Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce VYZNÁNÍ z kolekce ABSOLUTNO
Autor: VEČERNICE (Občasný) - publikováno 12.3.2003 (18:38:49)
další ve sbírce>

Jen Tebe miluji

Na plátno srdce Tvou lásku vyryji

V duši svou touhu zpytuji

V hloubi Tvého nitra putuji

Tvé sexy tělo v dlaních pěstuji

Bohyni lásky mailuji

Že touhy mé tělo spalují

A jenom toho lituji

Když dálky nás vzdalují

Tak moc Tě miluji

Že se s Tebou pomiluji

I ve sluji

Na řece Metuji

Po které vesluji

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 12.3.2003 > I ve sluji Na řece Metuji Po které vesluji - to mi přijde docela vtipný... jinak mi to moc nového z hlediska poezie nedalo :-(

<reagovat 
Troplis (Občasný) - 12.3.2003 > Musíš se učit, hóódně učit, děvče...
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 12.3.2003 > Myslim, ze si z nas opravdu ze vsech dela srandu. Ale kouli dam presto
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 12.3.2003 > Filip Sklenar> Tak toužebně jsem dofala, že budu první, Filipe, kazíš mi radost!

Autorce: Tvůj úpěnlivý mail mne zastihl, opravdu myslíš všechno to, cos dosud předložila, vážně? Jsi nenapravitelná, nebo druhé já maestra MrDa, a taháš nás tím rádokrasobyslověním za nos. Koukám, že i měkkýš Troplis se neudržel, tak to taky zkusím. Něpotěšilas mne (navíc mi kradeš část identity, na Večernici i Jitřenku mám monopol), a tak ani já tě nepotěším.


<reagovat 
stefan (Občasný) - 12.3.2003 > .. No, radeji to nemysli vazne..-)), ale je videt, ze proti chuti zadny disputat..-)
Venuse, uz je mi to jasne..-))
<reagovat 
Leora (Občasný) - 12.3.2003 > Dneska už to není ani na 4.....ještě nikdy jsem to neudělala, ale tohle je hrozné! Ještě s tou Metuji..děs!Promiň.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 12.3.2003 > Sluje v Metuji - to je tak geniálně vymyšlená pitomina, že to VÁŽNĚ míněno prostě být nemůže:)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 12.3.2003 > Zirael, veris, ze jsem z te persiflaze podezrival a) Tebe, b) egila, c) Venusi nebo Kelly.
Mame tady hon na Roberta Davida!
Ale Dusan jako spravce site by jej mohl vycenichat hned.
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 13.3.2003 > A já si myslel, že čtenáři Totemu podobnou báseň nadšeně příjmou. No jo, co je moc, to je moc.
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 13.3.2003 > holka prosim priznej se ze si z nas delas srandu...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 13.3.2003 > No, aspoň je trochu živo, že ano? :-))) Já jsem taky přesvědčena, že nás někdo tahá za fusekli a tajně se hihňá tomu, jak se tu rozhořčujeme. A jestli ne, pánbůh s Večernicí a zlé pryč. :-))) Mimochodem, to srdíčko je ještě odpornější než ta myš posledně.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 12.3.2003 > Venuse, TAK ONA TO OPRAVDU MYSLI VAZNE?
Uz vim, s kym smis v ramci plneni sluzebnich povinnosti spavat, tady se to hodi k tem srdickum. Takze, milacku, priprav se.
JSI STEJNA JAKO TVA MATKA a tahne Te to predevsim ke tvemu bratrickovi, totiz Aresovi recenemu Mars. Narozdil od Tve matinky se jedna ovsem o vztah zakazany, nemanzelsky, zanasis totiz svemu partnerovi, chromemu kovari Vulkanovi. Nekteri znalci mytologie Te podezrivaji (jiste ne neopravnene) z pletek se svym synem, na cemz neni nic tak nepochopitelneho, jelikoz se jedna o samotneho Amora.
O tvych lesbickych sklonech se zpravidla taktne mlci, naznacuje se pouze, ze jsi casto obklopena nahymi nymfami.
Zatim jsem nenasel zminku o tom, ze by ses spustila i se zviraty, predpokladam ale, ze i v tomto smeru by se dalo neco vystrachat.
Mas pred sebou hodne prace, takze Cest PRACI.
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 13.3.2003 > Filip Sklenar> pro mne to není práce, ale radost. Vulkana (Héfaistose) ti ráda přenechám, smrdí lávou
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.3.2003 > Filip Sklenar> Filipe, zvířátka neeee!!!! Mňau!!! ;o))
<reagovat 
probably (Občasný) - 13.3.2003 > Tak tentokrát nemusím mít ani výčitky že nakomu moooc zkazím průměr. Začátky jsou krušný
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 13.3.2003 > Nářez ! Lepšíš se báseň od básně !
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 12.3.2003 > Verila bys, Kelly, ze ve dvacatych az padesatych letech 20.stoleti byla nezadanejsi pornografie ta, ktera znazornovala souloz zeny a psa? Jsem se nedavno docet.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.3.2003 > Filip Sklenar> já věřím všemu, co mi kdo řekne/napíše ;o)
<reagovat 
 afro (Občasný) - 14.3.2003 > Kelly> Náramně vtipná kočička. (to je poklona)
<reagovat 
afro (Občasný) - 14.3.2003 > Hááááárd cóóóóóre :-)
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 14.3.2003 > je to autentické?
<reagovat 
Kimmer (Občasný) - 16.3.2003 > Fakt doslva ubohý. ŘEKL bych, že podle toho, co o sobě píšeš budeš psát trochu lepší básně. Tví slavní vzorové tě jakvidím stáel ovlivňují v tvých rýmech, které jsou tak ubohé. Kdyby ti bylo pět (viz Prcek), a vyopracovávala bys to ve školce při volném času, tak by to pochopil, ale takhle!!!!!!!!! Je to poněkud až trapný, kotě!!
<reagovat 
 Platejs (Občasný) - 16.3.2003 > Kimmer> Ne, že bych se chtěl večernice zastávat ale raděj hodnoťr, až budeš mít taky příspěvky
<reagovat 
 Kimmer (Občasný) - 22.3.2003 > Platejs> Nedávno jsem to psal Dorblinovy /asi před minutou/ - jsem zde jako ten, kdo hodnotí.
<reagovat 
Raboire (Občasný) - 12.3.2003 > Ahoj Večernice, už čtu tvoji třetí báseň, a je to fakt skvělé. Nejvíc se mi libí, kolik máš vždycky ohlasů a jak to ty velké básniky sere. Nevzdávej se svého absolutního konstantního rýmu, aspoň je to nějaká opozice proti absolutně konstatnímu nerýmu. Ještě by jsi mohla přidat metrum. Až si vystavíš takovou poezií zakládající se na normě, pak tu normu můžeš pomaličku porušovat a možná, že teprve potom to bude nářez. Tak čau.
Body: 5
<reagovat 
 Prcek (Občasný) - 12.3.2003 > Radeček> Jinak se cítíš dobře? Vždyť je to strašný!!!! Tohle je na úrovni tak 5-ti letýho dítěte! Koukni se na ostatní co tady publikujou a pak možná pochopíš!
<reagovat 
 loomy (Občasný) - 3.4.2003 > Radeček> takze kdyz si odectes ty posledni 4 nedostatky tak je to tak za 4 a ne za 1, co?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.11.2003 > Krásné!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter