Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak jsem se naučil plavat
Autor: jaxitaxi (Občasný) - publikováno 7.3.2003 (00:55:54)

JAK JSEM SE NAUČIL PLAVAT

 

 

Rád vzpomínám na své mládí. Na doby, kdy jediné mé myšlenky směřovali na sport, zábavu a holky. Představoval jsem si se jak ty hrdinové z amerických filmů. Urostlé tělo, samý sval, okouzlující úsměv, inteligentní, odvážný, zručný i nápaditý. Kolem mě spoustu nádherných dívek jen v bikinkách, které mě upřeně sledují svými obdivnými pohledy. Ostatní kluci mají přede mnou respekt, obdivují mě a tiše závidí. Tak jsem se viděl a byl přesvědčen, že mě tak vidí i ostatní. Často jsem stával sám před zrcadlem na špičkách, se zatáhnutým břichem, zaťatými svaly, šátkem přes odstáté uši a trénoval úsměv, aby mi nebyla vidět rovnátka.

Občas jsem chodil na místní plavecký stadion. Jelikož jsem neuměl vůbec plavat, tak jsem tam tak seděl, usmíval se na ty slečny v plavkách a čekal kolik se jich u mě zastaví. Vždy jsem nakonec došel k závěru, že se přede mnou asi stydí a bojí se mě oslovit. Jednou jsem si všiml, že plavčík odešel. To byla moje chvíle. Oblékl jsem si červené trenýrky, sluneční brýle, vzal si píšťalku a dalekohled, do ruky plovák a vykročil se zatáhnutým břichem okolo bazénu. Po prvním kroku jsem ještě zjistil, že ten plovák má provaz. To už jsem však ležel rozpláclý na zemi. Zvedl jsem se     a hrdě vyrazil vstříc zamilovaným pohledům všech žen v okolí bazénu. S okouzlujícím, inteligentním výrazem jsem jen čekal až mě nějaká osloví.   A skutečně. ,,Pane plavčík, tam se někdo topí!", pokusila se  mě sbalit, což bylo docela fajn, ale mělo to jeden háček. Fakt se tam někdo topil. Já se však zachoval jako opravdový, zkušený hrdina. Hodil jsem tam plovák, což jsem měl okoukaný   z televizních seriálů. Přitáhl ho lanem k sobě a hodil znova. A tak pořád dokola, dokud jsem se netrefil k tomu dítěti. Nakonec jsem ho vytáhl, jenže hned na to jsem neudržel rovnováhu a spadl do vody. Kopal jsem, plácal jsem, volal jsem, sípal jsem, prosil jsem, spílal jsem, prskal jsem a lidi jen  nechápavě zírali. Ta slečna nakonec pochopila, že ty plavčické trenýrky nejsou zárukou toho, že umím plavat    a vytáhla mě z toho dětského bazénu. Dokonce jsem dostal i dýchání z úst do úst, heč! Ale to už bylo od plavčíka, jenž se mezitím vrátil. Ten plavčík pochopil vážnost situace, že tu nebyl a že jsem ho zachránil od maléru a splnil mi mé přání.

Od té doby dělám tady na plovárně pomocného plavčíka. Jen tak se tu promenáduji a balím holky. Obzvláště mě nasazují před zavíračkou, když potřebují vylidnit bazén. Až návštěvníci zmizí, učí mě tem plavčík plavat. Začátky byli těžké. Nejprve na suchu, pak ve sprše, vaně, poté už v bazénu přivázaný na tyči a nakonec sám i bez křidélek. A tak končí příběh jak jsem se stal okouzlujícím idolem a jak jsem se naučil plavat.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Troplis (Občasný) - 7.3.2003 > Ten pravopis, to je něco - začátkové možná byli, ale začátky byly. Nejsi náhodou Číňan?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.3.2003 > vidíš, k čemu jsou dobrý ženský - i plavat se díky nim jeden naučí...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 7.3.2003 > Eh, eh, eh....dneska je na Totemu špatný den....
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 7.3.2003 > mě to vůbec tak hrozný nepřipadá, navíc to skoro nikde neni trapný, což u je u "veseleho" textu dost veelké plus.
Body: 1
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.3.2003 > Dost strasny a dost banalni. Trapny mista by se taky nasly.
<reagovat 
čtenář iglika - 9.3.2003 > No, četla jsem i lepší fejetony.Ale máš dobré jméno, jako jedna punková kapela (mám ráda punkáče)...
<reagovat 
princezna (Občasný) - 9.3.2003 > Ani to, že máš údajně jméno jako punková kapela ti nepomohlo... Jenže když odmyslím pravopisné chyby bijící do očí, tak ti v podstatě rozumím a vím, cos chtěl říct. Možná by to ale bylo lepší jako vyprávěná historka, za níž by následovala hned další, aby nebyl čas se nad ní pozastavovat... A přesto, že tomuto příběhu moc nevěřím, oceňuji pokus o upřímnost a nebojácnost udělat si srandu sám ze sebe.
Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 10.3.2003 > ... mně to tak špatný nepřipadá, zvlášť ten nápad s plavčíkem, který neumí plavat je dost dobrý
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 7.3.2003 > "Predstavoval JSEM SI SE, JAK TY HRDINOVE..." Dal nectu, abych se takto psat nenaucil.
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 11.3.2003 > Filip Sklenar> To je škoda, páč jsi o hodně přišel! A nezapomeň - chybami se člověk učí (zvláště těmy cizými)
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 11.3.2003 > Mě se to teda líbilo dost, je to humorný, nenudí to a o to jde. A nevadí mi, že to není fejeton. Pasáž před zrcadlem zvlášť povedená.
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 11.3.2003 > Tak jsem to na Sasovu radu docetl a rad bych prohlasil, ze si uz od nej radit nedam. :-)
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 12.3.2003 > Filip Sklenar> Jo, klidně to prohlaš. :)
<reagovat 
čtenář PK - 31.1.2014 > Více povídek zdarma ve formáto e-knihy ke stažení na http://www.pkweb.eu/prodej/povidka-e-kniha/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter