Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Španělská...
Autor: Tilia (Občasný) - publikováno 5.3.2003 (13:20:20)
Pozvedni muletu bílou
torero z nejsmělejších
a Sagrada Familia
se úlevou rozpadne v prach


Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 5.3.2003 > co je Sagrada Familia?
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.3.2003 > Já se domnívám, že je to známá stavba ještě známějšího španělského architekta. Alespoň doufám.
Ale co je to muleta?

Někdy si fakt připadám jak nedouk.
<reagovat 
Tilia (Občasný) - 6.3.2003 > Muleta je ten červený hadr, kterým se býk dráždí. Je to takový můj malý protest proti koridě. Bílá muleta jako bílý prapor, kterým máváme, když chceme ukončit spor. Sagrada Familia je katedrála od Gaudího stojící v Barceloně. Kdyby se tady všichni vyzpovídali z utrpení, které těm nebohým zvířatům připravují, z napětí těch pocitů by chrám určitě spadl  i úlevou, že nesmyslná a zrůdná zábava končí...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.3.2003 > dík... koridu taky nerada...
<reagovat 
afro (Občasný) - 6.3.2003 > Krásná myšlenka...prostě pecka! Díky za slovníček. :-)
<reagovat 
rabako (Občasný) - 10.3.2003 > uuu... tak bez teh vysvetlivek bych to nezvladla... :o)
jeste neco - jen takova mala poznamecka, co kdybys priste jen napsala vyznamy tech slov (kdyz se na ne nekdo pta) a nepsala vyznam basne? :o)
Pak by totiz ctenar jen precetl ty vyznamy (slova, kterym nerozumi , by mu dala smysl) a vic by mohl zapoit fantazii! :o)
To ja jen tak, pro priste...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter