to určitě potěší. A že to není žádná velká poezie? Nu což. Příště se povede. V prvních dvou slokách se mi líbí rytmus.
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 5.3.2003 > Doporucuji si precist dilo Jakub a jeho pan od Kundery, predevsim brilantni predmluvu. Je tam zajimava pasaz o mladem basnikovi, jenz chce znat pravdu o svem dile... "Vase verse stoji za hovno a nikdy nebudou lepsi," pravil Diderot. Drzme se toho i v pripade Tve "poezie". Je mi lito. Nenajit rym k "lasce", to uz vyzaduje znacnou miru neumetelstvi. Pro Tvou informaci - napriklad, podrobne se rozepisovat nebudu. Rym netvori koncovka, nybrz slabika. -sky a -lky, netvori rym. Nejtragictejsi ovsem nejsou ani Tve pravopisne chyby. Je to slabomyslnost versu.
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 7.3.2003 > Filip Sklenar> je mi líto tebe, sám jsi nic moc nestvořil a takhle hodnotíš? Ale prosím tě, vážně si myslíš, že na to máš? No tak, zkus se zbavit přehnaného sebevědomí, působí to arogantně.
<reagovat 
Cat (Občasný) - 7.3.2003 > nevim,me osobne se to libi moc,je v tom strasne moc citu a je to o necem,spousta basni muze mit sebe lepsi rymy,ale kdyz uz ty rymy davaji vyznam,tak uz dost casto nema jednotliva sloka vyznam pro zbytek basne:Ja to povazuji za celkem povedené dílo,které svůj význam a k tomu významu odpovída i cit,se kterym je psané.A zabývat se přesností rýmu je dost malicherný,mrkni se do teorie literatury,kde más spoustu možností jak psát...a gramatika?O tu tu taky zas tolik nejde,ja to spis vidim jako normalni prepis,kdy myslis rychlejc,nez pises...
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 7.3.2003 > Ad autor - tak do hadky s dotcenym autorem se znova zatahnout nenecham... Pro podrobnosti si zalistuj ve foru. Opakujme jen, ze kritik (kdybych byl tak drzy, ze bych se za nej prohlasoval) nemusi sam vubec nic tvorit.
Opakuji strucne tve chyby. Rym nepasuje k rymu (lasky/dalky, uleham/rad atd.) Gramatika je smesna "Jsi moje tresty" - Snad jsi MYMI tresty? Basen je slaboducha.
Ted ocekavam odpoved, v niz bude napsano - cheche, Sklenar nepochopil novatorsky jazyk a volnou formu basne. Che che, ale jo.
<reagovat 
 Cat (Občasný) - 7.3.2003 > Filip Sklenar> nebud tak prisnej,urcite ma kazdej jiny nazor a je dobre ho napsat,stejne tak napsat,co si myslis,ale ty chybicky tu podle me nejsou tolik podstatne a mimo to netvrdil o sobe,ze je v psani nejakej profik,tady mas vetsinu zacatecniku a asi by to chtelo,podle toho trochu vyjadrovat nazor a ted to prosim neber,jako ze kritizuju tebe,to nechci,jen je zbytecny z kritiky delat hadku..
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 8.3.2003 > Mila Cat... Nick Rickenharp mne jiz nekolik dni prudi svymi ublizenymi vylevy. Kdyz neco poseru a jiny mi to rekne, tak proste zacouvam a priste se pokusim nenechat se tak blbe nachytat. Pruzeni probiha pod mymi poznamkami, pod mymi rikadly z nudy, na foru i po mailu. Pruzeni nemusi mit hlavu ani patu, ale presto prudi. Pojmenoval jsem veci tak, jak zaslouzi, a za to se mne rozhodl nick Rickenharp uprudit k smrti.
<reagovat 
 Tyranosaurus (Občasný) - 19.3.2003 > Filip Sklenar> konecne nejakej poradnej kritik.rickenharp zrejme zapomnel co znamena,kdyz mackne na:,,autor ma zajem o hlubsi kritiku sveho prispevku,,...bleeee
<reagovat 
Tyranosaurus (Občasný) - 19.3.2003 > rickenharp je.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter