Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prádlo
Autor: pilgris (Občasný) - publikováno 1.8.2014 (12:17:35)
čárový lept


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 1.8.2014 > ...čistá práce, čistý nápad..., "náznak jisté definice materiálu...", to je fakt k smíchu, či spíše k pláči...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marod (Občasný) - 1.8.2014 > Vybavil se mi Standa Holý. Je to milé a ve své jednoduchosti působivé.
Doporučil 
<reagovat 
paspartak (Občasný) - 2.8.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2014 > Ranný šípkový čaj tri krát prevarený sáčok. Slabulinký bez chuti a vǒne. Nepoteši ani nenaserie.
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2014 > super, ale ta trička bych "vyplnil" jiným vzorem - buďto diagonální šrafurou nebo malýma kroužkama. Potom by ty květinky na zemi vynikaly mnohem více a hlavně by dávala více smysl celková kompozice a byl by náznak jisté definice materiálu
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 1.8.2014 > čtenář> ha ha vůbec nic si nepochopil!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2014 > čtenář> Taky se přidávám - vůbec nic jsi nepochopil. Když jsi tak chytrý a neomylný, tak můžeš vyleptat svůj lept a vyplnit svá trička podle sebe, jistě budeš spokojený. Podle mne je kompozice obrázku v pořádku (uměl bych si představit štíhlejší formát, ale to je maličkost).
Grafika se mi líbí, má myšlenku a to se cení. (I když jsem několik takových a podobných obrázků už za svůj život viděl).
Nerozumím tomuto: "....a byl by náznak jisté definice materiálu". Co to je? Je to blábol, anebo je to myšleno vážně?
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2014 > čtenář> Já to pochopil, ale právě díky změnám které jsem navrhoval by to nebylo tak prvoplánové - ocenil bych více abstraktní přístup, nechat taky něco pro diváka s fantazií, neuzemnit ho jedním uzavřeným konceptem který navíc není kdovíjak originální, ale raději nechat více otevřených nápadů. Definicí materiálu jsem myslel artificiální materiál, nechat rozehrát v obraze (grafice) vlastní pravidla, ty vztahy nechat na divákovi, otevřít se a sdílet myšlenky, ne je jen předkládat.
<reagovat 
Focus (Občasný) - 3.8.2014 > S tím nádechem retro, šedé pozadí i kulaté okraje, to vše tu jde k sobě a líbí se mi to, ale co máme pochopit, nevím!!
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2014 > Tento nápad je dosť starý, spracovanie nezaújimavé. Bodka.
<reagovat 
Čtenář - 4.8.2014 > JJ ten nápad otřepaný technicky celkem průměr
<reagovat 
Čtenář - 6.8.2014 > PRVOPLÁNOVÉ
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 3.8.2014 > Zdravím vás všechny, je moc zajímavé sledovat diskusi o významu a smyslu mé grafiky aniž by bylo vysloveno, jak to pochopil či nikoliv. Samotnou by mě zajímalo, kdo jste to jak pochopil. Tak ven s tím,ať vím jakou informaci je tato grafika schopna předávat.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 11.8.2014 > pilgris> ...(ten, ta, to...) "třetí" teprve všechno jen krásné očekává, nebo je "Narcis", nebo o lásce "až za hrob" těch dvou nic neví, nebo se do toho nechce při ztrátě svobody, nebo se může jen závidět, když už "ulítly včely", nebo batole má zkraje v láskyplném prostředí všechny podmínky k tomu, aby šťastné pokračování rodu bylo zajištěno... Výkladů může být mnoho, proto mne trochu zaráží, že je to "téma už dávno obehrané". Jako první mě hned napadlo přísloví "Pro jedno kvítí slunce nesvítí "... Záměrně jsem si původní variantu nechala nakonec :-)), stejně se emočně nějak váže na předešlé.
:-))...
<reagovat 
 Čtenář - 5.8.2014 > pilgris> si nějak moc fandíš
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter