Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Když hvězdy tiše umíraly... z kolekce Když spíš...
Autor: Rickenharp (Občasný) - publikováno 4.3.2003 (00:49:29)
další ve sbírce>
 

Když hvězdy tiše umíraly,

hlídal jsem tě před nocí.

Minuty rychle ubíhaly,

když dýchla jsi bezmocí.

 

Spala jsi a tváře tvoje,

hýčkal jsem si na prsou

a tak malé ruce moje,

snažily se Tě skrýt nahou.

 

Bál jsem se, že ten chlad noční,

k tvému srdci pronikne.

Bál jsem se, že jak voda říční,

pak mým rukám unikne.

 

Když hvězdy tiše umíraly,

na tvář vtiskla jsi mi polibek.

Ty chvíle myšlenky mé vypudily

a tvé horké tělo noční chlad.

 

Tak horkou láskou našich srdcí,

chlad noční jsme v dál zahnali.

 Usnuli jsme jak dravci, vlci,

když hvězdy tiše umíraly….



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 4.3.2003 > Tak jste si decka vrzli (doufam, ze super) - a ted se ucime gramatiku!!!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.3.2003 > Filip Sklenar> což gramatika...
<reagovat 
 Rickenharp (Občasný) - 4.3.2003 > Filip Sklenar> aaaaaaaaaaaaaa pán je zřejmě odborník :o) Chlapečku chlapečku, nutně si asi potřebuješ vrznout, protože vidíš sex i tam, kde není. Tohle o něm rozhodně nepojednává :o) Za tu gramatiku se omlouvám, ale nějak mi to už nejde opravit. Jo, a až budeš příště kritizovat, tak si vyndej ruku z kalhot, moc prosím :o)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 4.3.2003 > Chtěla jsem protestovat proti stylu a intonaci Filipovy kritiky, ale koukám, že na to stačíš sám. Až na to, že zklouzáváš do podobného stylu, což je škoda.
Ale k básni. Obsahově a výrazově se mi líbí až ke konci třetí sloky. Ty poslední dvě, podle mne, už ten výraz a obsah jakoby rozmělňují.
Horší je to s rytmem. Ten, bohužel, kolísá, kde může. Je to škoda, protože jinak bych to považovala za krásnou báseň. Ten cit a jemnost výrazu by stály zato, věnovat trochu víc pozornosti formě, která by je doprovodila, ne-li umocnila. Takhle jim to ubírá na působivosti.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 5.3.2003 > Mily priteli, ruku v kalhotach mi drzi jini krasavci... Kazdy den jini. Ceskou gramatiku (pravopis) se prosim nauc, a nebo se na to vyser. Nemas jinou moznost. Pravidla pravopisu plati pro vsechny.
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 5.3.2003 > Dám ti malou radu - oprava textu není problém, otevři si vlastní příspěvky, vpravo klikneš na edit, text se otevře, provedeš úpravy a dole vpravo dáš uložit příspěvek. Toť vše, nic to není  , to já jsem se jinak lopotil s blbě vloženým prvním obrázkem.
<reagovat 
Cat (Občasný) - 7.3.2003 > já docela souhlasim s Naty...,ten rytmus to opravdu dost ruší,jinak by byla určitě hezčí,když se na to podíváš a malinko poupravíš,myslím,že to bude super..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter