Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na Břehu Snů
Autor: DevCageR (Občasný) - publikováno 9.6.2014 (23:45:24)
VELKÁ PROSBA MILOVNÍKŮM KOMIKSU

Na crowdfundingové platformě Kickstarter dokončujeme kampaň pro naší snovou fantasy grafickou novelu "Na Břehu Snů" (On the Coast of Dreams). Prosím, klikněte si na projekt níže, pusťte si video, přečtěte si o něm a pokud se Vám bude komiks líbit, podpořte nás. Hodně to pro nás znamená.

Pakliže nemůžete podpořit finančně, podpořte nás alespoň sdílením tohoto odkazu >> http://bit.ly/ksonthecoastofdreams na Vašem Facebooku, Twitteru, Google+, na Vašem blogu nebo webovce nebo zkrátka sdílejte tento příspěvek. Pomozte šíiřit náš projekt a dostat ho do podvědomí lidí, kteří komiksy chtěji podporovat a sami by si tento příběh rádi přečetli. Každá koruna, každé shlédnutí a každé sdílení pomůže.

ČEŠTÍ PŘISPIVATELÉ MAJÍ POŠTOVNÉ ZDARMA (stačí zatrhnout při výběru pledge "shipping to US" v levém spodním rohu)

POKUD SI KOMIKS V PAPÍROVÉ VERZI (PAPER PACK NEBO VYŠŠÍ PLEDGE) KOUPÍ ALESPOŃ 300 ČECHŮ NEBO SLOVÁKŮ, DOSTANOU KOMIKS AUTOMATICKY V ČEŠTINĚ!

Díky všem, kteří nás touto cestou podpoří!


Poznámky k tomuto příspěvku
Grafik (Občasný) - 10.6.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 10.6.2014 > Robíte si tu reklamu, komiksov je po celom svete ako natrtkanych
zarobte si sami svojou pracou a nežobrite tu.
Sem toto vobec nepatrí, ako aj iné kraviny, čo sa tu v poslednej dobe produkujú.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 12.6.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 12.6.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 13.6.2014 > :-) :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jergon - 9.8.2014 > Pěkně nakreslené, i ten příběh vypadá slibně, já si určitě koupím...:-)
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 1.9.2018 > :O)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter