Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci dnešní z kolekce dnešní
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 7.8.2014 (16:52:58)
další v kolekci>








































Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 7.8.2014 > Paráda! :-)
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 7.8.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 7.8.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
alice (Občasný) - 8.8.2014 > Já bych tak trochu souhlasila s čtenářem, kresba je to výborná, ale je to tak trochu stejné, chtělo by to se někam posunout, např. ve směru čtenářových rad.
Body: 5
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > alice> :-) trochu souhlasit - to je něco jako trochu umřít :-)))

<reagovat 
 alice (Občasný) - 8.8.2014 > pořezaná_sluncem> No dobře...přesněji to může znít, s některými argumenty a doporučeními čtenáře souhlasím...:-)))))
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 8.8.2014 > Moc hezky. Libi se mi Tvuj styl.. To misto je mi povedome..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.8.2014 > Jeden spǒsob ako by sa dala celá tvoja tvorba posunuť je skusit grafiku. Konkretne lept čiarkový . Medena doska sa potom lepta v chloride železitom. Je to trochu technologicky zložite, ale vysledky sú
úžasné. Tvoja krajina, architektúra by získala makkosť. Pri takej zručnosti a talente by si sa v tom našla.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.8.2014 > ... stále obdivuhodné, horizont namalovaný ukazováčkem vnímám jako nějaký posun dál, více takových momentů ve Tvých kresbách! Zjednodušovat detaily není potřeba, ba byl by to přímo hřích, volná plocha okolo hustě jemně pojatého středu formátu úspěšně "pracuje", vyhlídka jak má být, a figury klidně zapojit do atmosféry, tam jsou ještě rezervy, ale i tak velmi působivá práce...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 7.8.2014 > uff to je nuda, vypadá to jako nějaký architektonický vizualizace, strašně neosobní a plytký, nejsi náhodou studentka architektury? ty kreslí všichni stejně a ten jejich způsob mi tvoje kresby připomínají. zkus při tom kreslení zavřít oči, třeba pak vypadne něco zajímavějšího ;)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> zajímavý názor..?
<reagovat 
 Čtenář - 7.8.2014 > pořezaná_sluncem> no hlavně pravdivej .-)
<reagovat 
 Čtenář - 10.8.2014 > pořezaná_sluncem> taky by ses mohla naučit stát si za tím co napíšeš a neustále nepřepisovat a needitovat ty příspěvky jako nerozhodná kravka
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.8.2014 > čtenář> hele, příteli, ona editovatelnost poznámek je jednou z legitimních výhod přihlášení... to píšu jen tak.. jen, aby bylo jasno.. :-)
<reagovat 
Focus (Občasný) - 10.8.2014 > Ty polopruhledné postavy je nezvyk. Představa, že bych tam poseděl, posvačil je pěkná...
<reagovat 
Čtenář - 7.8.2014 > Čtenař musim ťa ubezpečit, že studenti architekturry takto kreslit nevedia. To mesto je skvele, fotograficka pamat.
Figury su trochu chladne, ale mozno ťa nebavia.Stale sa je čo učiť.

<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> když jsem tam přišla, nikdo tam nikde neseděl, bylo ráno a jedna paní uklízela ze stolů prázdné kelímky a odpadky.. ale postupně dopoledne lidé přicházeli, jedli a odcházeli.. původně jsem tam šla kvůli té vedutě, nakonec se mi ale stejně tak zalíbil ten kaštanový bosket se stoly a lavičkami, proto jsem se nakonec rozhodla pro tak široký záběr, který má dvě poloviny.. o lidech jsem přemýšlela jen chvilku, jestli je tam chci nebo ne, patří tam, lidé a limonády.. máš pravdu, že jsem je nezvládla.. taky si to uvědomuju. taky ten bosket, světlo pod těmi korunami, to jsem taky nezvládla ani z poloviny tak, jak jsem chtěla..
<reagovat 
 dagmara (Občasný) - 11.8.2014 > čtenář> jsi asi mimo, sorry
<reagovat 
 Čtenář - 8.8.2014 > pořezaná_sluncem> chce to jen trochu víc odvahy s tím lavírováním kdybys tam kupříkladu tu figuru našvihala lazurou tak to máš jak remrandt a dostala bys tam i ty stíny a atmošku která se ti jak píšeš nepovedla uplně..odvahu jsi již prokázala mnohokrát proto jsou ty kresby téměř dokonalé, ale chybí jim vdech života..to je to nejposlednější co se tam musíš naučit dát několika finálními tahy jako když se kreslí světlo bělobou. Tím teda nechci říct že jsou to mrtvé kresby zválené plány a horizonty jsou perfektně živé chce to víc struktury v prvním plánu nebát se rozmanitosti a podlavírování kresby jak jsem psal ..jdi kresbou přes lazury dostaneš další level
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.8.2014 > čtenář> máš pravdu. nepoužívám vůbec štětec. stydím se venku mít kolem sebe rozložených moc věcí.. (ten horizont je namalovanej ukazováčkem..)
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 11.8.2014 > ty uz tady "valcis" par let - tve proporcionalni neshody se snad daji, kdyz budes pilna - dohnat jen prisnym kurzem...jak muze byt list vetsi jako hlava a tou hlavou "prorustat" krive zabradli, perspektiva se kymacet na strany atd. vazim si tve snahy - nebo to je jen legrace z tve strany a cekani na trpelivost? jasne zivot neni o komentu, ale o sebeuspokojeni, vlastnim pocitu - preji ti opravdu tvou vlastni seberealizaci a kasli na komenty :)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.8.2014 > dagmara> jak může být list větší než hlava? - no může.. může.. tos nikdy dosud neviděla?

<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 11.8.2014 > Moc hezké.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 11.8.2014 > Tak ani neviem , či reagovat na komentar s krivým zábradlim a vačším listom ako hlava, na druhej strane doporučenie kašli na komenty. Tak ja ti milý talentovaný autor doporučujem skutočne na takéto hlupe komenty kašli.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 12.8.2014 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Marten (Občasný) - 13.8.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 14.8.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marod (Občasný) - 21.8.2014 > Až se ve mně téměř zvedla nostalgie. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter