Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Národ sobě
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 22.5.2014 (11:09:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
beljaksen (Občasný) - 22.5.2014 >
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 22.5.2014 > Co tohle je do prdele?
<reagovat 
Mima (Občasný) - 24.5.2014 > ...dost zajímavá "slátanina"...:-))...
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 24.5.2014 > Mima> to jen detail, kolik asi lidé museli přispět, aby bylo možno postavit tak skvostné národní divadlo ... přispěli by i dnes - vůbec někdo? ...
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 27.5.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 28.5.2014 >
Body: 5
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 25.5.2014 > ne
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 25.5.2014 > dagmara> co ne? když tě to vůbec neoslovuje, tak jen nějakej canc ne stejně není k ničemu, jen jsi za nafoukanou krávu, milá dášo
<reagovat 
 Čtenář - 25.5.2014 > vosička> za nafukanu kravu si tu ty draha vosicka...
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 26.5.2014 > čtenář> tak dobrá, já jsem kráva, a ty seš mořská kráva!
<reagovat 
 dagmara (Občasný) - 27.5.2014 > vosička> Dámo, to je nejskvělejší foto, co kdy bylo nafoceno!!!
Národ sobě - ale který a proč tak upadl?
Body: 5
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 27.5.2014 > dagmara> dagmarko, snad vše to dodatečné bodování myslíš ironicky, ale technická dokonalost fotky - forma není dle mého názoru vše, myslím, že označení "náladová" fotografie může vyjádřit i obsah, třeba i ta nedokonalost provedení je součástí nebo i záměrem ---- jinak Národ sobě je nápis nad oponou Národního divadla v Praze na Národní třídě, neb na své první ryze české divadlo uspořádalo v letech 1845-1851 první sbírky mezi lidem vlastenecké sdružení kolem Františka Palackého, českého historika - jen pro tvou osvětu, abys nezůstala českou historií zcela nepolíbena.
<reagovat 
 Čtenář - 29.5.2014 > vosička> ak ti to pomoze, tak to hore nazveme "naladova picovina" lebo fotka to nie je, nemas talent a nie si schopna ani zapojit tych par mozgovych buniek... takze ano robis "naladovky" = "naladove picoviny, ktore nie ze su technicky nedotiahnute, ale su priam definiciou toho, co znamena debil s fotakom v ruke, ktory nasledne zo seba este robi vacsieho kretena akoze mudrymi recami".

<reagovat 
dagmara (Občasný) - 29.5.2014 > Jéje, vůbec jsem ani netušila co je to Národ sobě - děkuji, že jsem byla poučena, proto se omlouvám uza svou malomyslnost, nevědomost, idiotismus a dávám 5xD a 5x5!!!
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 29.5.2014 > Kdopak nazval vosičku nafoukanou krávou? Vždyť tady šíří osvětu!!! Věděli jste vůbec, že existuje Národní divadlo? A ta nádherně nafocená světla v něm? Asi tam nikdo z nás nebyl - vosička nám to zprostředkovala svým nádherným a neopakovatelným fotem a poučením. Styďme se! To nedokážeme, my nepoučitelní analfabeti!!!
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 29.5.2014 > dagmara> dagmarko, nechtěla jsem, aby ses kvůli mě stala hysterkou --- je to odfláklý detail z národního, protože už neexistujou vlastenci, takže to už je jen mázlá zašlá nostalgie, technickou dokonalost nelze hledat, pravda, tu u mě moc nehledej, jde mi o pocity nebo jinej záměr --- to ty jsi ta technická detailistka, puntičkářka, jinej vesmír, nejspíš fotograficky studovanej, já jsem jen amatérskej pokuston o vyjádření mýho náhledu na svět všemi možnými i nemožnými (doslova) způsoby --- ale malá poznámka - totem NENÍ akademická půda, kde se mýmu fotopokoušení můžete smát, souhlasím, ale mě to baví, ať mi budeš dávat třeba -100xD, mně je to fuck, je to můj náhled, můj estetickej možná z tvýho pohledu nevkus, ale tenhle náhled mi nikdo nevezme. Přeju ti hodně zdaru, nechci žádný boj, ale třeba se nakonec přece jen obohatíme o své náhledy (fotovyjádření je jen má radost, ale ne můj umělecký záměr, možná ale že nějakou z těch mejch divnejch fotek nakonec použiju jako doprovod ;-), třeba požádám i tebe ...). Měj se.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 10.3.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter