Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
znak
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 30.7.2014 (23:45:09)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 31.7.2014 > ..fikaná symbolika...:-))...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 31.7.2014 > Mima> Děkuju za koment. Pokusil jsem se vytvořit pozitivní znak, něčeho nového, čehož příchod cítím v kostech.
<reagovat 
Čtenář - 31.7.2014 > "čehož příchod cítím..."
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 1.8.2014 > až na tu šedou ta mi tam nesedí
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.8.2014 > ... pozitivní "Novou" budoucnost si přeje každý, a hodně se "To", člověk od člověka, liší :-)). Bylo by zajímavé vědět, kdo si co zúženě představuje pod tím znakem, a obecně by názorů a přání bylo určitě víc, než strun na harfě... Já např. cítím v kostech, že brzy přijde déšť..., takže jsem permanentně ve střehu s deštníkem při ruce, jinde ve světě by dali poslední kus dobytka za každý kanystr vody... A přesto ještě předtím nějaká zvířata obětují svým bohům a bůžkům...
Houslový klíč neznají, a přece zpívají... A prstů na rukou mají taky pět..., a Lásku hledá každý, je nejen nekonečná..., ale taky skutečná a všudypřítomná...
Uvšechvšudy , to jsem se zase rozkecala, ale ještě mám něco v zásobě... :-)) A pozitivní znak, dobrý znak...

<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 7.8.2014 > Mima> Harfa mě teda nenapadla. Oni krotí toho sráče Leviatana, tím nejlaskavějším spůsobem. Ale myslím, že ani tvůj výklad tomu neubližuje. V podstatě si myslím, že se tomu ani ublížit nedá. A jo, rozjela ses.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 3.9.2014 > "..chybí tomu


kořen, ukotvenost..:) ; ..ale ..intuitivně se mi to líbí. Stěží by


to vytvořil ..nedobrý člověk.
."
Body: 5
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 8.9.2014 > Zeanddrich E.> Chtěl jsem postavit protiklad k orlici nesoucí hákový kříž. Proto ten tvar. Leviatan nesoucí Zemi je mocný tvor obrovské negativní síly. Věřím, že máme-li se jako lidstvo posunout, musíme se přestat snažit ho zabít. Boj dobra se zlem musí přestat, protože nemá konce a stává se tak zdrojem nekonečného utrpení. Soudím, že převaha dobra spočívá v akceptaci zla a jeho zkrocení podle zásady: Co nelze udělat s láskou, nedělej. Dnes je Leviatan prezentován ekonomikou. Ta je tak přebujelá, že už na ní nikdo nemá vliv. Jsou jen ti, kteří jí na různých úrovních slouží. Leviatan pevně drží Zemi a nese ji, kam se mu zlíbí. Je třeba ho krotit a řídit s rozumem a láskou, což je naprosto logické. Něco tak velkého a mocného není dobré nasrat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter