Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce POMSTA z kolekce ABSOLUTNO
Autor: VEČERNICE (Občasný) - publikováno 11.3.2003 (00:10:40)
další ve sbírce>

Hodiny a dny plynou

Však ty jsi s jinou

Moje noci utrpením slynou

Ale tvůj život je jednou vinou

Nad mých snů kotlinou

Všechny naděje se rozplynou

Moje muka pominou

Když vaše srdce zahynou

Mojí pomsty šípy jen těžko vás minou

Polomrtvé v krvi zahrnu vás hlínou!



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 11.3.2003 > Pripomina to rytmickou konstantu Jary da Cimrmana. (Pouzivam ponekud slozitejsi formu takzvanou zdvojenou konstantu...)
Hodiny a dny plynou - tydlidydlida
Vsak ty jsi s jinou - juchajda
Moje noci utrpenim slynou - tydlidydlida
Ale tvuj zivot je jednou vinou - juchajda
Nad mych snu kotlinou - tydlidydlida
Vsechny nadeje se rozplynou - juchajda
Moje muka pominou - tydlidydlida
Kdyz vase srdce zahynou - juchajda
Moji pomsty sipy jen tezko vas minou - tydlidydlida
Polomrtve v krvi zahrnou vas hlinou - juchajda

Kladem basne je to, ze je alespon bez pravopisnych chyb, to mame za ctyri, a ze neni vyvedena v agresivni barve rose... Tak za tri.
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 11.3.2003 > Filip je příliš schovívavý.......ale líbí se mi poslední řádek
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.3.2003 > "Nad mých snů kotlinou
Všechny naděje se rozplynou"

to je pěkný obraz a pak ještě:

"Polomrtvé v krvi zahrnu vás hlínou!" to je taky pěkné..

možná kdybys zkusila oprostit se od toho rýmování (které ti to malinko sráží, protože je takové trochu moc za každou cenu..) a pro začátek se pokusila jen tak se někde posadit, udělat si čaj - někde úplně v klidu - a pak začala psát, přičemž by ses nenechala při psaní rušit tím, že v básni musí být za každou cenu rýmy (místy to v této básni vypadá, že obsah podřizuješ formě, víš? Jako že máš pocit, že na určitém místě musí být rým a podřizuješ pak tomuto požadavku obsah). Zkus se úplně uvolnit a bez ohledu na formu vyjádřit, co skutečně vyjádřit chceš.. Myslím, že to je pro začátek důležité - naučit se otevřít si cestu k sebevyjádření (i kdyby to mělo být na úkor "líbivosti"..).

Jak už jsem napsal, pár míst v básni považuji za nadějná a vydařená (něco v sobě máš, co chce být sděleno a jež má co říct..).. Jen se sama musíš dopracovat k nějakému svému způsobu (sebe)vyjdření..

To co jsem ti napsal vyýše (v prvním odstavci), neber ode mě jako poučování.. Je to jen můj názor, jenž ti nevnucuji..:) Ahoj, a nevzdávej to..:)

<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.3.2003 > Ehhmmm. Tak to nevím, zdali se tady dá najít aspoň jedno plus. Je mi líto, že jsem slepá a nevidím je.
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 11.3.2003 > Až moc velký písmo, chceš se prosadit za každou cenu, usoudil by asi psycholog. Jinak lepší než minule, ale na studentku žurnalistiky a blázna do umění stále dost slabé. Podobné kusy tu prezentují nedospělé děti, u nich se ty rýmovačky dají pochopit, ale proč jsi sakra tak sešroubovaná tou snahou "dokonalého" verše?
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 11.3.2003 > teda devce fakt ne... pozadi je lepsi, zkus este zmensit pismo a nech plynout slova... nenut je, nelamej, neublizuj jim...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 11.3.2003 > jo, ty polomrtvoly jsou dobrý... ;o)))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.3.2003 > Ne že bych se k tomu nechtěla vyjádřit, ale všechno už bylo řečeno. Kdybych měla zrovna šťouravou náladu, podepsala bych se pod Filipa, kdybych měla laskavou a tolerantní, podepsala bych se pod egila. Oba mají svým způsobem pravdu. A protože mám dneska náladu takovou nijakou, osciluji nerozhodně mezi oběma způsoby hodnocení.
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 11.3.2003 > já nejsem zlý... jen když jsem zahnaný do kouta.

co to má znamenat? to se v posledních pár dnech šíří mezi blábolivými grafomany horečka nutící je přihlašovat se na literární servery? co jsem komu udělal?
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 12.3.2003 > Pomsta? To opravdu, ale ZA CO?
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.3.2004 > konečně mám tu čest číst poezii místní legendy a ikony večernice....zážitek nezklamal...:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter